Hoi hoi,
Sylvia, wat balen dat het niet gelukt is. Maar je weet het he, wat je gevoel altijd al zei, is dat het in 3x lukt. Dus de volgende keer is het misschien wel raak! Rustig aan en geef het een plaatsje. Trouwens, had je nu pas gelezen dat ik de 30e uitgerekend ben of kwam je erachter dat je dan jarig bent? ;-) Hahahahaha. Wees maar gerust, zelf heb ik het gevoel dat ik ongeveer 10 tot 12 dagen overtijd ga lopen... Ik denk dat het kindje tussen 8 en 10 september komt. Zoeits. We zulleln zien!
Carina, wat fijn dat het bloedonderzoek goed was! Waarvoor ga je nu bloedprikken? En wat lekker dat jullie er de eerstvolgende gelegenheid weer voor gaan! Wat moet dat wweer de kriebel geven zeg!
Hunny, jij gaat alweer op naar de 4 maanden! Jeetje, wat gaat het snel he! Hoe zit het met je buikfoto ´s? Heb je nog gezien dat ik de site heb geupdate? Heb er ook weer buikfoto ´s opgezet.
Meiden, ik ga vanaf nu af aan weer proberen lekker de site bij te houden.
Bij mensen hier in de buurt was ook een kindje op komst, en zij had die site ook goed bijgehouden. En wat is het dan toch spannend om zo rond de tijd dat ze uitgerekend is elke dag effies te spieken met hoe het ervoor staat! Echt leuk!
En natuurlijk ook de ontwikkelingen van m ´n zoontje goed bijhouden.
Hier gaat het allemaal wwel goed. Het kindje groeit goed. Sinds 1,5 week gaat het hard achteruit met m ´n rug. Ik zei vorige weeek nog tegen m ´n collega dat ongeveer over 1,5 week het moment begon waarbij ik met m ´n zoontje bijna niet meer kon lopen. Nu had ik echt het gevoel dat ik er veel beter inzat. Zit ik ook wel, maar toch. Ik doe (bijna) elke dag braaf m ´n oefeningen, zorg dat ik loop om het soepel te houden. En nu, nu begint het weer. Vorige week ook weer om half 1 naar huis gegaan omdat ik de trap niet meer opkwam op het werk. En aangezien de wc boven is...
Nu gaan we vandaag verhuizen naar een ander gebouw waar alles lekker op 1 verdieping is. Heb vrij genomen, want het was toch maar waachten en wachten en wachten.
Maar goed. We zijn nog elke dag very happy. Ik weet dat m ´n rug enzo overgaat en je krijgt er iets moois voor terug. Wel had ik gisteren zeg maar m ´n acceptatie-dag. Was erug chaggie, huilerig enzo. Gisteren ben ik toch maar gaan accepteren dat ik niet zoveel meer kan als ik zou willen. Dus dat hebben we ook weer gehad. Vanavond zou m ´n zwangerschapscursus beginnen, maar die is net afgebeld en begint volgende week. Donderdag ga ik weer naar de verloskundige. Ik zal de lijst even bijwerken.
Zo, dat was weer een update!
Groetjes van mij