bezige bijtjes 2

He hallo allemaal,

Iedereen heerlijk twee dagen vrij gehad ? Gelukkig was het weer bij ons nog heel erg goed. Gisteren ging het pas om 16.00 uur regenen, maar 's avonds was het gelukkig weer droog.

Filiz: He balen zeg dat het weer niet is mogen lukken. Gaat het nu wel een weer een beetje met je ?

Carina: Al een naam gevonden voor de pup.......heb ik zo mijn best gedaan voor coole namen komen ze niet in je rijtje voor.....snif snif...

Hunnybun: Al lekker verwend lees ik ? Zo hoort dat ook. Geniet er maar lekker van.

Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest. Links zat een eitje van ruim 17 mm. Groot genoeg voor de spuit te kunnen zetten en om nog voor de vakans de IUI te doen: YES ! Ik moest meteen ter plekke de spuit zetten. Ik grapte tegen de arts dat ik zo'n held ben en ze bood meteen aan om de spuit bij mij te zetten en dat liet ik me geen twee keer zeggen! Wat een luxe he...hihi.
Alleen had ze het witte spul in de oplosvloeistof gedaan i.p.v andersom maar dat maakt denk ik niks uit, toch ?
Morgen om 13.00 uur is dan de IUI.
Ze zei dat als we niet op vakantie waren gegaan evenzeer morgen de IUI was omdat het maandag te laat zou zijn en zondag geen IUI is.
Wel heeft ze deze keer een potje meegegeven met serum. De vorige keer was dat niet en dat eigenlijk wel zo moeten zijn....
We zijn heel erg benieuwd hoeveel zaadjes het morgen zullen zijn met het serumpotje en lange tijd geheel onthouding (pff)....eens kijken of dat helpt.....
Gelukkig merk ik nog niks van de pregnyl, Ik heb net vandaag een drukke dag met mijn werk. Maar vanaf morgen heb ik lekker vakans.
Heerlijk een weekje Turkije: dan heb ik al fijn een weekje wachtbankje om ! Pinkstermaandag komen we terug en donderdag kan ik alweer bloed laten prikken om te kijken of het wel/niet is gelukt. Het gaat dus lekker snel deze keer.
Nou ik laat jullie morgen nog wel even wat weten.
Gr. Sylvia

hoi hoi!!!

@ sylvia
wat fijn dat je morgen nog je IUI krijgt!
zou toch zonde zijn als je een maand had moeten overslaan...

ben ook benieuwd of de gehele onthouding effect heef top de hoeveelheid zaadjes!
hoor je dat ook morgen?

@ hunny..
lekker joh! verwend worden!
ik heb alle spulletjes die ik in het begin kreeg bewward. ze staan bij mijn moede rop zolder en zodra het veilig is, haal ik ze daar op. zo leuk al die kleine pakjes en prulletjes!
met veilig bedoel ik meer dan 10 weken zwange rmet een kloppend hartje!

hier gaat verder alles zijn gangetje. we zijn weer actiever in huis bezig door de vrije dagen. we hebben een deadline gesteld voor de slaapkamer en dat moeten we kunnen halen! fijn weer iet som naartoe te werken. als je 15 juni 4 loge's krijgt, ben je blij dat je zelf op een fatsoenlijke kamer kunt slapen hahaha!

de pup is nog even afwachten. we hebben haar in ieder geval Spot genoemd. maar of ze echt kan komen is een 2de. Beeb gat vanaf dinsdag in therapie. kijken of we haar van haar angsten af kunnen krijgen.

mijn eitje is afgelopen maandag of dinsdag geweest. had beide dagen last van steken... de maandag het meest, dus denk dat dat de dag is geweest. nu nog anderhalve week wachten op mijn ongi. dan is het nog 1 eitje verspillen en dan kunnen we bloed laten prikken. nog 5 a 6 weken geloof ik...

groetjes en alvast een prettig weekend!
(heb een druk weekend voor de boeg emt klussen, verjaardag en als het goed is de eerste bbq hier!, dus denk dat ik hier maandag pas wee rkom kletsen...
liefs Carina

hey damessssssssss

sylvia wat goed joh, zou toch zonde zijn een maand overslaan

hoop dat het deze keer wel lukt voor je meid,

hier gaat het zijn gangetje, drukke dagen bezoek bbq maar wel gezellig, zat net in de tuin te zonnen, toen kwam er een wolkje dus ik dacht ff snel naar het forum ehehheheheh
heb al een kleurtje heerlijkkkkkkkkkkkk

vanaf maandag is het weer klustijd haha hoop echt dat het deze ronde raak is hoor, ppffffffffff  8 maanden achter de rug, is wel genoeg geweest vind ik zelf, wil lekker zwanger op vakantie want tijdens mijn vakantie kan ik echt geen vruchtbare dagen in de gaten houden hoor :):p):):)

nou ik spreek jullie nog wel
groetjesssssssssssssssss

Hey hallo allemaal,

Iedereen lekker druk, lekker buiten & lekker aan de bbq.

Carina: Spot is leuk ! Ik hoop dat ze kan komen ! Wel foto's op hyves zetten he.
Je begint gelukkig ook al langzaam aan af te tellen voor de uitslag van het onderzoek.
Filiz: Aan de klus komende week met het mooie weer ! Ga maar lekker terug in de zon liggen, dan kunnen de eitjes goed  groeien ! Haha.
We hebben in sept weer vakantie en hopen dat we dan ook zwanger kunnen weg gaan, lijkt ons zooo leuk ! Kun je op vakans lekker shoppen en dubbel en dik genieten.

Vanmiddag hebben we onze tweede IUI gehad. We hadden na de opwerking 1,1 miljoen zaadcellen. Das 200.000 meer dan de vorige keer. De arts zei dat het netjes is, ze zien het graag boven de 1 miljoen.
Het was wel wat pijnlijker deze keer, de vorige keer merkte ik helemaal niks. Van de pregnyl heb ik nog helemaal geen last gehad ( alleen mijn humeur ), net een beetje meer last van mijn darmen, af en toe voel ik dat ik een buik heb en een wat meer opgezette buik. Ik mag dus helemaal niet klagen tot nu toe.
Nu is het wachten......spannend spannend !

Gelukkig gaat de wachttijd snel door de vakans en mag ik donderdag over een week al bloed laten prikken voor de uitslag. Dus das 4 dagen na de vakans. Schiet lekker op ! Deze keer komt mijn man wel eerder naar huis en bellen we samen voor de uitslag.

Morgen vertrekken we naar het zonnige Turkije. Dus ik zal een dikke week niet aanwezig zijn. Hoop dat ik leuk nieuws lees zodra ik terug ben !

Groetjes, Sylvia

Hoi hoi,

Hier even een update! Alles gaat lekker. Ben 1 mei weer naar de verloskundige geweest. M ´n baarmoeder kwam alweer boven m ´n navel uit. Het hartje deed het goed, en bloeddruk was ook goed. Nu mag ik weer 22 mei. Dan ga ik om de 3 weken. Kreeg bericht binnen van m ´n zwangerschapscursus dat die 20 mei begint. Heb er zin in!
Verder druk met m ´n zoontje zijn kamer (althans, m ´n partnerr en zijn vader dan :) )

Snel weer een update!

Groetjes mij

jeetje sientje wat gaat het snel zeg, over ongeveer 3 maanden ga je bevallen meid, niet normaal zegggggggggg

hunny hoe was jou echo???

Nou, mijn echo van vandaag was goed, geen vleesbomen te bekennen gelukkig maar, dus alles is goed, we moeten maar vaker klussen, ik wil deze maand zwanger wordennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :):):):)

hoi meiden!

dat je alweer zover bent sientje... wat vliegt de tijd he!

@ filiz... met die instelling komt het vast helemaal goed!

hier gaat het goed. ik heb vakantie, maar heb het drukker dan wanneer ik werk. veel schilderwerk, allerlei regeldingen die ander blijven liggen en dan ook nog eens wat sociale contacten onderhouden.

ik ben op het moment weer wenig met zwanger worden ed. bezig. komende maandag of dinsdag word ik weer ongesteld. weinig spannend dus wat dat betreft. ik kan niet wahcten om het weer te proberen. maar ik zit nu zo dicht bij die 10 weken, dat ik wel vol moet houden toch? eind mei of begin juni ga ik bloed laten prikken. het ligt eraan wanneer ik precies ongesteld word. dan kan ik vandaaruit de handigste tijd berekenen. dan zet ik die natuurlijk op de kalender!

meiden.. succes met klussen, ik duim voor iedereen die op het wachtbankje zit en voor de zwangeren: GENIET!

groetjes Carina

ff een kort berichtje voor het slapen gaan...
vanmiddag belde de assistente van de gyn. donderdag (volgende week dus) wordt ik gebeld door de gyn met de uitslag van het chromosomenonderzoek...
pff ben nu al zenuwachtig!

slaap lekker!
Carina

Terug
Bovenaan