Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Marjo ik duim mee en een beef wellington klinkt een stuk aangenamer dan een gourmet partijtje maar om me heen ook genoeg mensen die het leuk vinden.. gelukkig inderdaad genoeg afleiding.. dat scheelt.. ik stort me morgen en Zaterdag in drama van boodschappen rond de feestdagen... als dat geen afleiding is haha!
 
Plu, van harte! Niet te druk maken en lekker genieten, je hebt het toch niet in de hand. Fijn dat het zo snel gelukt is, tweede ronde toch?

Anky, wat een geluk om een mooie hartslag te horen, zo vlak voor kerst. Geniet ervan samen en veel plezier met vertellen!

Ik merk dat nu ik weer wat verder in m'n cyclus kom het mij ook weer wat meer bezig houdt. In dat opzicht fijn dat de feestdagen voor de deur staan om wat af te leiden.. :) Geen gourmet hier, twee dagen onder de pannen bij ouders en schoonouders met diner. Ga lekker een wijntje drinken en genieten.
 
Plu - gefeliciteerd! De meeste verhalen die ik hoor voor testen NOD zijn altijd goed. Probeer het los te laten :)

Anky - mooi moment he het hartje zien knipperen!! Bij mijn eerste echo hadden ze ook andere datum eerst maar zr weten het dan pas zeker met termijnecho. Tip doe die inwendig! Kwam bij mij ander resultaat uit dan uitwendig. En mooiere foto's!!



Spannende dagen met kerst dus voor een aantal! Gelukkig altijd dagen die snel voorbij gaan. Wie kan wanneer iets verwachten? :)

ik heb gisteren de termijnecho gehad!! Dagje vooruit geschoven na 20 juli (10 week nu). Zo beweeglijk stipje en mini mensje. We hadden echt zo mooie echo foto. Familie weet het al dus nu langzaam goede vrienden vertellen.

Allemaal fijne kerstdagen!
 
Ik had ook zo van die vroege testen en wilde het toch echt weten of ik ook een leuk kerstkadootje had, voor mezelf en vriend dan. Dus vanmorgen getest, 4 dagen voor mijn nod (27e), maar negatief. Die symptomen zullen dus allemaal gewoon van mijn naderende ongesteldheid komen...
 
Jammer nymeria, helaas. Misschien te vroeg en anders ga je gewoon knallend het nieuwe jaar in. Lekker genieten met kerst



Zonnebloem mijn nod komt eraan vlg week. Wat heerlijk al je echo! Geniet ervan en mooie dagen gewenst!
 
Terug
Bovenaan