Fruit gaat hier ook echt goed ondertussen. Vandaag had ze voor de eerste keer echt voldoende gegeten (zo'n 130-140g) en vroeg ze geen fles meer ter aanvulling ?. Ik had deze keer voor het eerst de combinatie banaan-aardbei gemaakt ipv banaan-appel en het werd heel erg gesmaakt
.
Qua slaapjes vind ik het bij ons erg wisselend. De ene keer zijn het veel kleine slaapjes van 45 minuten, de andere keer kan ze langere slaapjes van 1,5-2 uur doen. 's Nachts is het nu weer wat minder. Ze is weer wat meer verkouden dan anders. Haar vermoeidheidssignalen zijn wel duidelijk hier (oogjes wrijven, lijkt wel alsof ze ergens op zit te duwen/persen, met haar rechterarmpje slaan). Bij dagen met korte slaapjes zijn haar wakkertijden ook korter.
@lapjesendraadjes wat zielig dat hij nog zo ziek is. Bij ons is het non stop snottebellen en hoesten... ik kijk zo uit naar het warme weer. Oh ja en zo schattig hè, die benen in de lucht en alle bijhorende commentaar
. Pfoe en ik zou zo boos zijn op mijn partner als hij die dingen allemaal op mij zou steken. Jij kan er toch ook niet aan doen dat er ik bed geplast wordt en dat de kleine ziek wordt. Hoort er gewoon bij. Soms zou ik graag eens in die mannen hun hoofd duiken om alles te ervaren zoals zij het doen en te begrijpen waarom ze op zo'n manier handelen en reageren. Lijkt me zo'n andere wereld dan de onze ?
@liesforum oh ik kan me voorstellen dat dat slaapgebrek totaal geen enkele verbetering is voor je humeur ?. Niet echt tips hier maar ik heb al gehoord dat de cursus liefdevol zelfstandig slapen van happybabycoach op instagram wel iets goed is. En het ligt zeker niet aan jou! Je bent sowieso een geweldige mama voor je kleintje ?!
Vandaag ben ik ook voor de eerste keer in lange tijd nog eens rustig naar de kapper geweest. Heerlijk, dat uurtje voor mezelf ?. Om mezelf te verwennen heb ik ook besloten om een nieuwe haarroutine uit te proberen haha ?. Ik heb namelijk krullen maar die zijn vaak superpluizig en eerder droog. Dus wat research gedaan en een methode gevonden die ik wil uitproberen. De producten zijn alvast besteld ?. Ik kijk ernaaruit om gewoon nog eens iets van mezelf te hebben en weer wat meer voor mezelf te zorgen ipv voor alle andere huisgenoten hier.