Hoi dames,
Sylvia ik hoop echt dat je over 2 weken mag juichen meid, ik zal bidden voor jou en voor ons allemaal natuurlijk.
Vanmorgen ben ik langs de huisarts geweest, voor de uitslagen alles zag er goed uit, behalve mijn T4 zat
aan de lage kant maar dat wist ik al, want daar slik ik die tyrax voor.
ze zei ijze is wel laag maar je hoeft er nu geen medicijnen voor , geukkig maar
heb ook gelijk gevraagd voor de echo ik zei ik ben ongerust, mijn moeder heeft het ook gehad enzo, ze begreep het
en heeft mij doorverwezen naar de gyn voor een echo.
Heb gelijk een afspraak gemaakt en mocht al volgende week dinsdag terecht, (die dinsdag zit echt erin he, het was dus een teken!!!!!!, begin een beetje bang te worden van mij zelf)
hihiihihi. Maar tijd was een vbeetje neit geschikt, dus het is een week later geworden de 15de. Dus ben benieuwd allemaal hoor. Hoop dat er niets is.
Ogh ja gisteren heb ik nog mijn beoordeling gehad en alles was goed, manager blij ik blij hiihihihi.
Maar maandag heb ik een orienterend gesprek voor een functie ik had intern gesolliciteerd bij personeelszaken, en maandag dus een gesprek ben benieuwd hoe het gaat aflopen.
Vandaag lekker thuis, huisssss helamaaaaaaaaaal opgeruimd, de was gedaan. Wil eigenlijk een dutje doen voorda manlief thuis komt, maar eerst ff koffie.
By the way, ben over mijn dipje heen hoor,

:
Aapje en voel je al wat???????????