bezige bijtjes 2

dank je syl!

het extra slaapje heeft me goed gedaan..
ik ben lekker emt de hond gaan wandelen en besloten morgenochtend het ochtendje te werken en dan gelijk om 12 uur naar huis te gaan.
ik hoef niet dat gesprek te doen, dat doet de internbegeleider. dus ik heb alleen de kids.. een stukje rustiger voor mij!

er is nog een zieke op school begreep ik toen ik belde, de vervanger die woensdag komt voor mij, komt dan morgen misschien ook...want degene die ook ziek thuis is, draait mijn klasje op dinsdagmiddag als ik vrij ben.  dan kan ik  de vervanger  alvast bijpraten over de kids. ik heb namelijk niet de makkelijkste klas.

misschien denken jullie.. wat een muts! ze meot langer thuisblijven... misschien hebben jullie gelijk. de tijd zal het leren.
nog een paar weken en dan heb ik weer 2,5 weken vakantie. en mijn vriend zei al dat ik dan alleen maar leuke dingen mag doen.. dat gaat vast goedkomen!

Carina;
zoals sylvia al schreef, luister naar je gevoel, dan komt het goed!!
Als jij morgen een paar uurtjes wil werken moet je dat doen.

Je hebt inderdaad ook een hoop meegemaakt de laatste tijd en ik weet dat een verbouwing en de daar bijkomende verhuizing ook erg zwaar kan zijn, tel daar je nieuwe baan,  (onverwacht) zwangeren in de familie en natuurlijk je miskramen bij op en dan zit je er inderdaad wel even doorheen.

Ik denk dat je er goed aan doet om je eigen plan te trekken, werken als je daar aan toe bent en laat je niet verleiden om meer te doen dan je voelt dat je aankan.

Ik wil je in ieder geval even een internetknuffel geven, ik denk aan je.

Liefs Konijntje (hahaha)

heeej meiden

Zo weer een beetje puf om wat achter de computer te doen.
Ik heb vanaf vrijdag t/m gisteravond op de bank gehangen, Heerlijk was dat.
Zaterdag wel even wezen luchen met een vriendin en gister heel even naar de v&d naar de prijzencircus en heb mezelf een tas en portomonee  getrakteerd.
Verder helemaal niks gedaan.

Vandaag gewerkt, en ik had het lekker rustig, Zag vanmorgen erg tegen het werken op maar het viel mee.
Verder ben ik niet veel miselijk en eigenlijk alleen maar moe en futloos.
En heb sneller honger. Oei dat is niet goed, want daar kom ik heeeeel veeeeel van aan.
Morgen mag ik voor het eerst naar de verloskundige en zal dan wel horen dat ik mag gaan bellen voor een echo.
Spannend, kan ik daar naar uit gaan kijken.

@aapje, jij bent lekker bezig, al dat geklus, dat moet dan toch goed komen he.

@carina, goed van je dat je ef lekker een dagje thuis gebleven ben. Dat heb je gewoon wel eens nodig. Even helemaal niks, en gewoon lekker slapen en jezelf laten verwennen.
Spannende week ook voor jou he, van de week naar de gyn, En de maand mei komt ook steeds dichterbij met je bloeduitslagen.
Oh ik hoop zo voor jullie dat er iets goeds uitkomt waar je iets mee kan.

@syl, hoe gaat het met jou schema, Ben je al voor de echo geweest en ben je ook al aan het prikken.
Sorry hoor, ik weet het soms niet helemaal meer wanneer iemand een afspraak heeft.

@filiz, jij maakt het wel spannend, zijn de rd's nog steeds niet gekomen.
Ik ben zo nieuwschierig.

Nou ga maar weer, en tot de volgende keer.

liefs hunny

Hoi hoi,

Carina doe je goed hoor meid! Neem de tijdd en luister heeeel goed naar je lichaam!

Ik ben toch zenuachtig voor morgen! Hoe meer ik er aan denk, hoe zenuachtiger ik wordt... Als we het willen zouden we morgen kunnen weten wat het wordt.... Ooooo ik ben er nog niet uit! Vriendlief wel, die wil het graag weten. Ik denk ik ook, maar weet het nog niet zeker...

Spannend....

Oooooo sientje wat spannen meid, ja ik zat ook altijd in een dubio wel of niet weten, en dan als je het weet dan krijg je verhaaltjes van ja ze kunnen het ook mis hebben dit dat,
dus eigenlijk is het beste dat je het nie weet ihihihihihihi. Maar goed ieder zijn eigen ding he ";):):)

hey hunnybun, hoop dat je vermoeidheid snel voorbij gaat meid, en dat je daarna lekker kan genieten van je zwangerschap, hoever ben je nu, misschien heb je het geschrevn maar er was zoveel geschreven hihihihihi

aapje en voel jij al wat????

carina, wa naar van je schoonzusje, de een wil het graag en de andere weer niet, en die krijgt het gewoon pppfffffff zucht zucht en alsvast veel succes bij de gyn. hoop dat het e.e.a. duidelijk word en dat je snel weer zwanger kan raken.

sylvia hoe is het met jou meid? gaat het nu weer een beetje?

Nou als laatste ikke. Helaas slecht nieuws, vanmorgen zijn de rd toch gekomen, weer 2 dagen te vroeg, snap het niet meer hoor.
Ik voel mijn eisprong, heb een nettje cyclus, (28,29)  maar zwanger worden ho maar
nou gelijk een nieuwe berekening gemaakt, en dan is mijn nieuwe nod 28 april voor ronde 8, uitgegaan van 28 dagen...........
Ik kan mij wel gek maken maar helpen doet het toch niet, nu heb ik er geen zin meer in, het duurt allemaal veelsssssssss te lang, en elke maand weer een teleurstelling

24.03: Sylvia ongesteld geworden na 28 dagen ( eerste keer na kijkoperatie )
25.03
26.03
27.03
28.03
29.03
30.03
31.03:
01.04 Sientje 20 weken echo

Hunnybun eerste afspraak verloskundige
02.04 Filiz, 28 jaar, 2e kindje 7e ronde RD's 31-03
Carina, afspraak gyn. wat gaat er gebeuren???
03.04 Sientje afspraak verloskundige.
Inwendige echo Sylvia ( dag 10 )
04.04
05.04
06.04 Aapje 26 jaar, 7e ronde eerste kindje
07.04
08.04
09.04
10.04
11.04
12.04
13.04
14.04
15.04
16.04:
17.04
18.04
19.04
20.04
21.04; NOD Sylvia na eerste IUI
22.04
25.04
26.04
27.04
28.04 Filiz, 8e ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
29.04
30.04 Koninginedaggggggggg

@ filiz...
balen meid.. die verrekte RD's ook...

@ sientjuh..
veel plezier morgen bij het koekeloeren naar je ukje. bij ons was het precies andersom. ik wilde het wel weten, maar mijn vriend niet... spannend hoor.. ben benieuwd wat je gaat doen...

@ hunny..
ook aal eenb spannende dag morgen! veel plezier bij de vk!
je zal wel een flinke stapel leesvoer meekrijgen... had ik ook.. erg leuk om in te bladeren!

@ konijntje
denk ook dat ik mijn gevoel wa meer moet volgen. deze dag thuis vandaag heeft me goedgedaan.. lekker niksen en opladen voor de rest van de week.
ik heb de collega's telefonisch (op speaker tijdens de teamvergadering) verteld van mijn schoonzusje en dat het me gewoon even teveel was. zo hoef ik morgen niet 5x mijn verhaal te doen...

@ iedereen.... jullie zijn geweldig, lief, meelevend en super gezellig!
dikke knuffff.
Carina

shit weer mn berichtje weg, ik ben ook zo'n kluns.
Drukte gewoon ergens op en weg.

NOu dan maar opnieuw.

Hoi allemaal.

Hebben jullie al een leuke 1 april grap uitgehaald, ik wel met mn collega samen, we hebben erg gelachen, Zal de details besparen want het is leuker als je er bij bent geweest.
Hij was geslaagd en daar gaat het om.

Verder ben ik vandaaag bij de vk geweest. Stelde niet zoveel voor, beetje vragen over ons zelf en info over nekplooimeting, Nou dat doen we niet, zo'n lief klein schattig sydroom van down kindje is ook welkom, Je hoopt er natuurlijk niet op, maarja als het zo is, Verder hebben we niet zo heel veel kans vanwege nog jonge leeftijd en heeeeeeel gezonde mensen.

Ik kreeg een leuke tas met allemaal leuke dingentjes, knuffie, boekjes, informatie, proefmonstertjes.
Heel leuk.
Verder ging ik gelijk bellen voor een echo afspraak maar dat kan alleen sochtends. dus morgen of donderdag maar ef bellen.
We gaan voor de datum 21 april, dat is over 3 weken, volgens de vk ben ik dan 11 weken, zelf denk ik dat dat een paar dagen later is omdat mn ei wat later kwam na die mk, maar dat zal de echo moeten laten zien.
Ze zei ook dat het niet helemaal betrouwbaar is na een mk, dus nog even geduld, 3 weken zijn zo om en dan weten we het.
Ik doe het pas in rond de 11 weken omdat het dan steeds duidelijker is, het kindje zeg maar en mn vriend heeft het echt heel druk dus vandaar over 3 weken.

Genoeg over mij.

Filiz, balen zeg, die stomme rd's ook, Wegblijven moeten ze.
Ben je   al een beetje over je terleurstelling heen.

carina, hoe is het met jou vandaag, een betere dag als gister of nog steeds in je dip.
Morgen naar de gyn he, ben je zenuwachtig daarvoor.
Je hebt ook geen flauw iedee wat ze gaan doen he,

Aapje, nog aan de klus, is je ei al geweest, of moet je nog ef door gaan met klussen.
Jij bent ook al weer heel wat rondes bezig,

Syl,hoe gaat ie.
hoe voelt het nou dat je weer bezig bent met zwanger worden, dat het toch een spannende maand gaat worden, met dat stomme wachten
Heb je er een goed gevoel bij, of alleen maar zenuwachtig en onzeker.

Nou ik ga ef tv kijken

tot snel
liefs hunny

Terug
Bovenaan