Jeetje, het is al weer een tijd geleden dat ik wat getypt heb? ben een hele tijd extreem moe geweest waar niet echt een oorzaak voor gevonden is. Word gegooid op stress maar naar mijn idee valt dat opzich wel mee haha.
Een baby en peuter is wel pittig af en toe, maar gelukkig gaan onze nachten erg goed. Novi heeft de laatste dagen zelfs vaak pas rond 8uur haar 1e fles, dus heel fijn. De oudste heeft een wekker met een zon en maan en weet heel goed dat ze pas uit bed mag als de zon er is dus die zet ik vaak ook wat later?
Kwa voeding zit Novi op 5x 180cc +6 schepjes voeding, soms heeft ze maar 4 flessen. Spugen doet ze nog maar af en toe dus de anti reflux voeding en bezoek aan osteopaat doen zijn werk goed.
Sprongetjes heb ik hier eigenlijk nagenoeg niet gemerkt, en als ik dat zo lees vind ik dat niet zo heel erg hihi.
Novi is wel weer voor de 4e keer alweer neusverkouden, zo zielig! We zijn vorige week op vakantie geweest en hoopte de 1e keer met haar te gaan zwemmen maar dat ging dus niet door verhoging en verkoudheid ?
Vanaf volgende week woensdag gaat ze naar de opvang. Bij ons doen ze niet aan wendagen dus meteen volle dagen. De oudste had hier geen problemen mee dus verwacht dat het nu ook wel goed gaat. Ik heb altijd het idee gehad dat ik het nu makkelijker zou vinden om haar weg te brengen, maar nu het dichterbij komt kan ik wel janken als ik er aan denk? omdat ik zelf 1 maart pas begin met werken heb ik zelf wel mooi nog tijd om thuis wat te rommelen enzo als de kids naar de opvang zijn.
@sannenas dat opeten van de handjes ken ik, hier gaan de handen ook steeds in de mond met veel kwijl als gevolg haha.
@liesforum geweldig he zo'n ontwikkeling! Novi probeert ook om te rollen dus denk dat dat ook niet lang meer duurt!
@Mateke fijn dat het nu beter gaat met de nieuwe voeding!
Zo, een heel verhaal haha, toch maar wat beter bijhouden ?