bezige bijtjes 2

Bedankt voor jullie lieve en steunde woorden.
Ik denk ook wel eens: eentje hoeft er maar sterk en snel genoeg te zijn. Het waren er 1 miljoen (en dad echt heel erg min ! )........er hoeft er maar eeeeeentje tussen te zitten: dat zei de arts ook. Maar ze zei ook dat ze heel eerlijk moest zijn dat de kans klein was, maar ja als het geen zin had gehad dan hadden ze het denkelijk niet de IUI behandeling gedaan. Denk ook wel eens: als het aantal 15 miljoen is en het steeds niet lukt......dan zou ik misschien nog harder balen: alles is dan goed en nog lukt het dan niet. Nu weten we gewoon dat de kans mega klein is.
Maar goed, ik blijf realistisch en ga echt uit van een Nee. Vanmiddag bel ik even naar het ziekenhuis voor een telefoniscg consult met de arts ( zaterdag had ik even een andere arts ) om te vragen hoe en wat, want nogmaals zo ga ik het niet nog eens 5 keer proberen: dan willen we na 3 keer IVF. Ik wil even vragen hoe lang de wachtlijst voor IVF is en hoe zij er over denkt.

Zaterdag na de IUI zijn we wezen skieen en na het skieen ging ik na het toilet en had ik veel licht bruine afscheiding.......dus ik denk dat alles weer is afgekomen van wat ze me hebben ingespoten.
Ik wacht het maar af: nog dik 1,5 week. Als het antwoord nee is ben ik bepaald niet verrast. Ik heb nu ook niet het spannende en zenuwachtige wachtweken gevoel.

Zucht.....................................

Groetjes, Silvia

ps. Aapje....misschien was het een innestelingsbloeding ? Spannend zeg !!!

Ik heb vanmorgen een telefonisch consult aangevraagd en zojuist heeft de arts me gebeld. De waarde was 0,9 miljoen en ze zien graag een waarde van 1 miljoen. Maar genoeg zwangerschappen ontstaan met waardes tussen de 0,5 en de 1 miljoen. Ze wil toch 6 keer IUI doen....indien nodig omdat we nog jong zijn en IVF maar 3 kansen biedt. Nu hebben we nog 8 kansen (mits de eerste IUI is geslaagd ).
Dus nou ja, we gaan ervoor. We zijn nu niet in super afwachting van de uitslag over 1,5 week en stellen er ons op in dat we gaan voor poging no.2. Het zal wel goedkomen met IUI of IVF......heb wel het gevoel dat het nog even zal duren voordat we zwanger zijn, maar ja dat maakt niks.
Het gaat echt allemaal met ups en downs: good en bad days. Ik ga nu lekker van het weertje genieten en probeer het allemaal van me af te zetten, kan nu toch niks doen dan afwachten.

Hoi Meiden,

Sorry dat ik zo even binnen kom vallen. Ik lees zo heel af en toe mee met jullie omdat het bij mij ook wat langer duurt. Wij zijn al 2 jaar bezig voor een tweede.

Maar de reden dat ik dit keer wat schrijf is jouw verhaal Sylvia. Ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Maar een vriendin van mij had ook problemen met zwanger worden en dat lag ook aan de slechte zaad kwaliteit van haar man. IUI werkte niet maar ze hebben het ook maar 2 keer geprobeerd. Met IVF is ze nu volop zwanger en helemaal gelukkig. Ze zat er ook helemaal doorheen. Toen ik je verhaal las moest ik aan haar denken. Geef de moed niet op meid! Je geduld wordt  ENORM op de proef gesteld maar jouw tijd komt nog wel.

Sterkte!
Groetjes,
Dile

Hooi meiden

Zo hier een berichtje vanuit mijn bedje,
Ben gebroken na een dag werken, en ik had vanacht ook erg slecht geslapen.
Gisterochtend werd ik pas om half 11wakker, later nog een uur geslapen, en toen kon ik gisteravond niet in slaap komen, terwijl, ja het is niet te geloven ik erg moe was.
Nouja nu lekker op bedje beetje tv kijken.

verder heb ik mijn echo een week naar voren gehaald, dus volgende week maandag al.
De reden hiervoor is omdat mijn hoofdleidster ging opvallen dat ik zo futloos ben en heel weinig energie heb en niet zo enthousiast ben zoals normaal.
Dus ik werd zo langzamerhand in de gaten gehouden,  en heb het vandaag aan mn hoofdleidster verteld.
De tweede reden is dat mn broeken echt al te strak gaan zitten, Dat vind ik wel balen hoor, zo snel al.
Ben 2 kilo gegroeid maar dat mn broeken ook al zo strak gaan zitten,en de dag dat ik het wilde vertellen  is pas over een kleine 3 weken, en ik weet niet of ik dat gaat redden met mn kleding. Als ik het wel red kan ik het altijd nog later vertellen, maar als ik het hartje gehoord heb dan weet ik in elk geval dat het  op dat moment  goed zit en kan ik het vertellen
Ben ongeveer 10 weken volgende week.

Even wat reacties.

Sylvia, spannend zeg, die eerste IUI en zo vervelend dat de zaadjes niet helemaal goed waren, tenminste dat er niet zoveel goede waren.
Maar het is al meerder keren genoemd, 1 sterk zaadje is genoeg, 1 kan er maar de beste zijn.
En over die behandelingen zit natuurlijk ook wel wat in, wat die lui in het ziekenhuis zeggen, dat als je maar 3 IUI behandelingen doet je er eigenlijk 3 laat schieten.
tis wel heel moeilijk natuurlijk want je wilt zo snel mogelijk de behandelingen doen waar je meer kans van slagen heb.
Nou ik ga zooooo voor jullie duimen.

Carina, hoe is het met jou, Ben je al een beetje over de ergste klap heen na het verhaal dat je 10 weken niet zwanger mag worden.
En je schoonzusje, heeft die nu ook officieel een mk gehad??
Wat een moeilijke tijd he, maar als je inderdaad om de dag op het forum komt kan je misschien iets afstand nemen, maar ik heb het ook eens geprobeerd en mij is het niet gelukt HIHIHI.
Maar je moet doen wat je goed lijkt voor jezelf.

Aapje, spannend zeg, nog steeds geen rd"s gekomen,
Ik had ook een dag van te voren bij het afvegen een beetje bloed, daarna niet meer.
Dus ooooooo wat spannend,
Ik duim voor je.

Filiz, alles goed met jou, en hoe is het vandaag gegaan??

nou ik ga ef lekker tv kijken

liefs hunny

@ petra.. gefeliciteerd meid!
lief dat je toch nog zo aan me denkt. het is niet makkelijk voor me, maar het hoort er nou eenmaal bij.

@ hunny.. wel fijn dat je je echo eerder hebt. ik kon het ook echt niet verbergen tot de 12de week hoor de eerste zwangerschap.

het was inderdaad het schoonzusje wat ongewenst zwanger was. zo moet nog bloed laten prikken donderdag ofzo, maar haar verhaal leekwel heel erg veel op een miskraam. vrijdag weet ik meer.

met mij gaat het wel. beetje met vlagen gaat het goed en dan weer helemaal niet.
ben wel rustiger nu ik weet dat mijn broertje nog neit vader gaat worden. de druk is een beetje van de ketel wat dat betreft.
ik denk dat vooral de dagen voor mijn eitje moeilijk gaan worden. als je wel wat wil doen, maar niet mag.

@ aapje...
spannend hoor.. wat zegt je gevoel? een zwangerschap? of toch een ongi?
ik duim voor je...

ik heb trouwens besloten met 9 weken te gaan prikken en dat eitje wat daarop volgt te benutten. de kans dat het gelijk raak is, is toch klein, maar dan heb ik wel het gevoel dat ik er alles aan gedaan heb.

ga nog ff tegen mijn ventje aanhangen!
groetjes

hey ladies,
ff snel een berichtje van heb het gisteren beloofd he,
nou gesprek ging niet door, jet is verzet naar vrijdag dus ik ben benieuwd.

Nou ga nu nog ff mijn broek inkorten, en daarna naar bed.
toedeloeeeeeeeeee

Terug
Bovenaan