Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Hier is alles rustig. Morgen de afspraak bij de acupuncturiste, dus even afwachten hoe dat gaat. Normaal ergens volgend week mijn eisprong als ik mijn app mag geloven.
 
<p style="text-align: left;">Hey hey,</p>
<p style="text-align: left;">Lang geleden.. maar hier ben ik dan weer :) Na 64 dagen eindelijk dan toch weer ong geworden. Maar wat een prettige menstruatie heb ik.. Geen hoofdpijn/krampen ect. Ik merk alleen dat ik vloei.  Op naar ronde 2 :) Hoe is het bij jullie allemaal?</p>
<p style="text-align: left;">Liefs</p>
 
Marlies, ik ben Gilmore Girls weer vanaf het begin gaan kijken. Heerlijke afleiding. Peaky blinders en Call the midwife is ook goed, maar die laatste niet echt afleiding op alles wat met zwangerschap te maken heeft. ;-)

Little mouse, wat fijn dat je weer ongesteld bent geworden! Gelukkig! Chill ook dat je niet zon heftige cyclus hebt.

Ik moet deze week gewoon werken en heb ook leuke dingen op het programma, dus ga ook wel genieten. Heb wat afleiding, gelukkig. Op naar a.s. dinsdag. Als ik uit ga van menstruatie kan het alleen maar meevallen (zeg ik nu heel dapper.. ;-)).
 
Marjolijn wel fijn dat je iig 1 positieve had! Ik zou dan indd 14 dagen erbij optellen, om een beetje je nod te bepalen. .

little mouse inderdaad fijn dat je ong bent geworden (hoever je dat fijn kan noemen) en een heerlijke meevaller als het niet zo heftig is.

annenas, ik zit te wachten op nieuwe seizoen van peaky blinders gaaf is die he! Is as dinsdag je nod? Ik duim duim duim
 
Toch maar gebelt met de VK volgende week donderdag termijn echo.. lol.. heb het eigenlijk best lang volgehouden! Kan niet wachten tot we het hartje horen! Dan zou ik  8 weken zijn, is dat nog te vroeg voor een buikecho?
 
Hoi Plu,

Je hebt kans dat ze ook een inwendige echo willen maken, had ik bij mijn vorige zwangerschap omdat mijn baarmoeder toen met 8 weken nog erg diep lag en ze niks zag. Met een inwendige echo komen ze veel dichterbij en zien ze het beter. Helaas zagen ze toen nog steeds niks, maar ja zitten nu in een nieuwe kans! Niet bang zijn hoor voor een inwendige echo, dat valt best mee. Ik heb er tijdens die korte zwangerschap ontzettend veel gehad en ik moet zeggen dat ik al die gynaecologen die toen met hun handen daar naar binnen zaten te wroeten veel erger vond.

Spannende dag donderdag! Tegelijk met marlies volgens mij :)
 
Terug
Bovenaan