Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

<p style="text-align: left;">Marlies2401, dankjedankje! Ben blij dat ik er ergens openlijk over kan praten aangezien we besloten hebben mijn zwangerschap stil te houden tot aan de 12e week haha. Wel lastig trouwens.. je wilt het het liefst van de daken schreeuwen :) gelukkig helpt de 'kerststress' heel goed als afleiding</p>
 
<p style="text-align: left;">Ja dat snap ik! Dit is een mooie manier om lekker te kletsen erover toch!</p>
<p style="text-align: left;">Lieve allemaal! Hele fijne feestdagen geniet ervan</p>
<p style="text-align: left;">liefs</p>
 
Fijne dagen allemaal en een vruchtbaar nieuwjaar gewenst!

Hier sinds vrijdag begonnen met ovulatietesten. Wat ik best verwarrend vond want had vrijdag en gisteren meteen een duidelijke streep. Wel iets lichter dan de teststreep. Mijn ovulatie zou naar mijn idee pas over 4 dagen moeten plaatsvinden. Ik test nog even door en zie wel of ik er een patroon in kan ontdekken.
 
Fijne feestdagen allemaal en inderdaad op naar een vruchtbaar jaar voor ons allemaal!  ;-)

Marjolijn82, ik test nu denk ik tweeënhalve weken met ovulatietesten en krijg bijna altijd een lijn. Maar lichter dan de controlestreep. Voor mij zegt die streep dus niet zo veel, duim voor je dat jij er wel een patroon in krijgt! :)

Hier aanbeland op dag 30 (berekend vanaf de eerste dag dat ik wat meer bloed verloor dan een paar druppels) en nog geen positieve ovulatietest.. Denk dat ik inmiddels wel m'n ovulatie heb gehad. Wacht het maar weer af. :)

 
Bij de testen die ik heb liggen moet je teststreep even donker of donkerder zijn dan de controlestreep om positief te zijn. Ik weet niet welke jij hebt?
 
Terug
Bovenaan