bezige bijtjes 2

05.05 hunny verloskundige
06.05 Filiz eindelijk echo
07.05
08.05
09.05
10.05
11.05
12.05 Filiz eisprong???????????????????
13.05 Carina NOD?
14.05
15.05 Carina uitslag chromosomenonderzoek...
16.05
17.05
18.05
19.05
20.05
21.05
22.05
23.05
24.05
25.05
26.05 Filiz, 9e ronde, 2e kindje cycl. 28 dgn
27.05
28.05
29.05
30.05
31.05
01.06
02.06
03.06
04.06
05.06
06.06
07.06

Zwanger:
Sientje,   uitgerekend 30 augustus
Hunny, uitgerekend  15   november???

05.05 hunny verloskundige
06.05 Filiz eindelijk echo
07.05
08.05
09.05
10.05
11.05
12.05 Filiz eisprong???????????????????            
                     Carina ongesteld geworden
13.05
14.05
15.05 Carina uitslag chromosomenonderzoek...
16.05
17.05
18.05
19.05
20.05
21.05
22.05
23.05
24.05
25.05
26.05 Filiz, 9e ronde, 2e kindje cycl. 28 dgn
27.05
28.05 Carina eitje???
29.05
30.05
31.05
01.06
02.06
03.06
04.06
05.06
06.06
07.06
08.06
09.06

Zwanger:
Sientje,   uitgerekend 30 augustus
Hunny, uitgerekend  15   november???

gisteren had ik een k*t dag!
de dag wat mijn eerste moederdag had moeten zijn.. de dag dat ik verrast moest worden met een ontbijtje op bed. de dag dat.... boehoewhoehoe

vandaag gaat het gelukkig weer veel beter.
we hebben de dag lekker met zijn tweetjes doorgebracht.
heerlijk op een terrasje gehangen de hele middag en toen de steengrill aangezet.
gewoon lekker samen!

vanavond mijn ongi ontdekt. heb ook gelijk wat krampjes, dus geen twijfel mogelijk, Carina is ongesteld.
netjes weer met 29 dagen.. dus ik mag niet klage.

donderdag als ik de uitslag krijg, wil ik ook vragen of ik volgende week mag gaan prikken. dan heb ik dat een week voor mijn eisprong gedaan en krijg ik de uitslag een week voor mij NOD. we willen er komende maand weer voor gaan!!!!
niks wachten op de uitslag.... daar hebben we echt geen trek in.

ik ga nog ff tegen mijn mannetje aankruipen op de bank met een hittpitje op mijn buik..
groetjes!

Hey Hallo allemaal,
Niet zo druk geweest zie ik tijdens mijn vakans....het was ook heerlijk weer hier hebben we gehoord.
We hebben het leuk en fijn gehad in Turkije !

Carina: wat super zeg dat donderdag al de uitslag komt. Ik ga heeeeeeeeeeeel hard duimen om goed nieuws ! Wat zou het fijn zijn als jullie er de komende maand weer voor kunnen gaan.
En die moederdag....die komt wel ! Maar ik begrijp je gevoel. Ik kreeg in het hotel een bloem aangeboden die dag.....zucht....ze moesten eens weten....

Donderdag ga ik weer bloedprikken en 's middags bellen mijn man ik samen voor de uitslag. Maar ik denk dat het weer een nee is deze keer. Ik merk niks anders dan anders.

Ga nu wat wasjes draaien, strijken, opruimen etc etc.....de vakantie is helaas voorbij.

Liefs, Sylvia

hoi hoi!

@ syl.. hebben we samen een spannende donderdag! heb je geen enkele ander gevoel dan anders? ga maa ruit van niets, dan kan het alleen maar meevallen...
ik duim natuurlijk weer hard voor goed nieuws voor je! daar kan het in ieder geval niet aan liggen.

@ aapje... waar ben je?????

nog 2 nachtjes slapen voor de uitslag... word helemaal hyper van het idee!

Hey Carina,

Inderdaad voor ons beide morgen een hele spannende dag.
Ik ga er van uit dan het niet is gelukt deze keer. Voel en merk echt helemaal niks en ben er van overtuigd dat als je zwanger bent je gevoel dat zal zeggen en je toch echt wel wat merkt aan je borsten, misselijk, moe enz.
Van een ongesteldheid merk ik ook niks, dus zie zal wel later komen deze keer als de vorige maand. Ergens tussen morgen en maandag moet ik het worden. 12-16 dagen na de IUI wordt je normaliter ongesteld. Dus die kwaaltjes kunnen ook pas het einde van de week komen.

Zucht.....zit voor ons niks anders op dan wachten en wachten.
Hoe laat moet je morgen in het ziekenhuis zijn ?

Sterkte en ik zal zeker aan je denken morgen !!

Groetjes, Sylvia

hoi sylvia..

je weet nu natuurlijk eerder dan normaal of je zwanger bent of niet. een heleboel vrouwen merken de dagen voor een ongi ook nog niks en komen de klachten pas met 5 of 6 weken. en sommige hebben helemaal geen klachten.
ik voelde het in mijn geval de eerste 2 keer heel goed. een kriebelig gevoel onderin. en een soort van intuitie die zei dat het zo was.. mar dat was pas een dag of 2/3 voor mijn nod...

ik moet niet naar het ziekhuis toe.. ze bellen me op. gek he!
ik weet nog neit zo goed wat ik ervan vind. ik ga er eigenlijk een beetje vanuit dat er niks uit die onderzoeken gekomen is. maar mijn zus zegt dat ik daa rniet vanuit moet gaan, want hij kan ook vertellen dat ze iets gevonden hebben en dat ze het volgende traject willen bespreken tijdens een afspraak.
dat lijkt mij trouwens een beetje overdreven.....

nog 1 nachtje slapen.....

lieve syl en carina

Ohh wat een spannende dag voor jullie allebei.
Ik hoop dat de telefoontjes die jullie krijgen positief nieuws brengen.

Syl, ik hoop voor je dat je het woordje zwanger hoort door de telefoon, en van niks voelen en merken, Ik heb bij allebei de keren dat ik zwanger was niks gemerkt, en al die keren daarvoor had ik altijd overal last van. Dus het omgekeerde wat andere altijd melden.
Maar ik duim gewoon voor je, en laat het horen he.

carina, wat spannend he,en ook appart dat ze je via de telefoon de uitslag geven
Ben je erg zenuwachtig voor wat er uitkomt.
Is het achteraf toch nog wel snel gegaan al die weken of zeg je van nou die weken die hebben zo lang geduurd,
Wanneer komt je hondje,
Onze hond is van de week gaan hemelen, die hebben we in laten slapen.
Was 14 jaar, oud he. Wel zielig hoor.

Nou meiden sterkte, en wel laten horen he, ik kom vanaaf kijken.

liefs hunny

Terug
Bovenaan