Jeetjeeeeeee, dames, rustig aan hoor, hou het niet meer bij zeg, Bij wie zal ik eens beginnen hihiihihihi.
Sientje, leuk he nieuwe dingen kopen waar je buikje in past heerlijk gewoon. En je ziet al op de helft poeh hey meid gaat snel hoor, leuk je echo en dat je ook foto;s hebt, het is toch allemaal zo bewonderlijk, een klein mensje in je buik, niet te geloven gewoon.
Aapje, jammer meid, dat het deze ronde weer niet is gelukt, maar zoals ik elke maand zeg, wacht maar onze tijd komt ook nog wel hoor. Treur niet

keep smile
Ooooo carina echt leuk dat je nog 2,5 week hebt voo je vakantie lekker hoor, ben nu ook aan het aftellen voor de zomer maar dat is nog lang niet aan de beurt nog 2,5 maand ongeveer En misschien gaat onze tripje naar frankrijk niet door, door sommige dingen maar goed, we hebben nog tijd

Hunny leuk joh dat gedichten idee, super hoor, hoe je er ook bij komt zeg. Ze zullen het geweldig vinden en dat voor je collegas is ook erg leukkkkk ben echt superblij voor je, nou ik wil er ook wel een hoor, chocola kan ik niet missen ahhahha
En leuk dat de echo goed is gegaan, en wat vonden je collega's ervan????
En heb je je moeder ook het kado al gegeven of nog niet??
heheh Sylvia, komt goed meid met je kilo;s ben deze week ook begonnen met niet snoepen, maar het valt niet mee, ahaha voel mij duizelig maar goed, moet richting 64 kilo want weeg nu 68 en dat vind ik te veel, ppffffffff
bij mijn eerste zwangerschap woog ik ook 64 en ben daarna 16 kilo aangekomen aaaaaaaaaaaaaaaaa verschrikkelijk, laatste maand hield ik vocht was jah ook omdat het een beetje zomer was, bale joh
zo denk dat ik iedereen heb gehad he, als ik iemand vergeten ben sorry