Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Nymeria ja dat vind ik zeker wel wat laat. Dat zou eigenlijk volgende week moeten zijn.. is er niet eerder plek? En hebben ze het ook over moksa gehad?

anky wat heerlijk! Fijn hoor ik ben blij voor je.. byzondere ervaring elke keer weer.

marjo kan je je zeker eens in verdiepen alleen al voor innerlijke rust. Ik blijf nu ook gewoon gaan.. meditatie is ook mijn vriend elke ochtend.. heerlijk
 
<p style="text-align: left;">Ik denk dat ze moksa lampen gebruikte, als ik me goed herinner. Maar ik ga haar eens emailen, dat die afspraak niet vroeger kan. Misschien dat er een misverstand was ofzo. Ze ging me ook nog kruiden voorschrijven, maar die mail moet ik nog krijgen.</p>
 
Hallo allemaal!

Toen ik zwanger wou worden dagelijks op dit forum en nu vergeet ik het gewoon haha.

Inmiddels 12 weken + 1 dag zwanger. Blijft super spannend. Volgende week combinatie test echo. Aangezien ik ook niet veel voel of kwaaltjes heb hoop ik altijd maar dat stip nog klopt.

- Nymera. Spannende week voor jou dus. Wanneer is je NOD? I love Netflix. Ik ben verliefd op de outlander en ik kijk nu caling the midwife (puur toeval maar lekker veel baby's).

Zijn er nog meer zwangere bijgekomen? Hoe gaat met ieder?
 
Mijn nod is 25 januari normaal gezien. Vriend en ik hebben wel besloten dat ik deze maand mijn ovulatietesten eens ga gebruiken, gewoon om te zien of we wel goed zitten met wat de app zegt
 
Anky, goed te horen dat alles weer oké was! Geniet ervan!

Wow, Zonnebloem, wat gaat de tijd snel zeg! Genietze!

Nymeria, bijzondere ervaring dus! Hopelijk kun je eerder terecht voor de volgende behandeling.

Hier nog een paar dagen tot NOD. Tot op heden voel ik helemaal niets en ga ik er vanuit dinsdag gewoon ongesteld te worden.
 
Heel fijn om te horen dat alles goed was Anky! En Zonnebloem, spannend die testen! Hopelijk is alles nog gewoon goed, maar daar zullen we maar gewoon van uit gaan! ;)

Ik ben net voor de vakantie ook begonnen aan Gilmore Girls, Annenas! Hoop zometeen seizoen 6 af te ronden, nu alleen nog seizoen 7 kijken haha... Misschien moet ik me daar wel een beetje voor schamen. Maar vakantie is vakantie, hoor! En spannend dat over een paar dagen je NOD is. Beter dat je er vanuit gaat dat je gewoon gaat menstrueren, dan kan er ook niks tegenvallen. Kan het alleen maar meevallen als het wel raak blijkt te zijn! Sta je er wel een beetje relaxed tegenover?

Mijn menstruatie is ondertussen alweer klaar, ik heb twee dagen wat meer bloedverlies gehad (en alleen dag 1 krampen) en dag 3 en 4 waren heel magertjes. Alleen nog wat bruinverlies. Maar goed, we hebben het dus weer achter de rug. Nu weer kijken hoe lang deze cyclus duurt :) Manlief is eind deze maand klaar met studeren, dus hopelijk komt er dan wat meer rust thuis en wordt het intimiteitsniveau hier ook wat hoger.
 
Hahaha, Jomie, jij hebt flink zitten binge-watchen! Ik ben in seizoen 3 en ben al anderhalve maand weer aan het kijken, klein verschilletje, haha. Lekker van genieten, ik blijf het echt een heerlijke serie vinden. Ik sta op zich nu wel redelijk relaxt tegenover dinsdag, was begin van de week een stuk minder. Heb wel het een en ander om handen, dat scheelt ook. Fijn dat je menstruatie weer geweest is, zwaar klote als het zo lang duurt. Hopelijk op naar een korte en relaxte ronde!
 
Dames wat leuke series ook om te kijken als je lekker door wilt pakken: reign, black mirror... ik kan nog wel even doorgaan.. ik ben echt een verslaafde aan series.. slecht he! Nou en er is toch niks leuks op tv!

 
Terug
Bovenaan