Hello dames! Tsjee ik zie dat ik al 17 dagen niets heb geschreven. Mijn telefoon was kapot en we hadden tot 4 dagen geleden echt moeite met Sunny. Ze was hoop ik in een sprong want het sloeg heel plots over. Ze sliep tot eergisteren zelf in tussen 22/23u en overdag had ze 3/4 heerlijke lange slaapjes (2/2,5u). Gister was al wat lastiger en ik ben weer de hele nacht op geweest, en vandaag zette ze het op een huilen. Ik maak me alleen zorgen dat ik niet meer genoeg melk produceer om haar vol te houden. Ze huilt soms ontzettend na drinken en dan geef ik haar gekolfde melk bij. Misschien moet ik meer kolven tussen de voedingen door zodat er meer voor haar gemaakt wordt…
Verder gaat het wel goed hier. Kleine groeit zo snel, voor ik het wist of ze überhaupt heb kunnen gebruiken is maar 62 al bijna te klein, nu maar een lading 74 gekocht omdat 68 echt past nu… Het gaat echt snel. En ik ben zo moe, ik wil graag weer aan t werk maar mijn eerste focus is nu echt een huis vinden, het is namelijk zo lastig nu?
Ik hoop dat bij jullie alles beter gaat! Hier nog geen verkoudenheid gehad bij baby!
Verder gaat het wel goed hier. Kleine groeit zo snel, voor ik het wist of ze überhaupt heb kunnen gebruiken is maar 62 al bijna te klein, nu maar een lading 74 gekocht omdat 68 echt past nu… Het gaat echt snel. En ik ben zo moe, ik wil graag weer aan t werk maar mijn eerste focus is nu echt een huis vinden, het is namelijk zo lastig nu?
Ik hoop dat bij jullie alles beter gaat! Hier nog geen verkoudenheid gehad bij baby!