bezige bijtjes 2

17.04
18.04
19.04
20.04
21.04; NOD Sylvia na eerste IUI
22.04
25.04
26.04
27.04
28.04 Filiz, 8e ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
29.04
30.04 Koninginnedag

01.05 Sientje verloskundige
02.05
03.05
04.05
05.05 hunny verloskundige

Zwanger:
Sientje,   uitgerekend 30 augustus
Hunny, uitgerekend  15   november???

hoihoi

Meiden de rest doe ik vanaaf of morgen even beantwoorden.
Ik ga nu de keuken soppen en mn schoonzusje komt zo, want die gaat even mee voor mn nieuwe broeken.

fijne dag allemaal.
doeiiiiiii

Hey hallo,

Zojuist heb ik gebeld voor de uitslag en helaas heb ik geen goed nieuws. De test was negatief. Ik zit hier nu met tranen in mijn ogen: had er zooo op gehoopt. Waarom raken andere wel zwanger en ik niet !? Het doet zoveel pijn.
Op naar de volgende ronde dan maar. Het is zo vreselijk dat je dit verdriet en deze pijn met niemand kunt delen. Onze omgeving weet wel dat we ergens dit jaar starten met de IUI maar niet wanneer: graag willen we nog een beetje prive houden: als ik nu naar hen toe ren weten ze precies wanneer ik ongesteld ben en we gaan voor de IUI en dus weer zitten te wachten op de uitslag. En het is voor anderen toch moeilijk te begrijpen wat dit alles met je doet dan wanneer je uit eigen kracht zwanger kunt raken.
Ik hoop dat snel weer een beetje positieve moed vind. Zodra ik weer ongesteld wordt kan ik weer bellen voor een nieuwe rond.....op het moment mag dat nog wel ff duren: even pauze.

Liefs, Sylvia

ooooohhhhhhh balen zeg Syl,
Ik had nog wel zo aan je gedacht vandaag, niet genoeg dus.
Nou ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen en weer positieve engergie krijgt om de tweede ronde in te gaan.
heel veel sterkte en succes de komende dagen

liefs hunny

hey syl,
balen joh, maar dit is nog je eerste ronde dus, kop op meid, het komt allemaal wel goed,
we zien je wel weer terug als je deze dag achter de rug hebt meid.
Ga maar weekend lekker leuke dingen doen

ik heb het eigenlijk iets te durk vanaaf, maar moest natuurlijk ff kijken wat he tnieuws van sylvia was...

balen meid! dikke knuff!
ennuh.. als het nodig is, ben ik er voor je! Al is het dan lange afstand...

morgen ff wat meer van hier...
groetjes allemaal!

Bedankt voor jullie berichtjes.
Gisteren waren we heel erg verdrietig ondanks dat we voor 99% wisten dat het niet zou zijn gelukt. Omdat we via de medische weg zwanger moeten raken bekruipt ons heel even het gevoel van: weer een stapje dichterbij de IVF, een stapje dichterbij de kinderloosheid en dat maakt ons soms heel erg bang, boos en intens vedrietig. Ik weet we moeten positief blijven, maar soms is dat ff heel erg moeilijk.
Ik hoop dat ik snel ongesteld mag worden zodat we verder kunnen naar IUI ronde 2.

Groetjes en alvast een fijn weekend allemaal !

Sylvia

Terug
Bovenaan