bezige bijtjes 2

Hahahaha, lees nu net dat ik vanaf nu af aan ongeveer een pond per week aan zal komen... Ga proberen om daar niet meer van te maken. Wel een lekker idee dat ik dit nu weet, anders zal ik de komende weken wel gaan denken: wat doe ik verkeerd?!

Tot nu toe gaat het nog goed. Gisteren een rondje stad gedaan, 2 uur in de stad gelopen. Lekker hoor, dat is ook weer goed voor m ´n lichaam.

Ik hoop zooooo dat ik het lopen langer vol kan houden dan bij m ´n vorige zwangerschap! We zitten in iederr geval al op de goede weg!

Liefs van mij.

P.s. zijn er nog plannen voor van het weekend? Leuke dingen op de agenda?

goeiemorgen meiden!

@ hunny... je eerste zwangerschapsbroek zit eraan te komen dus.. leuk joh!
is je stoelgang nog steeds zo traag?
bij mij heeft dat de hele eerste keer geduurd.. totdat de miskraam een feit was dan.. wás toen 14 weken.. dus hoelang het kan duren, daar heb ik geen idee van.

@ filiz..
knap dat je dat kan joh.. ff een maandje rustig aan. maar er is warschijnlijk wel een verschil tussen zelf de keuzen hebben, of moeten.. ik heb er nog steed sniet altijd vrede mee.

wel leuk da tje zoveel leuke dingen in het vooruitzicht hebt. ben ook wel benieuwd wat er in de arena te doen is... het zal vast een leuke avond worden.

@ aapje.. waar ben je? een zwangerschap aan het vieren? of toch je ongi gearriveerd?

@ sientje..
alweer 20 weken.. nog even en je loopt te waggelen door de stad in plaats van wandelen hahaha
een legging lijkt me ideaal als je zwanger bent..rekt lekker mee en is nu nog in de mode ook!

@silvia..
hoe is het met jou? een beetje bijgekomen van je eerste iui?
volgens mij wordt het hoe dichter je bij de 21ste komt toch steeds spannender.. of niet?
ik duim voor je hoor!
(ook al zal ik wel stinkend jaloers zijn!)

met mij gaat het redelijk.. heb last van hele wisselende emoties. ik kan de dag heel goed beginnen, maar er hoeft maar iets te gebeuren en ik zit er doorheen.
mijn vriend en ik hebben de laatste dagen dat we wat meer mopperen op elkaar.. (of ben ik de enige die vreselijk moppert) maar dat komt ook wel weer goed ( toch?)

ik verwacht maandag ok disndag mijn ongi. en ja sientje dat is al weer meer dan een jaar geleden dat ik gewoon wist dat ik ongesteld werd. vreselijk! maar goed er is alweer anderhalve week van de 10 (al maak ik er 9 van) weken voorbij...
ik voel al allemaal gerommel in mijn buik, dus volgens mij word het een giga ongi! blegh!

aan het eind van de ochtend rijden we naar brabant. naar de ouders van mijn lief. daar logeren we dan. duimen jullie voor me dat ik normaal kan doen tegen mijn schoonzusje? want haar zien, daar zi ik het meeste tegenop.
mijn andere schoonzusje heb ik eigenlijk de hele week niet gesproken. dus hoe het precies bij de huisarts is gegaan weet ik niet. maar volgens mij is het wel echt over, anders had mijn moeder het gisteren al wel geweten.

nog 2 weken werkenen dan lekker 2,5 weken vakantie. een vakantie van uitslapen, verf afbranden, vloer schoonkrabben met chemische zooi en nog emer van dat soort klusjes waar ik de komende tijd niet bang voor hoef te zijn of het een zwangerschap kan beinvloeden. vooral dat vloertje schoonmaken.. want dat is echt zooi!

ik ben inderdaad niet erg veel hier geweest... wel voor mijn andere forumvriendinnetje, maar ik zag dat hier niets getypt was, dus heb ik er ook niet verder meer naar gekeken. ik heb ook veel bij zwnager worden na een miskraam getypt, maar daar zijn een aantal heel snel weer zwanger en helemaal in jubelstemming.. daar voel ik me gewoon niet geod bij. dus neem ff wat afstand daar.. het gevoel waarom zij wel en ik niet is daar zo sterk. gek eignelijk, want hier heb ik dat helemaal niet met een zwangere hunny (terwijl ik even ver had kunnen zijn) en een zwangere sientje.
het zal de manier van vertellen over de zwangerschap wel zijn geweest ofzo.

dikke knuffel voor jullie..
Carina

hoi lieve meiden

Wat fijn dat er weer wat getypt is, tis toch wel weer leuk om te lezen hoe het gaat met jullie, maar soms wat rust kan ook geen kwaad toch.

Carina, ik wil je veel succes wensen vandaag bij je schoonouders, en dan vooral met je schoonzusje, dat is wel heel moeilijk.
Als je nou zo de rest van de weken ook bekijkt, dat het best snel gaat, dan zijn die andere 9 weken ook zo voorbij, helemaal als het een beetje zomer zou gaan worden,
2 mooie dagen en het is hier weer prut.
Zon maakt je zo blij.

aapje, waar ben je, je maakt ons nieuwschierig hoor.

sientje, leuk zeg, een legging met een jurk erover heen.
Je moet zeker eens gaan hyven want dan kunnen we zien wie je bent, en hoe je er nu uitziet met je dikke buikje en dan natuurlijk je jurk er over heen.
20 weken gaat snel he, jeetje,

filiz, veel plezier met al je dingen die je gaat doen van het weekend,

syl, hoe voel je je nu, heb je al een beetje het iedee of het misschien toch raak zou zijn. ooooo ik hoop het zo.

nou volgens mij heb ik iedereen gehad,
anders sorry,
Ben soms ook wel een beetje in de war, zat van de week lekker mn haar te doen, en was eigenlijk klaar, moest alleen nog een spulletje   erin doen voor de glans en om mn puntjes wat te beschermen voor droogheid, Dus op mn hand het spul en wat denk je dat ik doe, smeer ik het heerlijk op mn gezicht, OOOOO Zo dom.

Verder gaat het wel goed hoor,
Maandag mn echo, maar ik ga vanmiddag alvast van die chocolaatjes kopen om op mn werk uit te delen aan mn collegas, Een blauwe en roze en dan in een zakje, en een kaartje eraan, met denk de tekst, Het is echt waar, wij worden papa en mama in november van dit jaar. Zo iest
Is dat leuk???

Voor mn moeder en schoonmoeder heb ik een fotolijstje met een gedichtje erin, of het kindje in het lijstje mag als het geboren is.
Voor mn vader ook, die weet het wel al, maar vind het toch leuk om het nog even officieel te doen.

Dus met al dat voorbereidende werk, hoop ik maar gewoon dat de echo goed is, want als maandag alles goed is, wil ik het toch wel gaan zeggen en heb dan maandag geen tijd om dat allemaal te gaan kopen enzo,
Dan ga ik voor een nieuwe broek, jippie.

Verder met mn wc bezoek gaat het nog traag, wel wat vaker, maar een bevalling is er niks bij volgens mij hihihi
Dat heb ik echt nog nooit gehad, ben wel braaf mn yohi drink en toetjes aan het eten die goed moeten zijn voor je darmen.
Dus hoop dat dat snel gaat werken.

nou fijn weekend allemaal

liefs hunny

Hoi hoi,

Carina, doe je wel rustigaan meid! Wisselende emoties, er snel doorheen zijn, uitkijken hoor! Voordat je het weet ben je overspannen! En dat mopperen op mekaar, volgens mij heeft iedereen dat wel. Wij ook wel eens hoor, je hebt soms van die tijden dat het super gaat en soms ook weer niet. Hoort er denk ik allemaal bij. Ik ga voor je duimen dat het goed gaat met het zien van je schoonzusje. Weten zij het trouwens dat jullie ook bezig zijn? En wat heerlijk voor je, straks 2 weken vakantie! Ga je ook jezelf even lekker verwennen? Tenminste, doet mij ook altijd goed. Had voor m ´n moeder d ´r verjaardag een leuke rieten mand gekocht, met daarin een Giorgio pakket en de lijn van Kneip-amandelbloesem. Hmmmm, zit eraan te denken om binnenkort ook voor mezelf maar een lekkere verwen Kneip-lijn te kopen! Hahahaha.

Hunny, ik moest wel lache hoor toen ik het las van dat op je gezicht smeren ipv je haar! Best herkenbaar! Hahahahahah. Ik heb het wel eens met shampoo en doucegel, wil je je haar wassen, smeer je het op je washandje.... Ach....
Hee, en wat leuk dat gedichtje op die papiertjes! Echt een goeie! En ook leuk die fotolijstjes! Ik ga ook onwijs voor je duimen hoor! En met dat naar de wc gaan, erg he! Op een gegeven moment heb ik m ´n vriend geroepen toen ik had gepoept. Ik was helemaal een beetje overstuur, stond te huilen van de schrik en te lachen van opluchting dat het eruit was. Het was echt enorm groot! Dit moest ie echt zien. Heb zooooveel kracht moeten zetten om het eruit te krijgen (sorrie voor deze info...). Ik was onwijs bang dat t kwaad deed aan t kindje. Gelukkig niet. Maar gewoon veel vezels, op een legere maag kiwi ´s of sinaasappel(sa). Oja, wat ik ook tegenwoordig in huis heb gehaald is gedroogde pruimen. Ook lekker, 2 stuks op een wat legere maag.

Ja, ik zal eens wat foto ´s op m ´n hyves zetten. Krijg altijd van die berichtjes van wanneer ik nu eens een foto op m ´n hyves ga zetten! Ach, moet er maar eens achteraan gaan!

Hee, trouwens even wat anders, hmmm, eigenlijk helemaal niet anders maar goed.
Ik heb een leuke afvalsite, waarop wel wat foto ´s van me staan dat ik aan m ´n afvalrace ben begonnen. Daar kun je iets van 6 foto ´s zien van hoe ik eruit zie. Ook heb ik een website van m ´n zoontje en straks het andere kindje. Daar staan ook foto ´s van ons op en m ´n buikfoto ´s.

Misschien vinden jullie het leuk om deze sites te zien. Kunnen jullie ook "abonneren"   op de kidzsite, dan krijg je een mailtje als ik nieuwe foto ´s heb geplaatst.
Als jullie de sites willen zien, stuur me maar even een mailtje: sientje@live.nl

Ik heb namelijk een paar vriendinnen waarvan die wel zo sneeky (hoe schrijf je dat?!?!?!?!) zijn om forums af te spitten om te kijken of ik ergens op schrijf.... Tja, je hebt ze ertussen... Dus vandaar dat ik het liever via de mail doe.

Laat het me maar even via de mail weten!

Liefs van mij

hoi hoi

vandaag is mijn ongi gearriveerd... ik had het zelf maandag of dinsdag gedacht. dus het kwam een beetje als een verrassing vandaag. gelukkig heb ik altijd wat in mijn toillettas zitten, want we zijn nu natuurlijk niet thuis.

@ sientje
ik doe de laatste 2 weken niet anders dan rustig aan, dus het zal wel goedkomen. maar die wisselende emoties hebben veel te maken met al het verdiret van de laatste tijd.

ik heb miojn schoonzusje tot nu toe nog neit gezien.. we hebben een vol programma gehad gisteren. 's middags hebben we krukken gekocht voor aan de keuken... daarna nog ff de stad in om wat dingetjes te regelen (gezeur met gsm enzo)
na het eten naar vrienden gegaan om lekker een bak koffie te dirnken en bij te kletsen, daarna met schoonouders film gekeken met een hapje en drankje erbij.

vandaag is mijn vriend naar het voetballen toe. psv kan kampioen worden, dus het kan nog weleens laat worden!
Als het weer meezit, bnen ik niet de hele middag binnen bij mijn schoonouders, maar ga ik ook nog even naar de jaarmarkt hier in de buurt.

een fijne zondag!

oja...

mijn schoonzusje is deze week weer bloed gaan prikken.. is de waarde toch weer gestegen. ondanks de bloeding...
nu moet ze dinsdag naar de gyn, want de huisarts snapt er niks meer van.

weet niet of ik blij moet zijn of niet...

Hallo Dames,

Hoe is het bij jullie ? Leuk weekend gehad ?! Het weer wat heerlijk he: eindelijk een beetje voorjaar: jammer dat dat nu weer voorbij is: je wordt er meteen vrolijker van !!
Waar ik niet vrolijk van wordt is de weegschaal ! Zaterdag woog ik mooi 64,4 ( 1,5 kilo afgevallen ) en ineens zit ik nu op 65 kg terwijl ik me mooi aan het Bakker-dieet heb gehouden en 0,0 heb gesnoept: ik snap er niks van ! Baal baal baal. Eigenlijk zou ik volgende week maandag ongesteld moeten worden maar ik denk dat dat eerder gaat gebeuren gezien het feit dat ik bij aan het komen ben. Tekenen dus dat het niet is gelukt en dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik heb ook al dagen last van een ongi-buikgevoel/pijn en pijn in mijn onderrug. Mijn borsten zijn niks gevoelig: slechts minimaal gevoelig  bij aanraking maar dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden. En mijn stoelgang is al een week wat minder en dat heb ik ook vaak als ik ongesteld moet gaan worden.
Verder gaat alles zijn gangetje. Ik hoop dat als het inderdaad niet is gelukt deze keer ik snel ongesteld wordt zodat we weer verder kunnen en op naar poging nummer 2 !

Groetjes, Silvia

ps. Carina: hoe is het weekend verlopen ? Ging het een beetje ?
Weet je al wat meer betreft je schoonzusje ?

Hallo allemaal

Nou ben vandaag voor de echo geweest, heb het hartje gehoord en mooie echo foto's van het kindje,
Echt heel bijzonder, Er zat wel wat verschil tussen de berekening hoever ik ben.
Het varieerde van 9week en 2dag en 9 week en 6dag.
Ze hebben het gehouden op 9week en 2dag, dus ben nu niet morgen of donderdag 10 weken maar zaterdag, ach maakt ook niet uit, ben gewoon blij dat het goed gaat.

syl, het word toch wel spannend he, ondanks dat je het iedee heb dat het niet gelukt is.
Het kan altijd nog, maar ik snap wel dat als het niet gelukt is dat je dan maar ongi word zodat je weer verder kan met ronde 2.
Het weer maakt het wel allemaal wat vrolijker he, de dagen gaan tenminste wat sneller,

Carina, hoe is het verder gegaan met het bezoek aan je schoonouders, nadat je gehoord heb van de waardes van je schoonzusje, Komt best weer hard aan he.
En hoe gaat het met je ongi, heb je er erg last van, of valt het wel mee.
Je eerste ongi zonder een poging gedaan te hebben zwanger te worden, vervelend he.
Wel onwijs bedankt voor je hyves berichtje van gister.
liefs van je dat je er aan denkt, terwijl je wel wat anders aan je hoofd heb.

aaaaaaaaaapppppppjjjjjjjeeeee. Waar ben je nou.
Je laat ons niet in de steek toch.

filiz, jij ook een fijn weekend gehad met al je leuke dingen die je ging doen.

liefs hunny

Terug
Bovenaan