Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Plu spannend he. Hoever ben jij nu? Ik geloof dat iedereen wel wisselende kwaaltjes heeft, maar het geeft ontzettend veel stress. Las ik nou dat je de huisarts niet te pakken kreeg? Je kunt ook gewoon een verloskundigepraktijk in je buurt bellen hoor, je hebt geen verwijzing nodig.
 
Marjo het wisselt bij mij ook van dag tot dat. Zo ver het lukt maar even op zn beloop laten.. hoop dat je een heel klein beetje rust kan vinden.. snap het hoor zou precies hetzelfde zijn. Ik was afgelopen dagen wat misselijk en nu helemaal niet meer dus ik dacht ook alweer jeetje moet ik nog een test doen. Maar ik laat het ook even los. Fijn dan je een echo hebt staan! Ik heb hem volgende week de 12de ook allejezus spannend brrr!

plu wat vervelend he die misselijkheid. Wat zou kunnen helpen is nog voor je opstaat een beschuitje eten ofzo.. maar goed dat heb ik ook maar van internet...

 
Redelijk... ik denk nu steeds dat ik wat kramp heb in mn baarmoeder. Maar besef wel dat dat komt doordat dat 1 van de voorwaarden van paniek was, zei de verloskundige.  Wel best grote boobs hoor!
 
Nee zeker geen heftige kramp, kleine krampjes, soms tijdens bewegingen. Ik sta nu gewoon te veel op scherp met alles wat ik denk te voelen. In mn hoofd zit ik al bij curettage nr 2, wat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn!
 
Hee ladies!

Begrijpelijk dat het jullie bezig houdt of het allemaal wel goed blijft gaan. Ik duim met jullie mee en hoop dat jullie positief er in kunnen blijven. Veel succes en geluk gewenst!

Ik merk dat ik het wachten nu toch weer heeeeel lastig vind haha. Precies over een week mijn NOD. Voel me niet bepaald anders dan normaal. Wil ook niet te veel stil staan bij mogelijke kwaaltjes, heb het gevoel dat ik het dan jinx.. Maar het houdt me toch wel meer bezig dan gehoopt. Iemand nog tips voor afleiding? ;-)
 
Terug
Bovenaan