bezige bijtjes 2

Nataly: welkom bij de bijtjes ! Jeetje zeg jullie zijn al echt lang aan het wachten op een kleintje ! Ik kan me heel erg goed je gedachten voorstellen naar anderen toe die wat wel zwanger raken....ik denk eeehh weet wel zeker dat we dat allemaal hier van tijd tot tijd hebben. Het is ook alles behalve leuk en soms zeer pijnlijk. Mensen die dit niet meemaken weten niet hoe het is. Gelukkig bestaat er dit forum zodat we steun bij elkaar kunnen vinden.
Ik zelf zit nu midden in de eerste IUI: spannend ! Maar we horen steeds meer dat de resultaten tegenvallen. Ik hoop dat je snel aan de IVF mag beginnen en het meteen raak mag zijn......al lijkt me IVF geen pretje met al die hormonen enzo......hoop dat me dat bespaart blijft.

Filiz: Het is al hfhfSHfShfssdjf als je ongesteld wordt en dan ook nog eens zo veel last ervan hebben, dan dubbel hsfkjShfkj.Skjf.k.
Ik heb wel in het begin veel last gehad van mijn menstruaties en maar nu gelukkig niet meer. Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik via via een adres heb gekregen van paranormale man. Die wist me meteen te zeggen dat alles in orde is bij mij maar dat mijn bekken rechts scheef staat: dit zou ik hebben gekregen vanaf de dag dat ik ben gaan lopen. Nou hij deed vervolgens handoplegging (mijn baarmoeder was naar achteren gekantelt zei  hij )  en toen ik ging staan voelde ik dat ik heeeel anders stond: heel maf ! Zoals hij zie heb ik nog een maand veel last gehad en daarna had ik steeds een regelmatige cyclus met weinig last. Tja of het nu tussen de oren zit of niet....het heeft wel geholpen.
Efin, wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken ?

Carina: Hoe is het met je vandaag ?
Jammer dat je niet echt in de buurt woont anders kon je lekker naar mij komen voor een beautybehandeling.......

Ik heb gisterenavond de spuit gezet...brrrrrr.
Eerst keek ik gewoon maar zette niet genoeg kracht waardoor de spuit wel ff prikte maar niet er door heen ging.......
Ik dacht dat ik meteen niet meer durfde, maar dacht: doe het nu maar snel en met de ogen dicht want hoe langer je erover doet.......
Yes, het ging gelukkig in een keer goed maar ik vond het eng ! De vloeistof prikte een beetje bij het inspuiten en ik vond het griezelig om de naald er weer uit te halen.....ik ben een held he.............
Vanmorgen was ik wel wat misselijk en nu voel me ik me een beetje raar. Heb last van mijn darmen en verder weet het ik niet hoe ik me voel: niet zo fit in ieder geval.

Morgen is dan de grote dag ! Wie weet zit ik hier over twee weken te juichen of ik zit met dikke betraande ogen een berichtje te typen......

Fijne dag allemaal !

Gr. Silvia

Hoi dames,
Sylvia ik hoop echt dat je over 2 weken mag juichen meid, ik zal bidden voor jou en voor ons allemaal natuurlijk.
Vanmorgen ben ik langs de huisarts geweest, voor de uitslagen alles zag er goed uit, behalve mijn T4 zat
aan de lage kant maar dat wist ik al, want daar slik ik die tyrax voor.
ze zei ijze is wel laag maar je hoeft er nu geen medicijnen voor , geukkig maar
heb ook gelijk gevraagd voor de echo ik zei ik ben ongerust, mijn moeder heeft het ook gehad enzo, ze begreep het
en heeft mij doorverwezen naar de gyn voor een echo.
Heb gelijk een afspraak gemaakt en mocht al volgende week dinsdag terecht, (die dinsdag zit echt erin he, het was dus een teken!!!!!!, begin een beetje bang te worden van mij zelf)
hihiihihi. Maar tijd was een vbeetje neit geschikt, dus het is een week later geworden de 15de. Dus ben benieuwd allemaal hoor. Hoop dat er niets is.

Ogh ja gisteren heb ik nog mijn beoordeling gehad en alles was goed, manager blij ik blij hiihihihi.
Maar maandag heb ik een orienterend gesprek voor een functie ik had intern gesolliciteerd bij personeelszaken, en maandag dus een gesprek ben benieuwd hoe het gaat aflopen.

Vandaag lekker thuis, huisssss helamaaaaaaaaaal opgeruimd, de was gedaan. Wil eigenlijk een dutje doen voorda manlief thuis komt, maar eerst ff koffie.

By the way, ben over mijn dipje heen hoor, :):):):

Aapje en voel je al wat???????????

01.04 Sientje 20 weken echo

Hunnybun eerste afspraak verloskundige
02.04 Filiz, 28 jaar, 2e kindje 7e ronde RD's 31-03
Carina, afspraak gyn. wat gaat er gebeuren???
03.04 Sientje afspraak verloskundige.
Inwendige echo Sylvia ( dag 10 )
04.04
05.04
06.04 Aapje 26 jaar, 7e ronde eerste kindje
07.04
08.04
09.04
10.04
11.04
12.04
13.04
14.04
15.04 Filiz echo
16.04:
17.04
18.04
19.04
20.04
21.04; NOD Sylvia na eerste IUI
22.04
25.04
26.04
27.04
28.04 Filiz, 8e ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
29.04
30.04 Koninginedaggggggggg

01.04 Sientje 20 weken echo

Hunnybun eerste afspraak verloskundige
02.04 Filiz, 28 jaar, 2e kindje 7e ronde RD's 31-03
Carina, afspraak gyn. wat gaat er gebeuren???
Inwendige echo Sylvia ( dag 10 )
03.04 Sientje afspraak verloskundige. Sylvia Pregnyl spuit gezet.
04.04
05.04; Sylvia eerste IUI
06.04 Aapje 26 jaar, 7e ronde eerste kindje
07.04
08.04
09.04
10.04
11.04: Sylvia bloedprikken voor progestorongehalte.
12.04
13.04
14.04
15.04 Filiz echo
16.04:
17.04; Sylvia bloedprikken: zwangerschap ja/nee ?! Spannend !!!
18.04
19.04
20.04
21.04; NOD Sylvia na eerste IUI
22.04
25.04
26.04
27.04
28.04 Filiz, 8e ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
29.04
30.04 Koninginedaggggggggg

Hey Filiz: wat fijn dat het bloed goed is ! Het ijzer gehalte heb ik ook vaak aan de lage kant: brocolli en spinazie en boerenkool helpen je al een eindje op weg.....etenswaar waar veel ijzer in zit.
Ik ben erg benieuwd met de echo: daarop kunnen ze al heel veel zien. Als alles goed is bij de echo wordt dan verder onderzoek gedaan waarom het niet wil lukken of wachten jullie daar nog mee ?
Lekker he het hele huis schoon ?! Heb ik gisteren gedaan: lekker klaar voor het weekend ! Ik hoop snel op beter weer want ik moet hoognodig de ramen eens wassen. En als het zonnetje wat gaat schijnen dan ben ik meer in de mood om te gaan shoppen.......en daar heb ik wel zo langzamerhand zin in !

Ik heb vandaag best wel veel last van mijn buik. Het voelt alsof ik uuuuuuuren niet naar de wc ben geweest om te plassen en mijn buik is ook wat opgezet. Maf he dat dat spul zulke uitwerkingen heeft. 36 uur na de spuit moet de eisprong zijn dus ik hoop dat dan die buikpijn (echt een vervelend gevoel !) en opgezwollen buik weg zijn. Het is wel vervelend namelijk: ik krijg mijn rokje niet meer dicht en kan ook mijn buik niet meer inhouden.....zucht. Nee nee, ik heb niet te veel gegeten of gesnoept !! Ik ben braaf aan het Bakkeren.
Zo ik ga nu even lekker een uurtje een tukkie doen: ben best wel moe.
Mijn man is vandaag lekker eerder thuis en die gaat strakjes met mij de boodschappen halen.....omdat ik me niet zo lekker voel vandaag.

Groetjes, Sylvia

ps. Sientje...weten jullie wat het wordt ?! Spannend zeg !

@ filiz... wat fijn dat je naar de gyn mag. een echo lijkt me ok het beste om je gerust te stellen.

@ syl...
je eerste echte prik... moet je dat vandaag ook nog? of hoeft dat maar 1 keer??
spannend hoor.. dat je gewoon over 2 weken zwanger zou kunnen zijn!

met mij gaat het redelijk/. ik heb er op school ook tegenover ouders geen geheim van gemaakt. niet alle ouders, maar de moeders die ik regelmatig spreek, zagen aan me dat ik niet echt mezelf was.
1 moeder kwam na schooltijd even kletsen.. en me opbeuren. die heeft hetzelfd emeegemaakt. er uiteindelijk 10 jaar over gedaan en snap prcies hoe ik me voel.
een andere moeder gaf me een envelop.. zat een heel lief kaartje in.

ik hoop zo dat die mensen gelijk krijgen!!!!

mijn schoonzusje (die ongewild zwanger was) heeft waarschijnlijk een miskraam gehad. ze is zoals ze zelf zegt nu vreselijk ongesteld, en er lag een dotje met adertjes in de wc pot.
aan de ene kant sneu, maar aan de andere kant is het voor mij wel een opluchting.
ze moet volgende week weer bloed laten prikken en dan kijken ze wat haar waardes zijn, want deze week waren haar waardes nog gestegen.
het is dus nog niet helemaal zeker, maar zoals ze het omschreven heeft aan mijn moeder, klinkt het ook een miskraam.

Terug
Bovenaan