bezige bijtjes 2

hoi hoi

vanaaf op visite gewees tbij vrienden.. deze hebben een kleine die rond de tijd van onze eerste geboren is.. het idee dat je ook zo'n gupje had kunnen hebben... pfff

wel kan ik er makkelijker naar kijken dan toen we een paar weken geleden op kraamvisite gingen.

ik ben bloednerveus voor de gyn. denk ook niet dat ik goed zal slapen vannacht. gelukkig hoef ik niet eers tnog te werken, kan ik dus lekker langer blijven liggen.
ik heb eigenlijk geen idee wat er precies gaat gebeuren. waarschijnlijk nog bloedonderzoeken, en misschien wel een inwendige echo. maar dat laatste heb ik al eerder gehad na de eerste miskraam en toen zag alles er gezond uit.

Goeje morgen allemaal,

Vanmorgen heb ik de inwendige echo gehad. Aan de linkerkant zat een eitje van 15 mm. Morgenavond om 21.00 uur moet ik de pregnylspuit zetten en zaterdag moet mijn man om 9.00 uur zijn deel inleveren en om 11.00 uur is dan de IUI.
Donderdag 17 april kan ik dan bloed laten prikken om te kijken of we wel of niet zwanger zijn.
Op 11 april moet ik nog ff bloed laten prikken op mijn progestoron....dat was de vorige keer ietsjes aan de hoge kant....kan op zich geen kwaat, maar toch wil ze nog een keer de waarde hebben....weet niet verder niet hoe of wat of waarom, maar dat zie en hoor ik later wel. Eerst maar eens de eerste poging ondergaan.
Dus over een dikke twee weken weten we of IUI nummer 1 succesvol is geweest....we zijn heel erg benieuwd.

Heel eerlijk gezegd ben ik er totaal niet mee bezig allemaal en soms twijfel ik dan wel eens aan mezelf of ik dit wel allemaal wil omdat ik nu geen sterke drang heb om zwanger te willen worden. Dat maakt me dan wel even verdrietig.
Gisteren was ik bij mijn vriendin op bezoek welke 4 weken geleden is bevallen. Een leuk en lief baby-tje maar het deed me o zo weinig......help.
Misschien komt het doordat wat we allemaal al hebben meegemaakt....dat het romantische er wat van af gaat......of zou ik diep van binnen geen kinderen meer willen. Ik weet het even niet zo goed.
Heeft iemand van jullie ook wel eens twijfels (gehad) ?

Gr. Silvia

he syl,

Ik dacht dat jouw inwendige echo morgen zou zijn, anders had ik jou natuurlijk ook even succes gewenst gisteren avond gelijk met carina.
Spannend he, nu gaat het echt gebeuren.
Dat je er nu niet zo veel mee bezig bent klinkt aan de ene kant ook wel logisch hoor, het ligt nu in handen van de dokters. Er is nu niets meer wat je zelf kan doen (op de spuiten na) wat je zelf er aan kunt doen. ik denk dat het een bepaalde vorm van berusting is wat je nu voelt en jezelf beschermt tegen een eventuele teleurstelling.
Wat ik natuurlijk absoluut niet hoop!!!!!!!

Twijfels heb ik tot nu toe niet gehad, maar wie weet hoe ik er over zou denken als ik in jouw schoenen zou staan.

Ik vind het heel knap dat je toe kunt geven dat je soms twijfelt. En ik denk dat iedereen dat wel doet in bepaalde mate.
Je gaat toch je leven omgooien als je een kindje wil / krijgt.

Ik hoop dat je snapt wat ik allemaal bedoel. Ik bedoel het in ieder geval goed.

Liefs Aapje

hoi meiden

@ syl.. wat spannend dat het nu allemaal echt gaat gebeuren.
ik heb zelf geen twijfel.. mijn zus zegt eerder dat ik er nogal geforceerd mee bezig ben.
tja

ik ben terug van de gyn.
een grote teleurstelling!

mag pas over 10 weken bloed laten prikken. mag in die tijd n iet zwanger worden.
dan heb ik 2 weken daarna de uitslag. 12 weken..... das toch niet normaal!?!
ik voel me belazerd, dan mag ik als alles goed is pas van de zomer weer gaan proberen. loopt mijn halve familie (lees 2 schoonzusjes) mwetr een dikke buik en ik heb nog steeds niks.

ik weet dat het heel erg klinkt, maar het voelt als verraad.
hoe kan ik nou mijn eitje nog een paar keer aan me voorbij laten gaan zodner dat we ons best ervoor doen zwanger te raken??

ik vond het deze ronde al vresewlijk om er niks aan te doen. alsof ik dat eitjes de kans niet gun om uit te groeien tot een kindje.. snappen jullie wat ik b edoel?

de gyn vond het ook nodig om te zorgen dat ik minder angstig een volgende zwangerschap inga. alsof ik dan niet bang ben om naar de wc te gaan.. alsof ik dan niet iedere keer denk dat ik bloed zal afvegen.. duh!

ik ben boos, verdrietig, teleurgesteld, jaloers! ik voel afgunst naar iedere zwangere en iedere maxycosy die ik zag op weg naar huis. en bij de gyn zie je er zat..
tiirlijk moet je het een ander ook gunnen.. tuurlijk wil je neit dat ze het verdriet voelen wat ik nu voel... maar waarom moet ik dat wel doorstaan? waarom ik wel en zij niet?
laat een ander zich maar eens gaan indenken hoe IK me voel ipv hoe geweldig zij het wel niet hebben...

sorry voor de typfouten. maar dit moest ik er ff uitgooien!

Hai,

Hier een berichtje van een bijtje wat al heeeeeeel erg lang bezig is .....al 28 maanden. Mijn naam is Nataly en wij zijn al 28 rondes bezig voor ons eerste kindje. Ik heb maar 1 eileider en een zeer onregelmatige cyclus waarvoor ik Clomid gebruik. Heb al IUI gehad, helaas niet gelukt en gaan dus het traject van IVF in.

Ik zit even in een mega dip!

Krijg net een mailtje van een collega dat ze zwanger is, ik was er al beetje op voorbereid omdat ze al een week overtijd was maar het komt toch hard aan. Ze was ook al wat langer bezig maar zat nog niet in de medische molen dus ben natuurlijk blij voor haar. Heb zin om een potje te janken maar dat kan niet omdat ik op mijn werk zit dus daarom schrijf ik het maar van me af.

Ik ben nu ongesteld en wij hebben 9 april een gesprek omdat we waarschijnlijk het IVF traject ingaan.

Het is niet eerlijk, mijn collega zwanger (waar ik dus elke dag mee geconfronteerd ga worden) en mijn beste vriendin is nu 24 weken zwanger van haar tweede.

Vind het even niet leuk meer!

Veel liefs
Nataly

ooo dames,
wat een negatieve berichten allemaal zeg, jeetje mina, het is echt niet leuk meer he ?ja vraag mij wat hoor.
ik verga hier vande pijn niet normaal zo een menstruatie heb ik nooit gehad, mijn eierstokjes doen pijnnnnnnnnnnnnnn zit al de hele avond met een kruik ik dacht vraag even aan jullie of jullie ervaring hebben met zo iets, had dinsdag al een afspraak staan bij de huisarts voor de uitslagen van bloedprikken, ga gelijk dit maar ook voorleggen, ben zo bang dat ik vleesboom of bomen heb, mijn moeder is 2 jaar geleden hieraan geopereerd en vooral omdat ik ook tyrax enzo slik kan het wel zo zijn door dit k&&&&t hormonen in die medicijnen ooffffffffffff balen

pfff filiz.. hoop dat de pijn al wat minder is...
anders moet je echt niet wachten tot dinsdag met naar de huisarts gaan hoor!!!

hier gaat het redelijk.
ik zit welv een beetje in tweestrijd.
heb nu van 2 kanten het advies gekregen even niet naar het forum te gaan. even aan andere dingen denken, met andere dingen bezig zijn.
maar ik weet niet of ik dat wel wil..

wil jullie verhalen niet missen, wil ook de latste maanden zwangerschap  van mijn forumvriendinnetje niet missen..  
maar weet wel dat ik de komende tijd andere dingen moet gaan zoeken die me bezig houden. zoals natuurlijk het huis en mijn werk. maar ook leuke dingen voor mezelf.. dat middagje beautysalon, of lekker ff shoppen.  want ik wil mezelf nogal vergeten de laatste tijd.

groetjes

Terug
Bovenaan