bezige bijtjes 2

hoi hoi

@ hunny.. geweldig je eerste echo... geniet er maar van!!!

@ syl.. op zich kunnen de klachtjes 2 kanten op gaan, maar jij ketn je lichaam het best.
ik blijf nog wel ff duimen voor je hoor...

@ filiz... sorry nog een berichtje om bij te lezen hahaha
hoe was je weekend?

@ aapje... waar ben je????

hier gaat het goed. heb vandaag een betere dag.
mijn ongi is niet echt heftig. maar na 2 miskraambloedingen achter elkar valt een ongi natuurlijk altijd mee.
mijn schoonzusje (vriendin van mijn broertje) moet morgen naar de gyn. ik ben benieuwd. weet nog steeds niet zo goed waar ik op moet hopen.

weet niet of ik het al geschreven had, maar ga morgen proberen de gyn in veldhoven te bellen. een ander op dit forum heeft dezelfde onderzoeken gehad en hoefde niet zolang te wachten. ik wil even de mening van de gyn in veldhoven weten, desnoods ga ik dan daar bloed laten prikken!
als ik daardoor 6 weken eerder kan laten prikken... dan makat me dat extra ritje velshoven echt niet uit!

groetjes!

Hey Hunnybun: wat super zeg dat alles goed is: gefeliciteerd !! Heerlijk gevoel lijkt me dat: nu kun je echt dubbel en dik gaan genieten. Wanneer is de uitreken datum ?
Willen jullie weten wat het gaat worden ?
Gaan jullie nu ook iedereen het grote nieuws vertellen ?
Wat gaat de tijd wel snel zeg: zo ben je nog aan het proberen zwanger te raken, zo had je de miskraam en zo was je alweer opnieuw zwanger en nu al de echo achter de rug.

Carina: Ik ben heel erg benieuwd heo het afloopt met je schoonzusje. Als ik jou was belde ik ook met Veldhoven: nee heb je, ja kun je krijgen. Op een gegeven ogenblik grijp je alle kansen, ook al zijn die niet naast de deur. Gelukkig zijn ze in het ziekenhuis waar wij zijn echt heel erg snel met alles en zelfs op zaterdag en feestdagen wordt IUI gedaan: bij veel ziekenhuizen is dat niet. Ik geloof dat ik zelfs naar Groningen zou gaan als het daar beter en sneller gaat, dus ik begrijp je heel erg goed.
Hoop dat ze je daar beter en sneller kunnen helpen en dat je daar terecht kunt ! Heb je anders al eens aan Belgie gedacht !? Die werken zelfs s' avonds, s' nachts en in de weekenden: zijn heel erg kundig en super snel. Wij wonen kort bij de grens en houden dit in ons achterhoofd mocht de 6 keer IUI niet gaan lukken........

Hier is het verder rustig......nou jaaaa rustig.
Mijn rug blijft vervelend doen: geen pijn maar een zeurend, vervelend gevoel.Gisterenavond in bed had ik er heel erg veel last van.
Wel ben ik weer een halve kilo kwijt: snap er niks van: zal toch wel wat gegeten hebben van het weekend wat zwaar viel.....heb zaterdagavond bij kenissen een mini stukje advocaatvlaai gegeten ( wat ik helemaal niet lust....had ik het maar laten staan ! ) dus of dat zo heeft doorgeslagen ????
Efin, ik zit nu weer op 64,5 : het gewicht dat ik zaterdag had. Ik hoop dat ik eind deze week op 64 zit of liever nog ietsjes eronder..........
Ik ga wel strakjes yakult halen: mijn stoelgang is al een week mega traag. Met yakult kan ik me goed helpen. Het zal wel allemaal komen omdat ik nu niet meer snoep: mijn darmen moeten hier geloof ik ff aan wennen; zij krijgen nu geen suiker meer.
Donderdag is de dag: dan krijgen we te horen of het wel/niet is gelukt. Ik merk helemaal niks geks, dus ga echt uit van niet. Maf wel dat je toch bij ieder dingetje denkt; ach zou het toch....je maakt je zelf steeds weer gek en blij. Dan voel ik weer eens aan mijn borsten en denk: mmmm toch wel wat gevoeliger, maar ja dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden en als je er 25X per dag aan zit....dan worden ze vanzelf gevoelig: hahahaha..........wat kan een mens zichzelf gek maken !
Ik wacht het maar af......stiekem vind ik het toch wel een beetje spannend ook al weet ik mijn achterhoofd dat 's middag de arts belt en zegt: helaas het is niet gelukt: de bloedwaarde was negatief, zodra je ongesteld bent geworden bel je maar naar de poli voor het maken van de afspraken voor ronde 2.
Bla bla bla blaaaaa, ik zit hier wat in mijn eentje moed in te kletsen....moet er zelf wel een beetje mee lachen.

Nou de groetjes allemaal !

xxxx Sylvia

hoi meiden

ff wat nieuwtjes...

mijn schoonzusje (van mijn broerjte) is vnadaag bij de gyn geweest. ze zagen niks, wel konden ze zien dat er een bevruchting was geweest? tenminste dat vertelde ze me. ze moet nu over 2 weken weer bloed laten prikken. als de waardes dan nog gestegen zijn, dan kijken ze weer, maar dan moet het zoals zij zegt weggehaald worden omdat er dan veel mis mee zal zijn. omdat het veel te langzaam op gang gekomen is.
vreems verhaal he... ik snapte er maar weinig van.

vandaag niet meer de gyn gebeld. ik moest naar de tandarts en heb een wortelkanaalbehandeling gehad, en wacht nu nog tot de verdoving uitgewerkt is.

mijn ongi stelt deze maand echt niks voor.. een tampon erin van 7 uur tot half 2 en hij zit nog niet half vol... en zo was het gisteren ook al... terwijl gisteren de 2de dag was.. das normaal de ergste samen met de derde.
tja je hoort me niet klagen hoor, maar herken dit gewoon niet.

@ sylvia...
gek he.. dat het je toch weer zo bezig houdt... wel spannend hoor.. dat je het donderdag al weet... heeft het nut om een zwangerschapstest van te voren te doen??
het lijkt me niet he.. want donderdag is nhet toch nog wel erg pril...

ik ben doodop van de tandarts... mijn eerste consult bij de nieuwe tandarts na de verhuizing en gelijk zo'n behandeling.
ga lekker liggen bijkomen op de bank!

groetjes!

hallo meiden,
Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen en bedankt dat jullie toch aan me denken. Ben ziek geweest, erg druk met m'n werk dus gewoon weinig tijd gehad om aan de computer te zitten.
Sorry!
Helaas heb ik geen goed nieuws, de RD's hebben doorgezet, dus maar weer op naar de volgende ronde.
Morgen zal ik alles wat er geschreven is ff bijlezen en reageren.

Liefs aapje

Jeetjeeeeeee, dames, rustig aan hoor, hou het niet meer bij zeg, Bij wie zal ik eens beginnen hihiihihihi.

Sientje, leuk he nieuwe dingen kopen waar je buikje in past heerlijk gewoon. En je ziet al op de helft poeh hey meid gaat snel hoor, leuk je echo en dat je ook foto;s hebt, het is toch allemaal zo bewonderlijk, een klein mensje in je buik, niet te geloven gewoon.

Aapje, jammer meid, dat het deze ronde weer niet is gelukt, maar zoals ik elke maand zeg, wacht maar onze tijd komt ook nog wel hoor. Treur niet :) keep smile :)

Ooooo carina echt leuk dat je nog 2,5 week hebt voo je vakantie lekker hoor, ben nu ook aan het aftellen voor de zomer maar dat is nog lang niet aan de beurt nog 2,5 maand ongeveer  En misschien gaat onze tripje naar frankrijk niet door, door sommige dingen maar goed, we hebben nog tijd :):)

Hunny leuk joh dat gedichten idee, super hoor, hoe je er ook bij komt zeg. Ze zullen het geweldig vinden en dat voor je collegas is ook erg leukkkkk ben echt superblij voor je, nou ik wil er ook wel een hoor, chocola kan ik niet missen ahhahha
En leuk dat de echo goed is gegaan, en wat vonden je collega's ervan????
En heb je je moeder ook het kado al gegeven of nog niet??

heheh Sylvia, komt goed meid met je kilo;s ben deze week ook begonnen met niet snoepen, maar het valt niet mee, ahaha voel mij duizelig maar goed, moet richting 64 kilo want weeg nu 68 en dat vind ik te veel, ppffffffff
bij mijn eerste zwangerschap woog ik ook 64 en ben daarna 16 kilo aangekomen aaaaaaaaaaaaaaaaa verschrikkelijk, laatste maand hield ik vocht was jah ook omdat het een beetje zomer was, bale joh

zo denk dat ik iedereen heb gehad he, als ik iemand vergeten ben sorry

sooooooo
nu nog even een berichtje van deze kant.

Weekend was super, zaterdag bij de arena, leuke programma was het met sommige mensen uit Turkije, maar jammer dat het zo koud was, want het was buiten bbrrrrrrr.
Ogh ja smiddag nog even naar de zonnebank gewesst, ff en lekker kleurtje ben zo wit als bleek dacht moet er straks niet aan denken in mijn badpak zo wit hahahahahha
ZOndag lekker geklust in de tuin, tuin ziet er weer netjes uit, aan de ene kant dan hahaha, ga vrijdag plantjes halen, kan ik het zo planten, heb al cherrytomaten erin hiihihihi en wil ook nog radijsjes soooooo leuk en het schijnt dat het vanaf donderdag mooi weer word, dus heerlijk.

Maar nu even iets over de echo, heb vandaag 2 uur lang voor lucht gewacht in het ziekenhuis. mevrouw van de echo, was laat, na 2 uur wilde ze mij niet zien omdat ze dacht dat ik niet op tijd was aifgsgadokgogsjgklsdfngjksgksjg ik boooooooooooooooooooossssssssssss ik zeg tegen die balie medewerker wat ik zat er al om 9.30 uur en het is nu 11.30 uur nou ik hoorde haar nog in de kamer zeggen, vraag maar of ............. haar wil zien, nou ik was zo boos, heb gelijk de klachtenlijn gebeld en het doorgegeven wat een kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk wijf een ding is zeker, denk niet dat ik daar terug ga. ga liever naar mijn oude ziekenhuis
wil er niet aan denken ben echt nog niet over mijn boosheid heen.

Nou, ik weet niet hoe het zit met mijn eitje enzo ahhahah, we hebben wel netjes geklust, maar omdat we zin hadden niet omdat het moest zeg maar dat was wel lekker hahahahahha
nou ga nog even een warme melk drinken en dan slapen.................

Jeeeeetje, filiz, wat een k.t wijf, sorry dat ik het zo schrijf, die mensen in het ziekenhuis doen ook maar wat, je bent en blijft een nummer daar.
Echt balen, word je wel serieus genomen bij zo'n klachtenlijn.
stom zeg, Ga je nu je oude ziekenhuis bellen
Oooohh het bloed halen ze onder je nagels vandaan.
Nou hopen dat je klussen nu beloond word dan, helemaal omdat het gewoon leuk was het klussen.

syl, wat komt het dichtbij he, het is toch wel heel spannend, Ben je samen als je de gyn gaat bellen, of moet je mannetje werken ofzo.

Aapje, balen zeg, van de rd's, op naar de volgende ronde, en ik ga gewoon door met duimen voor jou  en de rest.

carina, gelukkig heb je niet zoveel last van je menstruatie, als je daar ook nog eens mee rond loopt dat het veel is en pijn doet dan voel je je extra naar.
gek verhaal van je schoonzusje he, maar eigenlijk is het niet goed al zou er nog wat zitten.

sientje erg leuk om te weten wie je nu bent

Hier gaat alles goed, mn moeder, schoonmoeder en broer waren allemaal heel blij en het gedichtje kwam goed aan.
Ze vonden het erg leuk.
Mn collega's wil ik het volgende week pas vertellen, dan hebben we een avondje en dan zijn alle collega's bij elkaar, dus dan is het wel leuk om te zeggen.
Verder weten wat vrienden het nu, en de werknemers van mn vriend, en iedereen belt even en is erg blij
erg leuk.

nou ik ga slapen
liefs hunny

Terug
Bovenaan