@amtk oh pfoe ja heftig hè. Bij ons nog geen tandjes. Ik voel er eentje klaarzitten maar dat is nog niet doorgekomen. Verder hebben wij een heel gemakkelijk kind dus kan ik je niet echt helpen ?. Ik zou me bijna schuldig voelen wanneer ik de verhalen van anderen lees of hoor. Wij hebben iedere dag best wel een voorspelbaar ritme. Rond 7u eerste fles, rond 11u groenten, rond 15u fruit, rond 19u nog een fles, rond 20u bed in en dan nog een fles rond 23u en dan slaapt ze weer tot 7u de volgende ochtend. De nachtvoeding had zij hier uit zichzelf laten vallen. Slaapjes gebeuren tussendoor wanneer ze aangeeft moe te zijn. Ik denk dat we gemiddeld rond de 3 slaapjes per dag van ongeveer 1,5-2u zitten. Ik moet wel zeggen dat naar de opvang gaan ook best wel helpt om ze in een ritme te krijgen en te houden. Daar krijgen ze ook op vaste momenten groente/fruit en die momenten probeer ik dan thuis ook aan te houden.
Rollen doet ze enkel nog van buik naar rug. Ze rolt ook wel vaak naar haar zij, ook 's nachts om te slapen. Ze probeert vaak naar haar buik door te rollen maar voorlopig nog zonder succes. En lachen met geluid hier ook! Zooooo schattig ?! Heerlijk ?. Fruit en groenten gaan er vlot in. En ze heeft het grommen ontdekt ?. We hebben soms net een kleine dino ofzo in huis ?
Rollen doet ze enkel nog van buik naar rug. Ze rolt ook wel vaak naar haar zij, ook 's nachts om te slapen. Ze probeert vaak naar haar buik door te rollen maar voorlopig nog zonder succes. En lachen met geluid hier ook! Zooooo schattig ?! Heerlijk ?. Fruit en groenten gaan er vlot in. En ze heeft het grommen ontdekt ?. We hebben soms net een kleine dino ofzo in huis ?