bezige bijtjes 2

sylvia, evengoed toch wel spannend, toch? Zoals de anderen al schreven je hebt genoeg aan 1 zaadje!

En Carina en Sylvia Ik ben er van overtuigd dat het  bij jullie  echt wel gaat lukken! Hou vol meiden!

Hunny, lekker he die vermoeidheid! Gaat allemaal over meid, duurt nog een paar weken, maar het gaat over! Wel lekker dat je voor de rest niet heel veel klachtjes hebt! En anders koop je volgende week toch een lekkere zwangerschapsbroek? je weet niet wat je meemaakt! Vervolgens wil je m na de bevalling ook blijven dragen! Hahahahahahaha!

Aapje, spannend allemaal. weet je nu al of het je ongi was of niet?

hier is alles rustig. Heb vanochtend bloed laten prikken, standaard zwangerschapsonderzoek. heb 1 mei weer een afspraak bij de verloskundige. Verder groeit m ´n buikie nu iets minder hard. Vanacht maar een uurtje of 2-3 geslapen, dus ben best gaar. Zoontje is nu naar kinderdagverblijf. Ik ga maar eens naar het tuincentrum, wat boodschapjes doen, daarna wat oefeningetjes en dan maar eens op tuk. We moeten vanavond weer op visite.

Nou, meiden, tot schrijfts!

Liefs mij

En Filiz, even over dat broeken verkorten. Moet jij dat ook altijd? Ben je niet zo lang?
Hahahahahahaha, heb er altijd lasst van. Dan zegt de verkkoopster, ja, maar deze broek is te lang voor je. Kom ik ermee aan dat dat niet uitmaakt want ze moeten zoiezo altijd verkort worden. En die driekwartbroeken komen bij mij tot net boven m ´n enkels, zooooo ´n lullig gezicht! maar goed, het hoort er nu eenmaal bij! Hahahaha

heeey meiden

Hier nog steeds niet echt duidelijkheid, vanmorgen nog een klein mini drupje bloed, maar wel al een paar dagen krampjes. Ben iedere keer weer bang dat het doorgezet heeft als ik naar de wc ga.

Ik baal ook van die onzekerheid en die onregelmatige cyclus.

Ach, ik blijf maar een beetje hoop houden (mag toch wel?) en maar afwachten weer....

Liefs Aapje

@ filiz.. balen meid dat je afspraak verzet is... nu weet je nog niks,

@ sientje..
ben blij dat jij het zo rooskleurig ziet voor me, ik ben daar toch wat minder positief in hoor..
maar goed over 3 maanden weten we meer.

@ aapje..
je houdt het wel spannend...
krampjes kunnen op beide wijzen, dat beetje bloed kan ook makkelijk in een zwangerschap (al is dat bij mij steeds niet positief geweest)
spannend hoor!
hoelang ga je wachten tot je een test doet???

hier gaat het redelijk. het zonnetje schijnt, dat helpt toch ook wel een beetje voor de gemoedstoestand hoor!
ik wacht nu op de leverancier van de houtkachel. deze wordt vandaag geplaatst.
als het meezit en ze komen op tijd, dan rijd ik ook nog even om wat hout.. want dan moeten we de kachel swel uitproberen vanaaf...
al moet ik in bikini op de bank zitten hahaha

ik blijf het een raar idee vinden dat ik volgende week mijn nod heb en al zeker weet dat het een ongi gaat worden. kan daar nog niet zo aan wennen.

groetjes

Hey wat is het stil hier.............

Dile: Bedankt voor je bemoedigende woorden ! Hoe zal ik het zeggen: de ene dag gaat het beter als de andere. Nu gaat het wel goed en zie ik het allemaal positief, maar net als je hoort dat weer iemand zwanger is of als het is mislukt dan heb je ff een dip.
Jullie zijn ook al een hele tijd bezig. Waarom wil het niet lukken....als ik zo vrij mag zijn om te vragen ?

Hey Hunnybun: Nou je bent al lekker gegroeid ! Kan me voorstellen dat je misschien een beetje baalt.....maar denk wel dat je het mooiste geschenk van de wereld hebt....vele zouden er hier een moord voor doen (nou ja, niet echt natuurlijk)  !!! Ik bedoel het niet verkeerd hoor........maar ik baal soms ook wel eens van iets en dan denk ik even later: wat zit ik eigenlijk te klagen, vele andere zouden graag in mijn schoenen staan. Geniet lekker van je bollende buikje &  laat je goed verwennen. Heel erg veel plezier en succes a.s. maandag !!!! Laat je ons meteen weten of alles oke is ! Ik duim ook voor jou !!!

Carina: Hoe is het met je ?

Filiz: Hoe is het gesprek vandaag gegaan ?

Aapje: Hoe is de stand van zaken bij jou ? Ik ben wel heeeeel erg nieuwsgierig !!

Hiero merk ik dat de pregnyl zo goed als uitgewerkt is: ik was erg moe en humeurig gedurende een dag of 5. Nu is dat gelukkig weg.
Heb wel nog af en toe een gevoel alsof ik ongesteld wordt: het lijkt me erg vreemd daar dit pas 21 april is, dus dat zal nog wel iets zijn van de pregnyl.
Soms krijg ik een sprankje hoop als ik die ongi-buikkramp voel en zie dat ik wat meer afscheiding heb, maar ja als ik dan weer met twee benen ben geland op moeder aarde dan weet ik ook dat ik nu nog geen hiep hoi-tekenenen kan hebben en dat het de pregnyl is die nog een beetje nawerkt.
Over een week weet ik of het is gelukt. We zijn erg benieuwd, maar ik heb het idee  van niet. Ondertussen ben ik helemaal gestopt met snoepen ( mijn allergrootste hobby ! ) en neem ik niks meer na het avondeten ( en das moeilijk ! ) met resultaat: ik ben al ruim 1 kilo kwijt ! Ik wil graag nog een kilo-tje of 3-4 afvallen; mochten we over een dik half jaar door moeten gaan voor IVF waarvan je schijn bij te komen dan heb ik wat speling en tja wat afvallen voordat het zomer is, is ook niet verkeerd.
Mits ik eerder dan verwacht zwanger zou raken dan is het natuurlijk afgelopen met het lijnen: dan ga ik wel weer vrolijk verder na de de kraamtijd. Ach ja eigenlijk doe ik niet echt dieeten: ik ben gewoon gestopt met snoepen en lekkers eten na het avondeten. Volg wel een beetje het Sonja Bakker boek, maar ik vind dat niet echt lijnen: ik ontbijt, lunch en eet gewoon warm en overdag neem ik tweemaal tussen iets van fruit of een liga. Zoals het hoort eigenlijk. Het boek geeft me gewoon een steuntje in de rug om van het snoepen af te blijven. Maar ja of ik dat over een week ook ga volhouden als ik ongesteld moet worden..........dan ben ik een echto choco-holic en koekjesverslaafde !

Efin, hier gaat rustig alles zijn gangetje: ik voel me goed en redelijk happy......tot dat ik hoor dat iemand uit mijn omgeving zwanger is en/of als we te horen krijgen dat het niet is gelukt.......
Maar ja tot die tijd geniet ik lekker van het leven en vooral van het heerlijk weer: daar wordt je toch vrolijk van !!!! Jammer dat het zondag weer af gaat...baal baal.

Groetjes allemaal en alvast een fijn weekend !!!

Silvia

halllo allemaal.
Het is zeker erg stil hierzo, zelf heb ik niet zo veel fut om te typen, maar ik lees wel elke avond even als er getypt is tenminste.

Hier gaat het best wel goed hoor, nog steeds moe, maar dat zal over een paar weken wel over gaan, ben volgende week ook al 10 weken,
Maandag mn echo, lijkt me zo bijzonder om het hartje te zien, en een heel klein babytje.
Wel spannend hoor.
jullie horen het zeker gelijk maandag.
Als maandag alles goed is ga ik na mn echo even langs de miss etan voor wat nieuwe broeken, Ben benieuwd hoe dat gaat voelen en staan.
Maar heb echt even wat nodig, hoop dat mn buik ook nog wel wat gaan slinken want dat lees je toch ook wel dat je darmen dan weer wat rustiger worden, en als dat niet zo is ben ik gewoon lekker snel dik.

Hoe is het verder met jullie.
Syl, spannende week nog he, ik ga zo   voor jullie duimen, en wie weet is de eerste keer wel raak.

En carina, ook heel de week niet getypt, voelt het goed wat minder hier te zijn, of lees je wel elke dag alles.
Hoe voel je je verder.

Filiz en aapje hoe gaat het met jullie.
Filiz wanneer heb je nou die echo. of is dat al geweest.

Nou meiden, fijn weekend
en zowiezo tot maandag.

liefs hunny

Hello Helloooooooo,

ik vind dat de site een beetje te traag werkt hebben jullie dat ook, of ligt het nou aan mij????????
Maar goed, hoe is het met iedereen? Het is weer lekker weekend he, hebben jullie al plannen of niet????

Sientje ben blij dat alles goed gaat meid, zet je op de lijst nog je uitgerekende data? Kunnen we het allemaal volgen meid :)
Ja broeken inkorten vreselijk, sommige passen heel goed, en sommigen zijn wel 10 cm te lang,  Deze moest ik weer echt iets van 5 cm inkorten, want hij kwam zelfs met hakken bijna op de grond, maar het is ook zo een heupbroek en dan blijft het nog halverwege hangen ook ahhahahahhaha. Jah, ben ook niet zo lang, iets van 1.63 ofzo  Maar goed, klein maar fijn zeggen ze toch hihiihihihi.

Aapje, en heb je nu wat duidelijkheid meid, nee het valt echt niet mee hoor cyslussen en zwanger worden.

Carina, jeetje volgende week al je nod?Wat gaat het snel zeg, jeetje. Maar je weet maar nooit he, er kan ieder moment van alles gebeuren

Ogh Dile, sorry meid, ben je helemaal vergeten, welkom in onze clubje bezige bijltjes.Hoop dat we jou geluk brengen en dat je snel zwanger mag zijn meid.

Sylvia, je hebt gelijk meid, laat gewoon alles op zijn gangetje dan komt het zeker goed. En gelijk heb je genieten van de zon zolang de voorraad sterkt ahhahahahha :):):)

OOOOOOOO hunny al 10 weken, jeetje bij jou gaat het ook snel zeg en maandag een echo mooi hoor. Kan je little hunny zien :):):)
Hoop dat je over paar weken de oude hunnybun bent, dat je snel van je vermoeidheid enzo af bent. En kan genieten van je zwangerschap meid.
Vooriedereen

Nou nog ff wat van deze kant, alles gaat zijn gangetje, lekker weekend, vandaag had ik dus mijn gesprek, helaas, was de functie al vervuld, maar bij een eerst volgende mag ik gelijk reageren en de manager van de afdeling, vond het een leuk en positief gesprek dus wie weet.

Denk dat ik maandag of dinsdag mijn ei heb, dus we wachten af. En misschien kunnen ze het op de echo zien, of ik ook een eitje heb gehad ofzo. Ben wel benieuwd. Ik hou het deze maand rustig, geen verplichte klusdagen je word er ook zo moe van :):):)
En misschien volgend weekend ff naar Frankrijk, we moeten vervoer regelen. Manlief kan niet mee, dus ik ga met mijn ouders, naar een verloving van mijn familie. Maar zij hebben geen auto, dus we moeten kijken wat goedkoper is, auto, vliegen of de bus???????? Maar goed, iedereen kijkt wat het beste is dus we zien het allemaal wel.
Wens jullie een fijn weekend, want denk dat ik er morgen en zondag er niet ben morgen ga ik eerst mijzelf verwennen en in de avond gaan we naar de Arena en zondag komen mijn ouders, gaan we aan de tuin werken en hopeeeeeeeeennnnn dat het niet regent hoor. Tuin ziet er niet uit er moeten bloemetjes innnnnnnnnnn

Aapje, hoe is het met het bloed? Is het nogsteeds gestopt? Ik hoop het voor je!

Carina, hoe is het met je? En op je werk? Ik moet binnenkort echt even een keer gaan hyven, ik ben toch wel erug nieuwschierig naar jullie woning moet ik zeggen! Ben niet zo ´n mailer, hyver, msnner zeg maar. Weten jullie al wat meer over de "miskraam" van je schoonzusje? En inderdaad, wel raar lijkt me. Volgende week je NOD, maar je weet zeker dat t niet gelukt is. Dat is zeker al ongeveer een jaar geleden voor je dat je weet dat het niet gelukt kan zijn?

Sylvia, goed van je dat je bent gestopt met snoepen! Zelf ben ik ook een beetje erom aan het denken hoor! Gewoon lekker gezond, bijna elke 1,5 uur wel een broodje ofzo, m ´n fruitje en liga op z ´n tijd en m ´n beweging en oefeningen. En wel een spannende week zeg, De 21e weet je of het gelukt is?

Hahahahha, die hunny! Ga er maar vanuit dat je buik niet gaat slinken hoor! Die wordt alleen maar dikker! Leuk toch? En wat spannend! Een positiebroek kopen! Leuk hoor!
Ben heel benieuwd maandag! Ga onwijs voor je duimen!!!

Filiz, wat jammer meid dat de functie al vervuld was! En wat spannend, naar Frankrijk. Weten jullie al inmiddels hoe? En wat gaan jullie in de Arena doen, een concert ofzo?
In ieder geval heel veel plezier van het weekend!

Hier is alles goed. Heb weer wat kleren gekocht, super leuk jurkje. Ben nu helemaal into de jurkjes met leggings. Had altijd broeken aan. Maar die legging zit echt super! Voel je amper. Jurkje erover (van dat heeeeerlijke stretch) en het zit toch lekker! Voel me helemaal vrouwelijk! Draag echt nooit rokken of jurkjes! Nu wel proberen om m ´n heupen en kont wat binnen proporties te houden. Doe m ´n oefeningen en zorg voor beweging. Bij m ´n vorige zwangerschap was ik zoooo aangekomen doordat ik niet meer zo goed kon lopen. Hoop zo door m ´n spieren in goede conditie te houden en te lopen dat ik het wat langer vol hou. Maar ik merk nu toch wel dat het moedervet begint te komen hoor! En het hoort er natuurlijk ook allemaal bij.

Jeetje, morgen alweer 20 weken! Zit ik alweer op de helft! Echt onwijs! Wat gaat het snel allemaal zeg. Ben nogsteeds super aan het genieten.

Trouwens, ook lekker allemaal aan het genieten van het weer? Wat lekker he! Schijnt toch minder te worden? Ik hoop dat het nu toch zo langzamerhand wat mooier gaat worden! Wat denken jullie? Krijgen we dit jaar een heerlijke zomer, een echte zomer? Of denken jullie dat het door gaat modderen, maar niet echt heerlijk weer?

Groetjes van mij

Terug
Bovenaan