Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)





Pff vrijdag stiekum een zwangerschapstest gedaan.. maarik heb een late ovulatie dus zal het net zoals ... wie het was weet ik niet meer hebben dat ik echt paar dagen na de nod pas goed kan gaan testen. Maar kon me gewoon niet inhouden.. maar nou zou ik vandaag ongesteld moeten worden, maar dat is tot nu toe nog niet. Wel enkele steken  nu maar.. ben bang dat ik gewoon weer ongesteld word.

Maar goed iedereen nog fijne dagen!! Op naar het nieuwe jaar!
 
Goedemorgen ladies! Allemaal een fijne kerstavond en eerste kerstdag gehad??

Er zijn een aantal dames met NOD vandaag toch? Veel geluk gewenst met (eventueel) testen! :)
 
Ah Marlies, wat balen weer.. had het je zo gegund. Hopelijk volgende ronde beter. Lekker een wijntje drinken bij het kerstdiner vanavond! :)

Hier zojuist een positieve ovulatietest! Eindelijk op dag 31 m'n eisprong gevonden. Gisteren natuurlijk allebei een flinke borrel gehad haha, zul je altijd zien. We zien wel of het ervan komt vandaag. Weet in ieder geval dat ik een borrel kan drinken met O&N. ;-)
 
Gerdaa, als je eisprong laat was, dan zal je nog even moeten afwachten waarschijnlijk. Ik duim voor je.

Balen, Marlies, het was je zo gegund.

Annenas, leuk dat je positief testte na zo'n lange tijd. Veel klusplezier alvast.

Ik moet morgen normaal ongesteld worden. Ik voel me niet echt alsof dat gaat gebeuren, maar we zullen wel zien.

Er was toch nog iemand met een nod vandaag dacht ik?
 
Annenas, lief helaas we gaan voor een top 2017 gewoon! Wat superfijn dat je een positieve test had! Eindelijk..

nymeria dank je wel! Ben benieuwd duim voor je!

Als het goed is marjo ook

en ben benieuwd jomie...hoe is het bij jou..

liefs
 
He Marlies balen, Nymeria ik ben benieuwd. Hier verwachtte ik mn menstruatie vandaag, wordt het eigenlijk altijd smorgens.... so far nog niks... behalve bruine afscheiding en geen tekenen van een zwangerschap. Zal het morgen wel worden. Ik heb deze maand niet het gevoel dat er ook maar iets anders is in mn baarmoeder, dus ik ga ook echt nergens van uit...
 
Terug
Bovenaan