Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Kan me voorstellen dat je daarvan schrok Marjo! Fijn dat je het losmaking laten, want het hoeft inderdaad niets te zeggen. In jouw geval fijn dat je zoveel kwaaltjes hebt ter bevestiging.

Hier nog twee dagen tot NOD. Ben toch wel wat zenuwachtig, hoe dom misschien ook. Probeer van menstruatie uit te gaan, heb behalve gespannen borsten nergens last van. Als ik nu ongesteld word is dat nog geen wereldramp, maar hoop wel enorm dat mijn cyclus dan wat regelmatiger en korter wordt. Zit nu op dag 44 van m'n cyclus..
 
Marjo fijn dat je er zo in staat.. lekker van je zondag genieten! Doe je goed.

ja annenas dat snap ik! Dat zou inderdaad wel fijn zijn als je een wat stabielere en kortere cyclus krijgt.

 
Ik heb nog geen mail terug gehad, beetje vervelend. Ze heeft me ook het recept voor de kruiden nog niet gemaild of haar factuur. Dus het zal wel eens komen veronderstel ik. Maar als ik morgenavond nog geen reactie heb, ga ik haar eens bellen.

Is het zo makkelijk dan om het zaad van je partner te laten controleren? Ik dacht dat dat ook pas kon na een jaar?

Binnenkort echo's voor een aantal dames als ik me niet vergis?
 
Annenas, ik hoop ook dat je cyclus wat korter wordt! Gelukkig heb je je eisprong gevonden en weet je waar je van uit kunt gaan. Spannend dat je NOD eraan komt. Ik hoop ook dat mijn cyclus deze keer niet zo lang is als de vorige keer, een hele maand overslaan is toch wel een raar gevoel.

@Marlies, met mijn arm gaat het een stuk beter. Met bepaalde bewegingen moet ik nog wel opletten, toch blijkbaar harder gegaan dan ik dacht. Verder zit mijn menstruatie er alweer op (maar 4 dagen ongesteld geweest), dus nu afwachten wanneer mijn eisprong zou zijn. Heb wel juist net ná mijn menstruatie een hele onrustige huid. Niet per se puistjes, maar wel bultjes die erop lijken en op mijn wangen rode vlekken en zo. Zo'n onrustige huid heb ik wel vaker, maar dit ken ik nog niet van na mijn menstruatie.

Fijn dat jij, Marlies, en Marjo toch genoeg symptomen hebben. Dat houdt de moed er hopelijk in dat alles toch gewoon goed verloopt. Ik heb ook gelezen dat bruine afscheiding geen kwaad kan, Marjo, maar ik snap dat je je daar wel even druk om kunt maken gezien wat je mee hebt gemaakt. We duimen allemaal mee dat het deze keer wel allemaal goed is!
 
Ik kreeg een mailtje van de acupuncturiste dat ze me morgen gaat bellen en dat we inderdaad de afspraak moeten verplaatsen.

Ovulatietest vandaag opnieuw negatief, dus we testen verder.
 
Jomie, inderdaad. Zo raar om heel december niet ongesteld te zijn geweest.. Ik duim voor ons beiden dat we een snellere cyclus krijgen. Ik heb momenteel ook een onrustige huid. Nu heb ik daar wel vaker last van, maar de laatste twee weken wel meer. Nader m'n menstruatie, dus wie weet ligt het daar aan.

Nymeria, wat fijn dat je contact hebt gehad met de acupuncturist. Hopelijk op de goede tijd een afspraak!

Ik heb vanavond ineens een enorm misselijke bui die spontaan op komt zetten en mijn buik rommelt als een gek. Hetzelfde als mijn vriend gegeten en die heeft nergens last van. Ik hoop bij god niet dat ik ziek word en durf niet te hopen op wat anders.
 
Vannacht een portie beroerd geslapen en vanochtend een test gedaan (2v5 kruidvat) en natuurlijk negatief. Haha, dat krijg je met dat te vroeg testen.. toch maar eerst wachten op mijn nod morgen. Voor één ding heeft het goed geholpen: ik ben een stuk minder onrustig.

 
Terug
Bovenaan