hoi lieve meiden
Wat fijn dat er weer wat getypt is, tis toch wel weer leuk om te lezen hoe het gaat met jullie, maar soms wat rust kan ook geen kwaad toch.
Carina, ik wil je veel succes wensen vandaag bij je schoonouders, en dan vooral met je schoonzusje, dat is wel heel moeilijk.
Als je nou zo de rest van de weken ook bekijkt, dat het best snel gaat, dan zijn die andere 9 weken ook zo voorbij, helemaal als het een beetje zomer zou gaan worden,
2 mooie dagen en het is hier weer prut.
Zon maakt je zo blij.
aapje, waar ben je, je maakt ons nieuwschierig hoor.
sientje, leuk zeg, een legging met een jurk erover heen.
Je moet zeker eens gaan hyven want dan kunnen we zien wie je bent, en hoe je er nu uitziet met je dikke buikje en dan natuurlijk je jurk er over heen.
20 weken gaat snel he, jeetje,
filiz, veel plezier met al je dingen die je gaat doen van het weekend,
syl, hoe voel je je nu, heb je al een beetje het iedee of het misschien toch raak zou zijn. ooooo ik hoop het zo.
nou volgens mij heb ik iedereen gehad,
anders sorry,
Ben soms ook wel een beetje in de war, zat van de week lekker mn haar te doen, en was eigenlijk klaar, moest alleen nog een spulletje erin doen voor de glans en om mn puntjes wat te beschermen voor droogheid, Dus op mn hand het spul en wat denk je dat ik doe, smeer ik het heerlijk op mn gezicht, OOOOO Zo dom.
Verder gaat het wel goed hoor,
Maandag mn echo, maar ik ga vanmiddag alvast van die chocolaatjes kopen om op mn werk uit te delen aan mn collegas, Een blauwe en roze en dan in een zakje, en een kaartje eraan, met denk de tekst, Het is echt waar, wij worden papa en mama in november van dit jaar. Zo iest
Is dat leuk???
Voor mn moeder en schoonmoeder heb ik een fotolijstje met een gedichtje erin, of het kindje in het lijstje mag als het geboren is.
Voor mn vader ook, die weet het wel al, maar vind het toch leuk om het nog even officieel te doen.
Dus met al dat voorbereidende werk, hoop ik maar gewoon dat de echo goed is, want als maandag alles goed is, wil ik het toch wel gaan zeggen en heb dan maandag geen tijd om dat allemaal te gaan kopen enzo,
Dan ga ik voor een nieuwe broek, jippie.
Verder met mn wc bezoek gaat het nog traag, wel wat vaker, maar een bevalling is er niks bij volgens mij hihihi
Dat heb ik echt nog nooit gehad, ben wel braaf mn yohi drink en toetjes aan het eten die goed moeten zijn voor je darmen.
Dus hoop dat dat snel gaat werken.
nou fijn weekend allemaal
liefs hunny