Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Ik moet wel even zeggen dat het wachten op de eerste echo wel verschrikkelijk spannend is , lang duurt etc. Pffff kon je nu maar even een stukje vooruit in de tijd..
 
Haha ja ben een beetje opgeraakt nog serie tips? Of film? Scheelt ook dat mn dochtertje vakantie heeft en de dagen met dat mopje zijn altijd mega lang.. volgende week weer alles normaal dan vliegen de dagen altijd voorbij
 
Ooo ja wachten duurt zo lang! Vannacht weer behoorlijke paniek gehad, dat ik echt dacht hoe ga ik dat nog 2 weken en een dag vol houden! Nu word ik wakker met zulke opgepompte borsten dat ik me even niet zo'n zorgen maak (behalve of ze nog wel in mn bh gaan passen vandaag hahah).

Serie tips: the americans, homeland, walking dead, frequency. Films: safe haven ♡ ga ik ook maar weer eens kijken!
 
Ja kon je de tijd maar vooruit kijken he marjo! Pff hopelijk geen paniek momentjes meer voor je zo vervelend.. haha dat is ook behoorlijk paniek! Bij mij sinds gister avond ook een cupmaat groter toetoeet

ah er zitten 2 series tussen die ik nog niet heb gezien! Thanx voor de tip!!
 
Hier alles zn gangetje. Had maar 1 dag een positieve smiley bij de ovulatietesten. Dacht dat het er twee zouden moeten zijn maargoed we wachten gewoon af. Goed 'geklust' in ieder geval. Gisteren en vandaag pijnlijke tepels dus wellicht is de eisprong geweest. Nu twee lange weken wachten dus. Weet even niet van welke nod ik moet uitgaan aangezien ik niet regelmatig ben geweest. Beetje lastig inschatten dan

Ik tel maar gewoon 14 dagen vanaf positieve ovulatietest.
 
Terug
Bovenaan