bezige bijtjes 2

Hoi hoi,

Sylvia, wat vervelend voor jullie! Neem even lekker gas terug om jullie voor te bereiden op de volgende poging. Bij vrienden van ons was het ook de derde keer gelukt, en je weet wat je altijd dacht...  Probeer te focussen op iui, het traject van ifv is nog even geen sprake. Sterkte he meid!

Hier gaat alles z ´n gangetje. Heb gisteren minder last gehad van harde buiken. Maar ik ga het wel in de gaten houden. Verder kwam ik gisteren op het werk amper meer de trap op. Dus ben eerder naar huis gegaan (kwartiertje ofzo), want het ging echt niet meer, naar boven naar de wc....

Oja, hunny, hoe is het met je broeken?????

Groetjes van mij

hoi meiden!

wat een heerlijk weer vandaag he! de zon schijnt hier in ieder geval volop!
ik moet zeggen dat die zon me goed doet.

ik heb het gevoel een beetje stil te staan wat zwanger worden betreft, dus eb daarover niet zoveel te vertellen. volgende week naa het weekend verwacht ik weer een eitje, dus voor die tijd wil ik toch gebeld hebben met de gyn in veldhoven. ik wacht wel ff af wat er in dat gesprek duidelijk gaat worden...
als er al en gepsrek komt en ik niet door de assistente afgewimpeld word...

gisteren heb ik de playstation 3 gekocht voor mijn lief. hij wilde hem al heel graag hebben, maar door de verbouwing hadden we het gels steeds voor andere dingen nodig.. en zeker met die zwangerschappen, wantr dan wil je natuurlijk genoeg geld over hebben voor de baby.
ik ben ff gaan rekenen en vind dat het best kan nu, dus heb hem stiekum gehaald.
hij komt vanavond pas thuis, na een heel weekend in brabant te zijn geweest.

ook heb ik een uur lang in de ahctertuin al het puin opgeruimd, zodat we gewoon over het pad kunnen lopen.. hahaha

wat zal hij schrikken als hij thuis komt.......

ik ga nog ff verder van de zon genieten!
liefs Carina
(heb een goede dag vandaag.. maar dat merken jullie zeker al...)

Hey hallo ook hier schijnt het zonnetje volop: heeeeeeerlijk !!!
Het laatste nieuws: vrijdag ben ik al ongesteld geworden na 25 dagen. Meteen het ziekenhuis gebeld voor het maken van een echo-afspraak. Helaas had mijn arts niet op mijn kaart ingevuld hoe en wat verder dus mocht de ass. geen afspraak maken. En ze wist ook niet of ik nu misschien eerder moet komen voor een echo omdat ik nu een korte cyclus heb gehad. Morgen dus weer terug bellen en dan zit ik al op dag 4. Dus wie weet heb ik volgende week om deze tijd al een echo gehad en een spuit gezet. Hoop dat alles voor Koningendag kan.....we willen graag eens met die naar Amsterdam.
Maar ja, als het niet zo is.....geen ramp ! IUI gaat voor.

Zo ga nu weer lekker naar buiten....plantjes poten. En vooral genieten van het zonnetje.

Doei doei, Sylvia

jeetje met 25 dagen al... dat is snel!!!
komen er weer spannende dagen aan voor je...

vanmiddag moest ik brokke ophalen bij de fokker voor onze jack russel Beeb.
de fokker waarschuwde me al dat ze 3 nestjes had, dus ik niet met een kwartiertje daar weg zou zijn... want ik wil ze natuurlijk altijd even knuffelen... hahaha

mischien gaan we voor een 2de hondje. Onze Beeb is gebeten toen ze 10 weken oud was, en dat is ze nooit vergeten. ze is erg bang voor andere honden.
een andere hond erbij zou haar erg kunnen helpen. al meer dan een jaar twijfelen we of we er een pupje bij zouden nemen.
vanmiddag begon ze wat te grommen, maar volgens de fokker was er met veel aandacht nog wel hoop.
de pups zijn disdag 6 weken oud, dus over 2 weken mogen ze het nest verlaten. ik zit dan midden in mijn vakantie, maar een week is te kort om je hondje zindelijk ed. te krijgen.

de fokker is een erg aardige vrouw en snapt ons probleem. ze heeft alleen geen nestje tegen de zomervakantie. maar ze wilde desnoods wel een pup langer bij haar houden zodat we deze met de zomervakantie pas officieel op komen halen. met de afspraak dat we iedere week even langs komen om met de nieuwe pup te wandelen en Beeb de kans te geven aan de pupu te wennen.

Mark vond het wel een goed idee, maar we gaan dan deze week eerst nog even goede overleggen en bij de fokker langs om nog eens erover te praten. want dan krijgen we een pup die ongeveer 17 weken is... en dat is toch weer anders dan gelijk met 8 weken.

zelf moet ik er nog goed over nadenken. het zijn schattige hondjes, heb er zelfs al eentje gezien die ze apart wil houden totdat we deze week contact met haar opnemen.
maar we zitten nog midden in de verbouwing, mark werkt fulltime, ik op een middag na nu ook. als ik nou weet dat ik straks even zodner werk zit, is het natuurlijk weer anders... dan heb ik tijd zat.

hoe zit het met het zwanger worden? mag ik straks gelijk weer proberen? heb ik dan trek om 's morgens vroeg eventuele ongelukjes op te ruimen? of 's nachts eruit als het snel raak zou mogen zijn? ik twijfel daar nog wel wat over. de komende dagen gaan we daar eens goed over nadenken en discussieren. alle voors en tegens noteren...

voor mij is het nu tijd om het eten voor te gaan bereiden.. en dan een lekkere lange wandeling met de hond...
groetjes!

hallo allemaal,

Hier weer eens een berichtje van mij. Ik lees nog regelmatig mee maar reageer niet zo vaak. Ik heb het ten eerste vreselijk druk met werk en zo maar wil ook proberen iets meer afstand te nemen, iets minder met zwanger worden bezig te zijn. Lukt me eerlijk gezegd wel aardig. Helemaal met dat mooie weer, dan ga je makkelijker naar buiten dan met dat slechte weer. En met dat slechte weer beland ik dan ook sneller achter de laptop.

Hoe is het met iedereen. Ik heb niet alles bijgelezen.
Sylvia, ik hoop voor jou dat je volgende IUI poging succesvol is. Ik gun het iedereen zo (inclusief mezelf) Onze kinderen zouden toch later eens moeten weten wat hun moeders hier allemaal besproken hebben en hoe gewenst ze zijn!

Ik zit nu volop in de klusfase, al heb ik niet de moeite genomen om mijn NOD e.d uit te tellen. Was ook zo raar afgelopen cyclus. Op dag 23 begonnnen de kleine beetjes bloedverlies en op dag 28 zette het pas door. Welke dag zou ik dan aan moeten houden?
We klussen er nu gewoon vrolijk op los en we zien wel.

Carina, wat spannend dat je er misschien een puppy bij gaat nemen. Ik zou het ook ontzettend graag willen maar mijn man is bang dat een nieuw klein druk hondje het ADHD gedrag van onze hond gaat versterken. Maar ja, dat weet je nooit. Voor hetzelfde geld zou ze veel rustiger worden als ze een vriendje heeft.
Nou ja, voor ons zit het er in ieder geval niet in.

Ik ben benieuwd wat jullie gaan beslissen.

Tot snel,
liefs Aapje

Even een update vanaf hier.
Zojuist naar het ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken voor de echo.
Ik snap er niks van: nu moet ik ineens vrijdag bloedprikken om te kijken of de eicel goed rijpt (oestrogeenwaarde). 's middags kan ik dan weer bellen en dan krijg ik te horen wanneer de echo is. Ben een beetje teleurgesteld: steeds dat bloed prikken....nu weet ik nog niet wanneer de echo-datum is. Maar ja zoals de ass. zei de arts zal wel weten wat ze doet en waarom.
Nou ik plan maar zo min mogelijk van het weekend en voor komende week...just in case.

Groetjes, Sylvia
Wat een heeeeeerlijk weertje he....zalig !

hoi hoi

@ syl, wat onzeker weer allemaal he... wel slim om je afspraken komende week wat te beperken.

@ aapje... goed van je dat je het allemaal een beetje los kan laten. ik merk dat ik ook wel wat meer rust heb, maar het echt loslaten lukt me niet hoor.. nog tips???

hier gaat het best goed. heb een drukke dag achter de rug met allerlei regeldingetjes...

ik heb vanmiddag toch nog naar de gyn in veldhoven gebeld.
ze vertelde me hetzelfde als die in vlissingen, dus moet me er maar bij neer zien te leggen dat ik voor de zomer zowiezo niet zwanger zal zijn.
zucht.

aan de ene kant heb ik iets meer rust. Ik doe allerlei klusjes in huis die je zwnager absoluut niet moet doen. wat nu wel weer handig is...  aan de andere kant begint het wel weer te kriebelen, want ik weet dat na komend weekend mijn eitje weer langswipt.
ik ben bang dat ik dan weer iets minder goed in mijn velletje zal zitten.

liefs Carina

Hoi allemaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllll,

hey aapje ik zit ook een beetje als jou. Hetzelfde gedachte wil erniet zo veel bezig mee zijn maar goed, deze maand ben ik ook veel relaxter dan de afgelopen maanden. Heb nu echt zo iets van het komt wel wannneeer het tijd is denk ik, we hebben het zelf niet in de handen.
Sylvia, het is wel vervelend meid, maar het is allemaal voor een goed doel he veel sterkte en succes, de komende tijd.

Ikzelf ben lekker aan het genieten geweest van het mooie weer, de schuur is opgeruimd, de tuin ziet er wat netter uit, heb aarbeiplantjes geplant zondag jajajaja. ik begin straks een aarbei handel hahahaha, zelfgemaakte jam enzo hiihihi.
en ga een stukje doen met kruiden, ook wel   lekker in de zomer ogh ja heb ook van die kleine augurkjes gekocht, maar die kan je pas half mei planten dus die moet nog ff wachten :):):)
En hopen dat het weer zo blijft trouwens...
En toch nog een beetje hoop voor deze week, want maandag is mijn NOD dacht ik hahaha, hoewel ik deze keer geen zere borsten heb  wat ik al die maanden hiervoor wel had, na de eisprong, misschien heb ik mijn ei later, maar dan is het wel erugggggggggggggg laat hahaha. We zien het allemaal wel
Had nog iets om te vertellen, weet niet meer wat het is
Nou het komt wel denk ik
Nou welterusten allemaal........................

Terug
Bovenaan