Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Alicia: ik ga maar 1 maand testen, gewoon om te kijken of de app juist zit. Ik wil nog niet meteen gaan temperaturen of afscheiding analyseren.
 
Ik heb toen ook 1 maand getest en dat viel toen gelijk met de eisprong op de app. De maanden daarna niet meer getest, ik merkte dat dat veel te veel druk gaf, ik was er dan 10 dagen ipv 4 mee bezig en dat was t ook niet helemaal...

Aan de zwangeren: hoe is het met jullie? Ik had vanmorgen weer behoorlijk paniek, met licht bruine afscheiding. Vervolgens zag ik weer allemaal beren op de weg. Vanavond werd ik super naar van de geur van het koken. Avondmisselijkheid? Goed teken denk ik, maar wel vervelend. Iemand die dit ook heeft?
 
Alicia - pfff snap je gevoel echt heel goed!! Ik heb zeg maar ook gezegd dat we langer bezig waren. En heb mijn man al weggestuurd om zijn zaad te controleren. Bij hun echt appeltje eitje en gewoon bij de huisarts. Ronde daarna toen het goed was, was het raak! Toch stukje geruststelling op 1 of andere manier.

Marjo - ik heb sinds week last van vieze smaak in mijn mond. Gaat niet weg. Echt vervelende ijzer smaak. En bij mij hielp echt regelmatig eten. Merk nu meteen dat ik te weinig heb gegeten wordt ik misselijk.

Fijne zaterdagavond!! Lekker wie is de mol kijken.
 
<p style="text-align: left;">Marjo jeetje wat vervelend dan Zou ik me ook rot schrikken. Geen afscheiding meer gehad? Ik heb vooral de eerste week dat ik zwanger was (wist dat ik het was) gehad dat ik ineens eten niet meer hoefde en misselijk was maar dat is nu eigenlijk wel weg. Ik hoop vooral dat het weg blijft! Maar kreeg bij mn eerste zwangerschap de hel vanaf week 7/8. Maar geen zwangerschap is hetzelfde..</p>
<p style="text-align: left;">had je maar een zekerheid he marjo! Het is zo naar dat je eerste ervaring Zo is geweest dat maakt je onzeker en bang. Ik vind het ook rete spannend allemaal en hoop dat as donderdag alles oke is en dat ze uberhaupt al genoeg kunnen zien.  Ik voel vooral in de avond veel mn buik, krampjes en steekjes hebben jullie dat ook?</p>
<p style="text-align: left;">hoe is het verder? Naderen er al mensen hun NOD? Al meer hun eisprong gevonden..</p>
<p style="text-align: left;">nymeria heb je eerder afspraak kunnen regelen?</p>
<p style="text-align: left;">jomie je arm helemaal over?</p>
<p style="text-align: left;">ik heb niet helemaal terug gelezen, dus sorry als ik dingen vraag die al zijn benoemd hihi</p>
 
Alicia dat helpt Zeker in een stukje geruststelling. Ik had ook rust nadat we wisten dat alles goed was.. even een leugentje om bestwil misshien. Of wat marjo zegt even een pauze van 1 of 2 maandjes? Voor de rust..
 
Vandaag nog geen licht bruine afscheiding, maar eigenlijk heb ik ook wel ontdekt dat dat echt geen kwaad kan. De rest van gisteren redelijk relaxt door gebracht en ook vandaag begint goed. Gisteravond kwam ik wat laat thuis en toen waren mn borsten zo groot dat de striemen van mn bh er op stonden! O jee dat gaat nogal hard zo!

Ik heb het gevoel dat ik me nu wel even neer kan leggen bij wisselende symptomen. Gisteravond mega misselijk geworden van de geur van het eten bijvoorbeeld. Dat zijn vast goede signalen. Ik kan me van de vorige keer niet herinneren dat ik geuren heel vies vond of dat mn bh eigenlijk niet meer paste aan het einde van de dag... struisvogel methode werkt goed: kop in t zand en we zien wel!

Fijne zondag!
 
Terug
Bovenaan