Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Ja lastig he annenas! Ik kreeg steeds een week voor nod allerlei kwaaltjes en deze keer dus helemaal niet! Stilte voor de storm.... net op het moment dat we eigenlijk bedachten dat we wel een pauze in wilden lassen om de druk er wat af te halen!

Misschien een grote schoonmaak (nog zeer nuttig ook haha!) Of lekker netflixen?
 
Ja snap ik annenas dat is altijd de lastigste week. Even wat afleiding zoeken indd! Leuke netflix serie altijd fijn..

marjo gelukkig geen grote krampen. Ja is zo je voelt alles en staat op scherp, dat is nu eenmaal zo.. kan je niks aan doen..
 
Ik twijfel heel erg of ik een afspraak maak bij de verloskundige of het afwacht tot mijn HA er is en kijk wat hij te zeggen heeft.. zelf wacht ik het liefst de 12weken af voor ik überhaupt iemand aanhaal.

Marjo heb jij gewoon gebelt met de VK of langs gegaan?
 
Hoi plu,

Je kan gewoon bellen naar de verloskundige hoor! Ik heb de vorige keer op internet gezocht naar de vk die me het meeste aan sprak en daarna een afspraak gemaakt. Je mag natuurlijk ook je eerste afspraak bij de vk op 12 weken maken.
 
<p style="text-align: left;">Ja zit op hetzelfde als marjo!</p>
<p style="text-align: left;">Ja indd plu je mag gewoon de vk bellen hoor! Huisarts hoeft niet per se</p>
 
Terug
Bovenaan