Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Dames, hier is helaas de menstruatie alweer begonnen. Merk wel dat de deze maand en afgelopen maand de menstruatie steeds langer uitstelt..

Wij gaan met nieuwe moed op naar 2017, met hopelijk meer geluk!

 
<p style="text-align: left;">Balen Alicia, maar in 2017 gaat het gewoon lukken!</p>
<p style="text-align: left;">En plu?</p>
 
Ah balen Alicia! Hopelijk komt er in 2017 weer wat regelmatigheid in (in plaats van die afwijkingen) en ben je dan maar heel even nog ongesteld (of zelfs helemaal niet meer!!!).

@Annenas, als ik inderdaad 2 weken geleden mijn eisprong gehad zou hebben, dan heb ik zaterdag mijn nieuwe NOD. Maar ik ga nu even nergens meer van uit. Ik merk dat ik er af en toe ook gewoon echt even klaar mee ben haha, als het komt dan komt het en anders is het gewoon toch niet de goede tijd. Mijn man zit op het laatste van zijn afstuderen van zijn master en het is echt sinds een maand mega stress thuis. Met mijn hoogsensitiviteit helpt dat ook niet echt, ik neem echt (bijna) alles over. Eind januari is de stress over en in de vakantie kan hij ook een paar dagen 'vakantie' nemen, dus hopelijk wordt het dan allemaal wat rustiger en kunnen we gaan genieten.
 
Jomie ik herken het zo! Hier ook huis met stress man maakt 70 urige werkweek Zit in de avond tot 12 te werken , en heb hetZelfde dus neem alles over. Ik heb ook komt wel even klaar met druk maken..
 
positief!

sorry voor het verlate bericht! kon gisteren niet slapen ben pas 4uur vanochtend ergens in slaap gevallen, was ook heeeeel laat wakker!

maar positief! en nu alweer een beetje onzeker!
 
Terug
Bovenaan