bezige bijtjes 2

Hey hallo,

Even snel een berichtje tussendoor. Heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld over hoe en wat morgen: vanaf 14.00 uur mag ik bellen net met speciale nummer. De dame aan de lijn vond het nog spannender dan ik geloof ik ! Ik heb het het gevoel van niet want ik merk en zie helemaal geen verschil aan mijn borsten of wat en waar dan ook dan anders. Alleen blijft dat vervelende gevoel in mijn onderrug, maar dat heb ik geloof ik wel vaker als ik ongesteld moet worden. Ik ben toch wel zenuwachtiger dan ik vooraf had gedacht.
Ook al denk ik/wij dat het niet is gelukt en probeer hierin reeel te blijven en me in te stellen op een tweede poging toch hoop je stiekem dat het wel zo is.
Morgenmiddag zullen we het echt zeker weten. Als het zo dan ben ik mega verbaasd, nogmaals omdat ik 0,0 merk, zie en voel maar als het niet zo zal ik toch een klein traantje laten.....weer die spuit, weer een kans minder......
Zucht..........willen jullie een beetje voor mij duimen ?!

Hallooooo,

Mijn hoop wordt steeds kleiner: kort voor 17.00 uur kreeg ik echt ongi-buikpijn met rugpijn. Vanmiddag had ik ineens meer afscheiding als normaal: gisteren al helemaal en kreeg hoop maar nu met de buikpijn......
En in de supermarkt kreeg ik een vreslijke drang naar chocolade en nu moet ik me echt heel erg beheersen om geen koekje ofzo te pakken. Ik zou zo naar de Mac kunnen rijden voor een lekkere McFlurry of Brownie.......hoezo ik moet ongesteld worden ?!
Vanmorgen was ik trouwens weer 0,5 kilo zwaarder.......maar ik had wel gisteren veel en lekker avond eten gepakt dus had een beetje de hoop dat het daarvan zou komen. Ik kom helaas echt mega snel bij: op gewicht gebied ben ik een echte jojo !!!
Maar nu denk ik dat het komt omdat ik ongesteld moet worden....dan kom ik altijd bij.
Vandaag pasta gegeten, dus morgen zal mijn gewicht wel weer zijn toegenomen want pasta is wat dat betreft voor mij vergif.
Morgen en vrijdag doe ik dan maar even streng met het avondeten en dan hoop ik het weer kwijt te zijn en weer terug op 64,4 te zitten en dan kan ik dan verder richting de 63 kg.
Zucht.....hebben jullie in de gaten dat ik mezelf gek zit te maken en toch wel erg nezuwachtig ben......stel je eens voor dat het wel raak is.......dat zou maf zijn.......das toch wel gek lijkt me om zwanger te zijn............was het maar waar.......

Blablablablabla  en zo klets ik nog wel even vrolijk in mijn eentje door.
Ga lekker shownieuws kijken en daarna de Pfaffjes.

Fijne avond allemaal en tot morgen !!!!!

xxx Sylvia

ja hunny vraag mij wat hoor,
jeetje ik kon haar op dat moment wel wurgen, maar ze kwam niet tevoorschijn

ik hoop het wel, heb eenontvanstbevestiging gekregen en binnen 4 weken willen ze het afhandelen......

hoi bijtjes!

@ aapje.. ik dacht even dat je ons verlaten had naar het zwanger zijn forum... maar je   bent er nog. jammer dat je weer een nieuwe ronde in moet gaan.

@ filiz.. wat een raar ziekenhuis zeg! ik snap dat je terug wilt naar je oude ziekenhuis.

@ sylvia... dus toch ongiklachten? ik blijf nog wel even verder duimedraaien hoor.. al herken ik je drang naar chocolade wel heel erg. dat heb ik altijd als ik ongi moet worden. dan wil ik alles eten wat los en vast zit. (hmmz vandaar mijn buikje?)
het is goed om op beide uitslagen voorbereidt te zijn. tuurlijk ben je verdrietig morgen als het niet zo is, maar dan komt het misschien iets minder hard aan? en wat zal je het uitgillen als het wel gelukt is zeg! (ga alvast oordopjes meenemen naar mijn werk)

met mij gaat het best goed.. alleen maak me nu al druk over de vruchtbare tijd die eraan komt.. hoe ik die dagen weer door moet komen weet ik niet hoor.. maar ze vallen gelukkig net in mijn vakantie, dus de kids op school hoeven niet tegen een sjaggo juf aan te kijken.

groetjes

Hoi hoi,

Jeetje, wat is er weer veel geschreven zeg!
Hierbij de reacties!

Carina, jeetje, ongi eerder dan verwacht. Hoe is deze verlopen, is ie al over?  En heb je nog gebeld naar Veldhoven? Wel lekker als je eerder terrecht kan daar.

Sylvia, Wat een spannende dag zeg! Ik ga duimen voor je! En over dat aankomen in gewicht, doe je er ook oefeningen bij? Want dan kan je wel iets "aankomen"   terwijl je kleding losser gaat zitten. Want tenslotte wegen spieren zwaarder dan vet. Wat ik altijd had is dat als ik ongi werd, ik ongeveer 1/2 tot 1 kilo aankwam. Ik hoop voor je dat het dat niet is meid! Ooooo wat spannend, duim duim duim!

Aapje, Jammer dat je naar een volgende ronde moet. Hoe is ie verder daar?

Filiz, Jeetje, wat moet jij pissig zijn geweest zeg! Hoe gaat het nu verder? En hoe hebben ze je klacht behandeld daar? Bah zeg! Jij zit kwa ei enzo nu op het wachtbankje?

Hunny, bijzonder he, het zo vertellen aan mensen, wetend dat het goed zit! Wat is het toch een wonder allemaal...

Hier gaat het allemaal z ´n gangetje. Ik ben dinsdag voor het eerst weer naar m ´n wwerk geweest nadat ik een week was vrijgeweest. Na een uurtje werken had ik het alweer helemaal gehad, was het alweer zat. Wat me opviel is dat ik harde buiken had! Ook gisteren had ik harde buiken! Ik had het van het weekend ook een keertje, en vrijdag ook. Ik dacht dat het een blaasontsteking was. Urine ingeleverd, maar daar kwam niets uit. Toen ik gisteravond in de auto naar huis reed, herinnerde ik me ineens weer dat ik op het eind van m ´n zoontje ook harde buiken had (dat is normaal) en dan vooral na het plassen! Dus ik denken dat 1 en 1 misschien wel twee is...
Hmmmm, ik ga het vandaag in de gaten houden, en als ik er hier thuis geen last van heb dan weet ik genoeg en moet ik het maar even anders aanpakken op het werk...

Verder zal ik de lijst even naar voren halen, kunnen we weer updaten met data ´s enzo.

Groetjes van mij!

Oja, (p.s.) dat over die halve kilo klopt echt niet! Na een week keurig oefeningen gedaan te hebben en geen snacks enzo ben ik maar liefst 0,8 kilo aangekomken.....

17.04
18.04
19.04
20.04
21.04; NOD Sylvia na eerste IUI
22.04
25.04
26.04
27.04
28.04 Filiz, 8e ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
29.04
30.04 Koninginnedag

01.05 Sientje verloskundige
02.05
03.05

Zwanger:
Sientje,   uitgerekend 30 augustus
Hunny, uitgerekend     november???

Terug
Bovenaan