bezige bijtjes 2

Hey Carina,

Wat leuk nog een hondje erbij ! Helaas is onze lieverd vorige gestorven nadat hij net een weekje 4 jaartjes oud was. We hebben er nog steeds veel verdriet van. Vaker hebben we al gedacht aan een nieuwe hond en ook op het punt gestaan er eentje te nemen maar ja iedere keer dachten we maar weer: laat ons maar wachten strakjes zijn we zwanger.....
Beeb vind ik een leuk naam voor jullie hond......misschien is Billy leuk voor erbij ? Ooooffffff.......Juul.......

Vrijdag had ik gebeld naar het ziekenhuis voor de uitslag van het bloed. Zucht.....moet ik morgen weeeeer bloed laten prikken. Ik wordt er zowat gek van al dat geprik.
Tegen de dame aan de lijn vroeg ik waar dat allemaal voor nodig is, maandag is al dag 11....waarom geen echo ? Is de bloedwaarde dan nog niet hoog genoeg ? Ze zei alleen dat de dokter had opgeschreven dat ik weer moest laten prikken. Ik gaf aan dat ik bang ben dat strakjes nog de IUI in mijn vakans valt. Meen je wat ze zegt ? Tja....dan moeten jullie gewoon een maandje overslaan en proberen jullie het volgende maans weer. Nou ja zeg !!! IK was heel erg boos. Zodra ik naar de arts moet geef ik dit wel aan ! Ik hoop heel erg dat ik morgen eindelijk een echo afspraak krijg en dat ik uiterlijk zaterdag de IUI krijg.

Nou geniet allemaal nog van een mooie avond.....wat was het weer heerlijk he van het weekend !!!

Liefs, Sylvia

hoi meiden!

@ sylvia... en? al duidelijkheid?
ik hoop voor je dat de IUI niet net in je vaka ntie valt zeg. dat zou balen zijn!
en die reactie van dat mens... grrrrrrrrrrrrrrr

@ sientje...
gelukkig gaat het al wat beter... harde buiken betekent toch dat je rustiger aan moet doen? of heb ik dat mis?

hier gaat het wel. heb vandaag mijn eisprong weer gevoeld.. pfff wat een pijn zeg! stond er krom van. Op dit moment gaat het weer een beetje, dus ik hoop zo nog wat te kunnen schuren hier in huis.
met vandaag mijn eisprong heb ik waarschijnlijk een cyclus van 29 dagen. erg netjes, want voor de miskramen had ik er 1 van 30 dagen.
ik ben al een beetje aan het tellen wanneer ik dan het beste kan laten bloedprikken. het liefst dat ik voor mijn eitje de uitslag weet en ik dus dat eitje kan benutten, want net na de eisprong lijkt het me nog zo'n lange tijd voordat je er weer voor kan gaan...
wat denken jullie?

gisteren was mijn schoonzus hier met man en kleine. ze begon gelukkig zelf niet over haar zwangerschap. wel liet ze de echo zien, die heb ik vluchtig bekeken. later die dag heb ik wel even durven vragen hoe het met haar ging.
ze krijgt al een buikje, maar als je neit weet dat ze zwanger is, is het eigeniljk een normaal buikje (heb ik ook in ieder geval.. hahaha)
nog even en ze is onze termijn voorbij. dan is de herkenbaarheid weg en hoop ik dat ik ook wat meer blij voor haar kan zijn.

verder hebben we nog geen nam bedacht voor de pup. mijn vriend begon met de naam Belg. maar dat ga ik dus echt neit voer het strand roepen: Belg HIER!
zie je me al staan???
de andere namen die de revue gepasserd zijn: Biertje, Boef. of die anderen bedacht hebben: Belle, Beauty (Bjoetie, vind ik dan leuker), Scooby, Happy (Heppie)
iemand hier nog andere suggesties? het is een teefje trouwens.

groetjes

Hey Carina: gelukkig vandaag wat positiever nieuws. Morgen is de echo dan hoor ik wanneer ik de spuit moet zetten de de IUI is. Het zal zeer waarschijnlijk nog voor de vakans zijn: gelukkig.

Moeilijk is en blijft dat he met zwangeren om ons heen. Ik hoor steeds vaker weer van een nieuwe zwangerschap en pink dan een traantje weg. Maar het komt ook goed....ook bij ons ! Het moet !!

Oooo het is een teefje......dan waren mijn namen niet zo'n succes.
Tja Belg is ook niet echt mijn voorkeur......
Wat dacht je van Saartje, Beppie, Treeske, Sjaan ( typisch Limburgs ha ha ) spreek je uit als....ehhhh....get geluid dat je maakt als iemand stil moet zijn: sssjjjjj en aan.
Of eeehhhh....Greetje, Berpke, Saar, Sebil, Fientje....je kunt wel merken dat ik uit het zuiden kom he.....

Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden !

Groetjes, Sylvia

Ik ben net terug van het ziekenhuis. Omdat we zondag met vakantie gaan kreeg ik vandaag de echo, anders was het vrijdag pas geweest. Mijn oestrogeenwaarde was nog erg laag. Links had ik nu een blaasje van 11,5 mm en rechts twee hele kleintjes. Vrijdagmorgen moet ik weer terug voor een nieuwe echo en dan hopen we heel erg dat er minstens een blaasje groot genoeg is. Ik moet de pregnyl meenemen zodat ik meteen daar kan spuiten als het blaasje of blaasjes groot genoeg is. En dan zou zaterdag de IUI zijn.
Gek he dat je op de ene cyclus al met dag 12 kunt spuiten en de cyclus erop pas op dag 15 en nog wel later....

Moet zeggen dat ik het wel af en toe moeilijk vind allemaal. Op deze manier zijn werk & priveplanningen maken erg moeilijk omdat je nooit weet wanneer het bloedprikken is, de echo's zijn, wanneer de spuit is en wanneer de IUI. Zo reken je het allemaal uit a.d.h. de vorige cyclus en zo is dat ineens allemaal een week later.
Wat is een kindje maken via de natuurlijk weg dan toch o zo gemakkelijk !
We proberen zo goed als mogelijk gewoon ons leven te leiden en niet iedere maand twee weken heel erg voorzichtig zijn met planningen, maar makkelijk is het niet !
Zo ik ga nu geloof ik maar eens een fles Pokon op drinken, misschien dat daar de eitjes heeeel erg hard van willen groeien: haha.
Hoe is het met jullie allemaal ?
Gr, Sylvia

hahaha syl
je kan er in ieder geval nog grapjes over maken...
ik duim dat het nog kan voor de vakantie!!!

gisteren had ik weer flinke steken onderin mijn buik... eitje! maar vnadaag bleef het ook nog een beetje steken. dus over 2 weken ben ik weer ongesteld.
wel handig zo'n regelmatige cyclus!

ons hondje krijgt een naam, maar welke... we twijfelen nu tussen brownie en spot.
als dat emt een hond al zo lastig is, hoe moet dat dan ooit met een kind gaan!?
vanaaf gaan we weer nar de fokker. dan zien we haar weer en kunnen we misschien beter beslissen....

in autgustus na de eerste misrkaam hebben we ook weer gezorgd voor wat leven in de vorm van nieuwe vijvervissen. en nu wordt de leegte toch een beetje ingevuld met een pup.
voor mij voelt dat in ieder geval wel een beetje zo.

wat gaan jullie morgen doen? wij zullen wel een rondje over het dorp gaan en de optocht kijken, want die komt bij ons door de straat!
heb de ramen al voorzien van een vlaggetjes slinger en oranje ballonnen. je meot wat als je nog geen gordijnen hebt! hahaha

hemelvaartsdag gaat mijn vriend met een aantal gasten vissen (ieuw) en ik heb met een vriendin afgesproken. nog geen idee wat we gaan doen, dus ik ga het internet vanaaf maar eens afspeuren....

groetjes en ik duim voor veel zon de komende dagen!
Carina

Hallo damesssssssssss
en hebben jullie gezellige viering gehad, jammer dat het niet zo een mooi weer is hey,
we waren vandaag even in almere gaan kijken voor het eerst niet in amsterdam ahhahaha

Verder ben ik maandag ongie geworden, helaas pindakaas, op naar ronde 9.
En ik hoorde gisteren dat mijn andere vriendin die haar kind had verloren in november 9 weken zwanger is. Ben superblijjjjjjjjjjjjjjjjjjj voor haar, maar nu wil ik ooooooooooookkkkkkkkkk
zuchtttttttttt elke maand weer een teleurstelling vind het niet leuk meer hoor echt niet.
In ieder geval geen 2008 kindje voor mij :(:(:(:(

Ogh ja trouwens, ik heb volgend week dinsdag mijn echo ze hebben gebeld omdat die ene keer niet door ging, en die mevrouw werkt er niet meer. ggrrrrrrrrrrrr

ik kon gisteren al terecht maar ik zei sorry ben nu ongie dus volgende week krijg ik de echo kijken wat ze gaan zeggen.

20.04
21.04; NOD Sylvia na eerste IUI
22.04
25.04
26.04
27.04
28.04 Filiz, 8e ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
29.04
30.04 Koninginnedag

01.05 Sientje verloskundige
02.05
03.05
04.05
05.05 hunny verloskundige
06.05 Filiz eindelijk echo
07.05
08.05
09.05
10.05
11.05
12.05 Filiz eisprong???????????????????
13.05
14.05
15.05
16.05
17.05
18.05
19.05
20.05
21.05
22.05
23.05
24.05
25.05
26.05 Filiz, 9e ronde, 2e kindje cycl. 28 dgn
27.05
28.05
29.05
30.05
31.05

.

Zwanger:
Sientje,   uitgerekend 30 augustus
Hunny, uitgerekend  15   november???

hallo meiden

Lang geleden he dat ik schreef.
Heb echt geen tijd of (heel lullig hoe ik het schrijf) geen zin, en niet alleen het forum heb ik geen zin en tijd voor, maar voor veel meer dingen.
Heb nog steeds weinig energie voor dingen. Hoop dat het snel komen gaat.
Ben ook al 2 dagen wat misselijk, ja wie weet ben ik de gelukkige dat ik misselijk gaat worden als ik de 12 weken voorbij bent,
het kan he.
Verder zijn we gister bij babydump geweest, zomaar ef snuffelen wat er allemaal te koop is.
Voor de rest veel kaarten en kadootjes gekregen.
Maandag weer naar de verlos.

Syl, fijn dat alles voor je vakantie kan, dat het precies zo uitkomt.
Goed gedaan he.

carina, waneer krijg je je puppie, leuk he hondje,
Mn vriend is allergisch, dus hier  geen beesten in huis, 3 konijnen buiten, dat is ook leuk.

filiz, spannend wat er uit je echo gaat komen he.
succes.

sientje, hoe gaat het met je??
doe je rustig aan.

nou kort mailtje,maar ga zo naar mn schoonmoeder, even eten.
mmmm heb alleen maar honger

liefs hunny

Terug
Bovenaan