@Suusx heerlijk vond ik die eerste werkdag ?. Ik was echt wel klaar om weer wat meer te doen dan enkel zorgen voor onze kleine meid. De combinatie nu met het kolven is wel echt nog zoeken. Ze drinkt per voeding met de fles ook meer dan ik kan kolven per keer dus vandaag toch maar kunstvoeding in huis gehaald want mijn voorraad moedermelk in de vriezer is al danig aan het slinken... Toch maar wat sneller dan gepland de borstvoeding dan afbouwen ?. Zal toch ook weer wat schelen als ik niet steeds tussendoor moet kolven want in de praktijk blijkt het toch wat moeilijker te plannen dan ik in theorie had bedacht. Ik wil wel proberen om in de mate van het mogelijke haar 's ochtends en 's avonds nog borstvoeding te geven. Moest ze nog vaker nachtvoedingen nodig hebben, zou ik ook zeker al sneller kunstvoeding overwogen hebben denk ik ?. Kan je de nachten toch eens afwisselen hè.
@liesforum pff vervelend wanneer je zo weinig slaap hebt gehad om je dan nog te concentreren op je werk! Is het wat gelukt vandaag of was het drama ?? Hopelijk is zijn verkoudheid snel beter!
@liesforum pff vervelend wanneer je zo weinig slaap hebt gehad om je dan nog te concentreren op je werk! Is het wat gelukt vandaag of was het drama ?? Hopelijk is zijn verkoudheid snel beter!