bezige bijtjes 2

Hoi hoi,

Carina, hoe is het met je? Goed van je dat je het wat rustiger aan gaat doen! Hoe is het trouwens met je  ei? Heb je die al gehad of komt ie van het weekend? Moeilijk lijkt het me zeg!

En Filiz, wat vreemd zeg dat bloed. Heb je misschien niet een miskraam gehad? En wat gaan ze precies onderzoeken?

Sylvia, Ik ben trots op je hoor! Dat je de spuit hebt gezet! Wat spannend allemaal joh!

Aapje, heb je al je ei gehad/gelocaliseerd?

Nataly, Jeetje jullie zijn echt al lang bezig! Hoeveel IUI hebben jullie al gehad?

Hier gaat alles goed! 20 Weken echo was alles goed!
We weten niet wat het wordt, maar wat we wel weten is dat je waarschijnlijjk wel kunt zien dat het broertje broertje of broertje en zusje zijn. We zagen wat kenmerken die we ook zagen bij de echo van ons zoontje. Echt heel grappig!

Verder gaat het ook wel goed. Heb alleen af en toe het idee dat ik er een beetje doorheen begin te zitten. Ik slaap al een paar maanden slecht, op het werk druk, hier thuis druk, ziek, ziek, ziek, veel aan je hoofd met bijvoorbeeld kraamvisites, housewarmings die je al eigenlijk in februari had... Ach jullie kennen het wel. Vanochtend weer gehaast gehaast, want ik was m ´n pasje van het werk kwijt, weer helemaal bezweet en wel na lekker gedoucht te hebben, weer drukke dag en besloten om om kwart over 1 toch echt mezelf te dwingen om te lunchen.... Pfoe.... zat er vandaag aan het eind van de dag er even helemaal doorheen. Vooral nadat ik bijna de trap niet meer afkon omdat ik zo ´n last van m ´n liezen had...

Zo, moest ik even kwijt hoor. Het gaat wel goed hoor, ben super blij, geniet nog elke dag! Maar af en toe is het eventjes te druk, ik moet nu maar even rustiger aan doen. Heb nu lekker een week vrij. Welliswaar om het kamertje van onze zoon op te knappen, maar heeeeeerlijk even niet naar het werk!   Want daar is het ook altijd maar druk druk druk.

Zo, he he, wat een verhaal zeg! Heb net ook bijna een half uur lang achterelkaar gepraat tegen m ´n vriendin. Moest er even uit hoor!

Groetjes van mij!

heeej meiden

Zo heb al even niet geschreven, heb er op het moment geen puf voor, eigenlijk voor niks,
Als ik thuis ben lig ik lang uit op de bank naar de tv te kijken,
Op mn werk gaat het wel goed, maar ook daaar heb ik van die mega slaap-aanvallen.
Heel irri maar goed, ben blij dat ik niet hoef te spugen.
Wel voel ik me heel opgezet, mn broeken gaan nu al strak zitten. Weet niet of dat normaal is, Heb ook wel aanleg om snel dik te worden, maar of dat dan met een zwangerschap ook is, Ben 2 kilo aangekomen, dus het valt nog mee, Maarja naar de wc gaan gebeurt niet zo veel.
Ga zo eerst eens even naar de ah voor wat etenswaren die goed zijn voor mn darmen.
Verder heb ik geen klagen.
Heb 21 april een afspraak voor de echo, dus nog 2 weekjes wachten ben dan rond de tien en een halve week, en volgens de berekening van de vk 11 weken.
We zullen zien, Als het hartje maar goed klopt.

Heeeeeeeel spannend.

Zo even kijken of ik uit mn hoofd iedereen even wat kan typen.

Ohh Syl, voor jou ook een heel spannende tijd, En knap van je dat je je geprikt heb.
Lijkt me zo eng maar als je het 1 of 2 keer gedaan heb zal de angst wel afnemen.
17 april, de uitslag he, Nou ik ga voor je duimen, en wie weet is het wel gelukt.

Carina, wat een gedoe zeg bij die gyn, zo'n verhaal had je ook niet verwacht,
En je mag nu niet zwanger worden, waarom is dat dan, kunnen ze het dan niet goed onderzoeken ofzo, of is dat om jezelf te beschermen tegen nog meer tegenslagen of moet je lichaam rust hebben. Jeetje wat een vragen he, waar je misschien zelf ook geen antwoord op heb.
Ik snap ook als je iest minder op het forum komt, als je je gedachten op iets anders wil zetten is het wel heel moeilijk als je hier steeds verhalen leest.
Ik zou je wel heel erg missen hoor.
Hoop dat je het snel een beetje op een rijtje heb voor jezelf, want het lijkt me heel moeilijk allemaal.

Vinden jullie het trouwens niet vervelend dat ik hier mijn zwangerschap verhalen doet, want dat kan ik me heel goed voorstellen hoor.
tis ook heel tegenstrijdig dat er zwanger zijn en de rest zo'n moeite heeft met het zwanger worden en/of blijven.
Wees maar eerlijk hoor.

Filiz,  nog even wachten en dan heb je de echo he, viind je het spannend.  
Wel fijn dat je even kan kijken he, of alles goed is verder.

Aapje, hoe is het ermee, Al rd's gekomen, laten ze dit keer aub wegblijven.
ik duim voor je.

nataly, jeetje wat zijn jullie al lang bezig, ik snap dat je in een diepe dip zit.
van de week een gesprek over IVF he, spannend hoor,

Sientje, knap van je zeg dat je niet wil weten wat het word,
Ik weet niet of ik dat kan laten hoor, maar goed ik moet eerst nog voor mn eerste echo om het hartje te horen.
Wel vervelend zeg dat je het zo druk heb enzo, want je moet ook wel een beetje genieten van je zwangerschap he.
En dan elke keer ziek is ook niet leuk, Ik werd vanmorgen ook weer met een hoofdpijn en keelpijn wakker, Zou je weerstand dan ook minder zijn als je zwanger bent.
Over 2 weken echo en dan ga ik het aan iedereen vertellen, kan niet wachen.

Nou meiden.
tot de volgende keer.

liefs hunny

@ sientje
mijn eitje was afgelopen dinsdag... dus de komende weken zal ik wel doorkomen.. moeilijk wordt het weer als ik tegen mijn volgende eisprong aankijk.

@ hunny
die dikkere buik en het niet naar de wc kunnen... die herken ik wel. ik had daar de eerste keer ook veel last van. was al blij als ik 2 keer in de week een grote boodschap kwijt kon.
tja en dan hoopt het zich van binnen natuurlijk ook op. dus een dikkere buik.

ik mag niet zwanger worden omdat dat de de uitslag van het onderzoek beinvloed. je mag ivm hormonen ed. in het bloed dus pas 10 weken na je zwangerschap testen.
niet om uit te rusten lichamelijk, maar puur dus om stoffen die nog in je bloed kunnen zitten.

@ aapje...
waar ben je? hoe is het? eitje nu zeker te weten gehad toch?
of ben je daar nog steeds niet zeker van?

ik heb me wel voorgenomen door de week maar om de dag te kijken hier op het forum.. misschien werkt het wel om er niet zoveel aan te denken.
grote kans dat het me niet lukt hoor.. hahaha

ennuh hunny... ik ga echt niet helemaal weg hoor.. wil wel zien hoe jij valsspeler de weken doorkomt... en hoe je over een aantal maanden rond waggelt! hahaha

verhalen van de zwangere bijtjes lezen vind ik soms wel moeilijk, maar het is ook goed te lezen dat het ook goed kan gaan. dat geeft mij ook weer kracht om door te zetten....

groetjes Carina

Hey hallo,

Hier is de eerste IUI achter de rug. Helaas was  de zaadkwaliteit niet goed. De kans op een zwangerschap is nu heel erg klein maar niet uitgesloten. Maar de arts gaf wel aan dat het echt een hele hele hele kleine kans is.
Ik was heel erg verdrietig, boos en teleurgesteld. Voor mijn gevoel is het allemaal voor niks geweest en ik ga er dan ook echt van uit dat ik over twee weken gewoon ongesteld wordt: heb totaal geen hoop.
We hebben al besloten dat als de volgende 2 keren de kwaliteit steeds zo slecht is we dan niet nog 3 keer IUI gaan doen met nog meer hormonen. Dan willen we liever meteen aan IVF beginnen. Waarom nog 3 maanden mij kwellen als de kans toch zeer minimaal is......?!
Langzaam aan krijg ik wel steeds meer het gevoel dat een kindje niet voor ons is weggelegd en dat we met ons tweetjes zullen blijven of misschien een adoptiekindje.

Heb gisteren wel veel last gehad van mijn buik. Maar we hadden de hele dag/avond bezoek en toen ze weg waren had ik mega last van mijn darmen, dus het kan ook goed daarvan zijn.
Verder heb ik zo geen last van de pregnyl ofzo.

Ach ja we wachten het maar af de twee weken, maar nogmaals ik ga er uit van niet. Heb nu ook niet spannende gevoel van die wacht weken. Ik kijk nu uit naar mijn ongesteldheid zodat we kunnen gaan voor een tweede poging.
Deze keer hebben we gezorgd voor een regelamtige zaadlozing en de volgende keer gaan we dat bewust niet doen......eens kijken of dat verschil maakt in de kwaliteit.

Fijne zondag ! Gr. Silvia

jeetje sylvia... wat klote! of hoe jij dat zo leuk kunt typen.... GDWIUGBKGHVSLDBVGzDSBVFSDLVFBHZSBVJJVFZBDV!

wat een tegenvaller zeg... jullie wisten al dat het zaad niet van goede kwaliteit was, maar blijkbaar dus erger dan verwacht?
je weet dat er wel een kleine kans is... maar ik snap dat je er wat voorzichtig tegenover staat en uitgaat van het ergste. we hebben een verschillend probleem, maar eigenlijk zitten we in hetzelfde schuitje...
we moeten ons gevoel uitstellen.. ik mag 3 maanden niet en jij moet eerst 3 maanden iui ondergaan, voordat je voor jou gevoel verder kan.

vergeet niet dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn!

en ik houd je aan onze afspraak.. we gaan op kraamvisite bij elkaar!!!
wanneer? tja dat weten we jammer genoeg niet, maar dat het gaat gebeuren.. daar moeten we vanuit blijven gaan hoor!!!!

een dikke knuffel, zoen en alle sterkte!
liefs Carina
(ik blijf hoop voor 1 superzaadje.. meer heb je niet nodig toch??)

oja!

ff de kalender erbij gepakt...

als het gewoon cyclussen van 30 dagen zijn...
heb ik rond 14 juni mijn eitje.
en mijn NOD is dan 28 juni.

ik mag als ik 10 weken wacht... rond 9 juni prikken.. een paar dagen voor mijn eitje..
ik heb dan een paar dagen voor mijn nod de uitslag.

en ik met 9 weken ga, dan heb ik de uitslag net na mijn eitje. als er dan een behandeling plaats gaat vinden... zou ik dan op tijd kunnen zijn? anderhalve week voor mijn nod?

ga denk ik eens googlen op bloedstollingsonderzoek, wie weet kom ik wat meer te weten...
groetjes en een fijne zondag!
Carina

Hey Bijltjes,

Hoe is het met jullie, fijn weekend gehad?? Ikke wel hoor, hiihihih gisteren heb ik niet zo veel gedaan, en vandaag waren vrienden op bezoek lekker gegeten gedronken. Omdat het morgen maandag is zijn ze vroeg weggegaan, heb nu alles opgeruimd een lekkere douche genomen, en mag weer beginnen met verleiden van manlief hihiihihihi. Maar eerst reageren op jullie. Ogh ja moet nog even mijn broek inkorten, oor mijn gesprek van morgen, ben nu helemaaaal niet zenuwachtig maar dat komt morgen wel denk ik. Doe gewoon mijzelf, nee heb ik ja kan ik krijgen. Dus heb niets te verliezen hihiihihi. Morgenavond horen jullie hoe het is gegaan, jammer genoeg hebben ze op werk helass ook deze iste geblokkeerd grrrrrrrr  stomme it ook maar goed het zij zo.

Sylvia, ik wens je alsnog sterkte meid, je weet maar nooit, Zoals carina ook zegt, een superrrrrrrrrrr zaadje is voldeoende en die doet gewoon zijn werk, maak je niet druk meid, ga maar lekker 2 weken genieten van het weer :):):):)

Carina ik wens je veel succes, en geduld tot je eerste NOD meid, het lijkt misschien nog ver weg, maar voor je het weet is het zover.

Sientje super dat je echo goed is gegaan meid. En je wilt echt niet weten wat het is :):):)

Hunnybun, hoop voor je dat je snel opknapt en dat je je niet langer ziek voelt meid. het valt niet mee om en zwanger te zijn en ziek te zijn :):):)

Ogh ja mijn echo is alleen om gerust te zijn wat betreft vleesbomen, ben er zo bang voor en omdat ik deze maand een rare menstruatie heb gehad, wilde ik er toch even naar laten kijken. Hoop dat er niets is, dan ben ik wat geruststeld
Nou, ik kom morgen weer, want manlief wil slapennnnnnnn

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van mij, hele weekend gewerkt en geen tijd gehad om op het forum te schrijven. Ik heb nu weer bijgelezen.

Hunny: Nog steeds zo moe? Ik hoop voor je dat dat snel wat minder word. ook al weet je waar het van komt, het is toch vervelend he. 21 april de echo he, spannend hoor. Willen jullie weten wat het is? jongen of meid??
Enne, ik vind het leuk om de verhalen van de zwangere meiden ook te lezen hoor, zo kunnen we zien dat er hoop is. Soms is het natuurlijk moeilijk maar dat begrijp jij natuurlijk ook, dan denk je waarom ik (nog)niet. Maar meid, ik gun het je van harte!!!

Sientje: Ik las dat jullie nu toch niet weten wat het is, jongen of meisje. Heb je wel een voorgevoel? Lekker dat je een weekje vrij bent, een weekje bewust zwanger zijn en even niet hoeven rennen, vliegen en hollen. Ik hoop dat dat je gaat lukken. denk ook aan jezelf he!!!

Filiz; balen joh dat je RD's gekomen zijn. Bah, wel fijn dat je voor een echo mag. Het zal best een geruststelling zijn als je straks je echo gehad hebt en er blijkt niks aan de hand.
Ik ben benieuwd hoe je sollicitatie was, wat doe je eigenlijk voor werk??

Sylvia; Wat vreselijk voor jullie dat de zaadkwaliteit niet goed was. Ik kan me voorstellen dat je hoop voor deze maand een beetje vervlogen is.
Maarrr, ik blijf met carina duimen voor dat ene superzaadje.
Het is gewoon K*T als het zwanger worden al niet wil lukken, dan richt je je hoop op de medische wetenschap, zit je in jezelf te prikken met een hormoonspuit en dan is de kans nog heel klein.
Ik baal echt met je mee, maar blijf ook hopen dat jullie ook een kindje in jullie armen mogen sluiten.

Carina; Ik kan me indenken dat 10 weken op de wachtbank gezet worden niet de verwachting was die je had van je bezoek aan de gyn. Het zit jullie ook niet mee he.
Ik vind het wel knap dat je er zo open in bent, ook op school zoals ik lees. Ik hoop dat iedereen jullie een beetje tot steun kan zijn. Hoe is je man er onder?
Ik snap dat je wat afstand wil nemen van het forum, misschien dat om de dag een goed begin is, (om een beetje af te kicken ha,ha)

Nog een stukje over mij,
Ik had gisteren mijn NOD, ik voelde me al een paar dagen niet goed, steeds erg misselijk.
Had dus gehoopt dat ik zwanger zou zijn. Maar denk het toch niet, gisteren op mijn werk had ik twee druppels bloedverlies. Ik durf ook niet te testen.
Mijn cyclus is de afgelopen maanden natuurlijk best wel onregelmatig geweest. Gisteren was mijn NOD uitgaande van een cyclus van 23 dagen zoals afgelopen maand.
Ik wacht, als mijn RD's voor die tijd niet doorzetten, in ieder geval tot zaterdag met testen....................
Ik weet het niet meer hoor.......

Liefs aapje

Terug
Bovenaan