Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Plu Wat fijn! Echo in het vooruitzicht, en inderdaad wat marjo zegt gelijk met mij. Ik heb extra vroege echo omdat ik medisch ben en krijg extra veel controles etc. Dat maakt het wel allemaal extra beladen maar aan de andere kant ook wel weer een fijn gevoel.

marjo hoe gaat het met de symptomen? Hier alles nog rustig, alleen grotere borsten..

hoe is het met de andere zwangeren?

en nog mensen die hun nod naderen?
 
Hier is het ook allemaal rustig, wat vollere borsten die vooral savonds standje plof hebben. Gistermiddag viel ik in slaap op de bank, ik denk dat ik iets moeier ben... gisteren een rustig dagje gehad, me de hele dag niet zo giga gestresst gevoeld. En nu zijn we weer lekker een dagje dichterbij de echo. Nog precies 2 weken! En jij nog 1!
 
Net de acupunctuur behandeling gehad, best apart. Ik kreeg echt meteen soort van kramp in mijn teen. Ook werd ik ineens best moe. Ben ik nu nog steeds, dus ik denk dat ik zo nog even ga liggen.
 
Ik moet zeggen dat ik er best sceptisch over was, al wilde ik me er zeker voor open stellen. Maar bij de eerste naald voelde ik echt al wat, dat ik zelf dacht van wtf. Deze behandeling was voornamelijk om de doorbloeding in mijn onderlichaam te bevorderen en om iets te doen aan de stress die aan de basis ligt van mijn slaapproblemen. Over 2 weken mag ik terug voor een behandeling die een eventuele innesteling gaat bevorderen. Ik vind het alleen precies wat laat, want de behandeling is 3 dagen voor mijn nod?
 
Hey allemaal!

goed om te lezen dat het goed met jullie gaat. De vermoeidheid en de plof borsten zijn alleen maar goede tekenen ;)

ik heb vanochtend mijn termijnecho gehad en ik was exact zo ver als ik dacht dat ik was: 9,5 week. Was wel weer bijzonder om te zien en hartslag te horen. De baby bewoog zelfs dus dat was erg leuk en ook onwerkelijk want je voelt nog niks haha
 
Wat een bijzondere ervaring nymeria, dat lijkt me wel heel apart. Misschien ga ik er ook maar eens aan om stress klachten te verminderen... ik begin straks maar weer eens met meditatie. 2 jaar geleden een mindfulness cursus gevolgd en ik weet dat ik daar veel ontspanning uit kan halen.

Anky, jouw dag kan vast niet meer stuk, wat fantastisch! Heerlijk!
 
Terug
Bovenaan