bezige bijtjes 2

hoi meiden..,.

ik vind mezelf op het moment maar een raar mens hoor...

ik heb dagen dat ik denk, dan maar geen kind. we hebben het leuk zo. steeds meer ben ik me erbij aan het neerleggen. een beetje alsof kindjes krijgen voor anderen is, niet voor mij. en dan voel ik me niet eens verdrietig als ik dat dan denk.
er zijn ook dagen dat ik me doodongelukkig voel. dat ik ook wil. want waarom een ander wel en ik niet.

het is zo tegenstrijdig allemaal!
hebben jullie dat ook? de niet zwangere onder ons dan he...

hoe is het met de zwangeren?

hoi meiden

Even snel, ben net terug van een verjaardag.
Ben een beetje druk de laatste dagen, en neem toch ook nog wel mn rust want die heb ik ook nodig, dus heb even weinig tijd om te schrijven.

Maar het gaat goed hierzo, en ik ga snel op jullie berichtjes reageren.

liefs hunny

Hey allemaal,

Vandaag lekker een vakans geboekt: heerlijk we hebben er zin in: ff lekker weg. Hebben we wel verdient. Morgen bloed laten prikken en 's middags hoor ik dan wanneer de echo is. Denk zelf dat dinsdag of woensdag de IUI is. We zijn heel erg benieuwd naar het aantal spermacellen deze keer. We hebben nu een nieuwe tactiek: een ruime week geheel onthouding......eens kijken of dat helpt het aantal te verhogen.
Volgende week zondag stappen we in het vliegtuig dus de wachtweken worden heerlijk onderbroken met een vakans. Dat komt dus super uit !

Verder gaat alles zijn gangetje: ben lekker vorlijk en geniet van het mooie weer.

Groetjes allemaal, Sylvia

helloooooooooooooooo

Carina, wat jij zegt heb ik nu dus ook, heb soms zo iets van jah waarom duurt het zo lang, dan maar een kind, en aan de andere kant wil ik zoooo graag weer zwanger zijn en een baby vasthouden het is allemaal wel wat, ik denk zelf dat het deze ronde weer niet is gelukt, heb sind gisteren pijnlijke borsten, en vandaag wat witte afscheiding gekregen.
dus denk dat ik in het weekend wel ongie word. en dat nog tijdens de aankomende vrije dagen, niet leuk :):):):)

sylvia, hey wat goed joh, heerlijk hoor ff tussenuit. je hebt het wel verdiend meid. super hoop dat je iui deze keer goed gaat.

Hier gaat alles zijn gangetje, zit plannen te maken voo het weekend, we gaan lekker naar intratuin om een appelboom te kopen hihiihihih
we hebben ons nu helemaal gericht op de tuin, als die af is kunnen we ons lekker richten op de vakantie, heb gisteren nog geteld hoef nog maar 45 dagen te werken ahhahahaha joehoeeeeeeeeeeeeeeeeee

hello

sylvia; waar gaat de reis naartoe?? Een vakantie hebben jullie zeker verdiend!! Ik ben erg benieuwd of jullie tactiek werkt! Wel lekker als je je wachtweken met vakantie bent, ben je toch wat ontspannener denk ik.

Filiz; balen dat je het gevoel hebt dat het weer niet gelukt is. Houdt de moed er in he!!

Carina; kan me wel indenken dat je je soms denkt" laat maar zitten" Ik hb dit zelf nog niet gedacht, heb nog heel goede hoop. Ben er sinds deze maand ook lang niet zo mee bezig. het lijkt wel of ik een knop om heb kunnen zetten.
Vakantie zou voor jullie ook niet gek zijn misschien? Gaan jullie nog weg of is al jullie geld in het huis gaan zitten?
Bevalt de keuken trouwens, vind hem echt zoooo mooi.

Meiden ik ga genieten van een lang weekend vrij met m'n mannetje, als ik hier niet meer kom voor die tijd jullie ook vast een heel fijn weekend!
Liefs aapje

hoi meiden...

volgens mij hebben we net een pup erbij gekocht....

we zijn alleen nog niet uit over de naam...
mijn vriend kwam met de naam: Belg.
Beeb en Belg.
zien jullie me dat al roepen over het strand???

hebben jullie nog suggesties? het is weer een jack russel.. dus een leuke naam die bij Beeb past.

Hoi hoi,

Hier gaat het inmiddels alweer beter.
Want zoals ik schreef, had ik teveel harde buiken vond ik zelf!

Ben blij dat het dus niet een blaasontsteking was.
Nu is ook op het werk het wat rustiger.
Dus we zullen het zien!

Groetjes mij

Terug
Bovenaan