Ik heb echt al weken problemen met de app, heb m opnieuw geïnstalleerd en nu zegt hij dat ik 5 weken zwanger ben? En posten lukt niet. Vandaar nu maar via de website.
Ons mannetje is twee weken verkouden geweest. Ondertussen kreeg zijn grote zus corona. Dat was moeilijk voor alle twee, want ze mochten toen niet knuffelen! Inmiddels zijn ze allebei weer beter. Althans, dat dacht ik. Gisteren had meneer opeens 38,9 koorts! Vannacht was hij ook aan het spoken. Ik heb tot 3 uur elk uur op de klok gezien. En toen was ik het zat en heb ik een flesje gegeven. Daarna sliep hij door tot half 9.
Sinds een week geef ik hem ook wat groente en dat gaat best goed! Ik mis alleen wel die lekkere kerriegeur van de poep, die is nu helaas voorgoed verdwenen. Hahaha
Rollen doet hij nog niet, maar het gaat er wel aan komen! Zijn benen zwiepen veel de lucht in en ook kan hij zichzelf al wat schuin verplaatsen. Hij heeft nu ook zijn stem en volumeknop goed ontdekt. Waren het eerst nog wat lage geluiden, nu zijn ze hoog en dan weer laag en ligt hij hard te praten in zijn box. Heel schattig!
Qua taken verdelen in huis is het hier ook een ramp. Mr doet dan wel de eerste fles en brengt hem naar de opvang, verder komt alles op mijn schouders neer. Oh ja, en hij kookt 3x per week grote hoeveelheden zodat ik alleen moet opwarmen. Zelfs na zijn papadag mag ik s avonds aan de bak. Vannacht kwam het tot een uitbarsting. Meneertje was om 1 uur wakker, zijn oudste zus had een nat bed en de Mr was op de bank in slaap gevallen. Dus ik heb heel hard naar beneden geschreeuwd dat hij moest komen. Toen was t een grote vloekpartij dat het natte bed mijn schuld was want ik had haar s nachts niet laten plassen en oh de koorts kwam ook omdat ik de flesjes op het aanrecht liet uitlekken. Ben daar zo klaar mee, altijd wordt alle stress op mij afgereageerd. Ik sta elke avond ook de ochtendluier op te ruimen en de ochtendfles schoon te maken. Gelukkig is hij wel een goede papa!