bezige bijtjes 2

agoss hunny.. wat sneu! maar 14 jaar is voor een hond wel oud!

hier was het bloedonderzoek goed! alles was normaal.
volgende week mag ik bloed laten prikken voor het stollingsonderzoek.
bijna 2 weken eerder dan hij in eerste instantie zei. de aanhouder wint!

we hebben trouwens besloten het komende eitje niet emer voorbij te laten gaan!
groetjes...
ennuh syl! nu jij nog emt goed nieuws kome he!

heej carina
Dat is best goed nieuws toch, dat het bloedonderzoek niks pleverde
En dat onderzoek naar dat bloedstolling, hoelang duurt het voor dat je daar de uitslag van heb,
Want als daar iets uitkomt dan heb je gewoon medicijnen nodig toch, of heb ik het fout.
Wanneer is je ei nou, ohhh zooveel succes daarmee, en ik duim voor je dat het gewoon lekker blijft zitten waar het zit.
Nou hou me op de hoogte,

En syl, hoe is het,
liefs hunny

hoi hunny..

ik ben nu nog ongesteld, en verwacht 27 of 28 mei mijn eitje.

ik ga proberen dinsdag 20 mei te laten prikken. ik heb dan rond mijn NOD de uitslag hiervan.

ik kan dat eitje dus echt niet meer zomaar voorbij laten gaan hoor... als ik een behandeling nodig heb, dan starten we daar dan maar gelijk mee.... en hoe groot is nou de kans dat het gelijk weer lukt???
het verdriet van het niet proberen is zo groot!

het zou trouwens wel mooi zijn.. gelijk weer raak.. dan zou ik weer in februari uitgerekend zijn.. net als van ons eerste gupje. maar laat ik niet te hard van stapel lopen he!

SYL!!!! je maakt het wel erg spannen hoor!!!
groetjes

syl waar ben je nou, is het goed nieuws of slecht nieuws omdat we nog niks gehoord hebben
Ben wel heel nieuwschierig.

Carina, nou het schiet al op je eitje, en als je dan de 20ste kan prikken en de uitslag krijg dan moet je zeker het eitje niet voorbij laten gaan. En het zou leuk zijn als het meteen lukt, en zo niet dan die maand daarna, want met zwanger worden heb je nooit echt problemen gehad.
Nou ik hoop dat allemaal gaat lukken en februari is een hele mooie maand om geboren te worden hoor, vind ik zelf ,hahaha.

hoe is het met de andere meiden.

groetjes hunny

Hallo Allemaal,

Helaas geen succes vanaf deze kant. Gisteren kregen we te horen dat het weer niet is gelukt. Ik wist het wel want ik merkte helemaal niks anders dan anders. Mijn gevoel zegt dat je het diep van binnen weet zodra het zo is en dat had ik nu niet alhouwel ik er wel op hoopte natuurlijk.
Helaas helaas. Moet zeggen dat ik er gisteren wel heel erg gelaten op heb gereageerd en heb ook niet hoeven te huilen. Misschien komt het omdat ik nu met zoveel andere dingen bezig ben en er gewoon niet echt op reken. Op de een of andere manier ben ik nu ineens heel erg nuchter.
Merk dat zwanger worden middels IUI toch heel anders is dan wanneer je het zo probeert en ik er ook anders op reageer als het weer nee is.
Op naar ronde 3. Zodra ik ongesteld ben geworden kan weer bellen.
Ga er vol goeie moed weer tegenaan. Komt goed !!

Gr. Sylvia

ps. Carina: Proficiat met dit goeie nieuws ! Go for it komende maand !! Ik heb het gevoel dat het jullie nu echt gaat lukken hetzij misschien met wat medicijnen.....!!!
Hunnybun: Das niet leuk van je hond. Heel veel sterkte. Onze hond zou vandaag 5 zijn geworden....

hoi hoi!

ik heb vandaag met de directeur afgesproken dat ik dinsdag bloed ga laten prikken.
ik ben natuurlijk gelijk gaan tellen en rekenen....

mijn data:

13 mei ongi
20 mei bloed prikken
27 of 28 mei eitje!
5 of 6 juni uitslag onderzoek (hoop ik, anders na het weekend)
10 of 11 juni NOD (ik ga uit van 11 juni)

dus heb ik bloed geprikt voor mijn ei, dus niet zwanger tijdens het prikken.
en heb ik de uitslag voor mijn NOD. als er dus een behandelijk noodzakelijk is, dan kunnen we daar gelijk mee starten....
ik ga er ehct niet vanuit dat het gelijk weer lukt, maar heb wel rekening gehouden met het feit dat het zou kunnen. de wonderen zijn toch de wereld nog niet uit??

@ syl
balen, maar je gevoel zegt vaak genoeg hoor. wilde je niet onnodig hoop geven, maar hoopte gewoon zo dat het wel gelukt was!

meiden, prettig weekend!

12.05

Filiz eisprong???????????????????            
                     Carina ongesteld geworden
13.05
14.05
15.05 Carina uitslag chromosomenonderzoek...
16.05
17.05
18.05
19.05
20.05 Carina bloed prikken bloedstollingsonderzoek
21.05
22.05
23.05
24.05
25.05
26.05 Filiz, 9e ronde, 2e kindje cycl. 28 dgn
27.05
28.05 Carina eitje???
29.05
30.05
31.05
01.06
02.06
03.06
04.06
05.06
06.06
07.06
08.06
09.06
10.06
11.06 NOD Carina ?
12.06

Zwanger:
Sientje,   uitgerekend 30 augustus
Hunny, uitgerekend  15   november???

Heej syl, jammer zeg, maar kop op, volgende keer beter, 3 keer is scheepsrecht zeggen ze toch. Ja weet dat we dat ook zeiden toen je nog wel op de natuurlijke manier bezig was, maar nu is je kans groter omdat het jullie niet op de natuurlijke manier gegund is.
Het gaat lukken, ik voel het.

carina je hebt een behoorlijke lijst met datums geschreven. Spannende tijden zo zeg. Toch weer fanatiek klussen voor je ei en de uitslag die je dan gaat krijgen, en wie weet ben je dan al zwanger.
Een hoop spannende dingen.
Ik ga ook zo voor jullie duimen.

hier gaat alles goed.
Van de week de schrik van mn leven, na een gezellige vrij-partij ging ik even naar de wc, en het zooitje wat mn vriend me geschonken had ging ik even lozen in de wc pot, Kwam er toch een roze klodder uit, getver vies he.
Er zat ws een heel mini druppeltje bloed bij en daardoor was het roze geworden.
Nou lees je dus overal dat je met vrijen bloed kan verliezen door dat je huid zo dun en goed doorbloed is. Dat mij dat weer moest over komen zeg. Verder niks meer gehad hoor, geen roze, of bloed.
heb wel wat krampen maarja dat komt omdat ik zo graag naar de wc wil en nog niet zo goed kan.
En het moet ook groeien he. alles moet groter worden dus dat voel ik ook wel, heb ook regelmatig bandenpijn. Vooral met niezen.

Nou vind het nu wel heel spannend om weer te vrijen. Volgende keer mag ie maar voor de helf erin hahaha.

liefs hunny

Terug
Bovenaan