He hallo allemaal,
Iedereen heerlijk twee dagen vrij gehad ? Gelukkig was het weer bij ons nog heel erg goed. Gisteren ging het pas om 16.00 uur regenen, maar 's avonds was het gelukkig weer droog.
Filiz: He balen zeg dat het weer niet is mogen lukken. Gaat het nu wel een weer een beetje met je ?
Carina: Al een naam gevonden voor de pup.......heb ik zo mijn best gedaan voor coole namen komen ze niet in je rijtje voor.....snif snif...
Hunnybun: Al lekker verwend lees ik ? Zo hoort dat ook. Geniet er maar lekker van.
Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest. Links zat een eitje van ruim 17 mm. Groot genoeg voor de spuit te kunnen zetten en om nog voor de vakans de IUI te doen: YES ! Ik moest meteen ter plekke de spuit zetten. Ik grapte tegen de arts dat ik zo'n held ben en ze bood meteen aan om de spuit bij mij te zetten en dat liet ik me geen twee keer zeggen! Wat een luxe he...hihi.
Alleen had ze het witte spul in de oplosvloeistof gedaan i.p.v andersom maar dat maakt denk ik niks uit, toch ?
Morgen om 13.00 uur is dan de IUI.
Ze zei dat als we niet op vakantie waren gegaan evenzeer morgen de IUI was omdat het maandag te laat zou zijn en zondag geen IUI is.
Wel heeft ze deze keer een potje meegegeven met serum. De vorige keer was dat niet en dat eigenlijk wel zo moeten zijn....
We zijn heel erg benieuwd hoeveel zaadjes het morgen zullen zijn met het serumpotje en lange tijd geheel onthouding (pff)....eens kijken of dat helpt.....
Gelukkig merk ik nog niks van de pregnyl, Ik heb net vandaag een drukke dag met mijn werk. Maar vanaf morgen heb ik lekker vakans.
Heerlijk een weekje Turkije: dan heb ik al fijn een weekje wachtbankje om ! Pinkstermaandag komen we terug en donderdag kan ik alweer bloed laten prikken om te kijken of het wel/niet is gelukt. Het gaat dus lekker snel deze keer.
Nou ik laat jullie morgen nog wel even wat weten.
Gr. Sylvia