bezige bijtjes 2

12.05 Filiz eisprong???????????????????            
                     Carina ongesteld geworden
13.05
14.05
15.05 Carina uitslag chromosomenonderzoek...
16.05
17.05
18.05
19.05
20.05 Carina bloed prikken bloedstollingsonderzoek
21.05
22.05
23.05
24.05
25.05
26.05 Filiz, 9e ronde, 2e kindje cycl. 28 dgn
27.05
28.05 Carina eitje???
29.05
30.05
31.05
01.06
02.06
03.06
04.06
05.06
06.06
07.06
08.06
09.06 hunnybun 3e keer verloskundige
10.06
11.06 NOD Carina ?
12.06

Zwanger:
Sientje,   uitgerekend 30 augustus
Hunny, uitgerekend  15   november???

hahaha hunny.. wel de goede helft erin dan he!
kan me voorstellen dat je geschrokken bent!

we gaan weer aan de klus... volgend weekend en de dagen daarna heeft mijn vriend geen rust! ghegheghe

wij zijn net thuis van een druk weekendje brabant.
de hele dag bij een oom en tante van mark gezeten. ik vond het erg gezellig, maar zo moeilijk mijn schoonzus te zien. ze krijgt al een buikje, en ik voel me zo jaloers!
en als ze dan ook nog eens de opmerking maakt: het moet maar weer een jongetje worden, want dat is makkelijk met de spulletjes... dan kan ik haar wel wurgen!
grrrrrr

groetjes!

dit gedichtje kwam ik op het internet tegen..
moest het ook echt even hier plaatsen!

liefs Carina

Zijn rupsjes geen beestjes
wanneer ze niet tot vlinder mogen ontpoppen?
En zijn roosjes geen bloemen meer
wanneer ze blijven in de knoppen?

Is een herfstblad geen blad meer
wanneer het valt van de boom?
En is liefde niet oprecht
wanneer het niet kan worden getoond?

Is het ijs er nooit geweest
Alleen omdat het smelt?
En is een mooi verhaal niet mooi meer
wanneer het nooit kan worden verteld?

is een kaars geen kaars meer
wanneer het lichtje is gedoofd?
En is een leugen geen leugen
alleen omdat je er in hebt geloofd?

Vragen die niet zijn gesteld
zijn dat dan geen vragen?
En mijn kind.....is hij geen kind
Alleen omdat ik hem niet mocht voldragen?

hoi carina

Even een korte reactie op je gedichtje,

Echt een heel mooi gedichtje, moest er even van slikken.

Nou gaan voor het eitje he, dan komt het helemaal goed.
Bijna bloedprikken he??

liefs hunny

heb het bloedprikken overleefd...
zit nog een beetje bij te komen, want zodra die band om mijn arm gaat, sla ik op standje paniek.

6 of 7 buisjes bloed zijn er afgenomen (mijn moeder wist niet zeker hoeveel). en 4 ervan herkende ze, omdat ze zelf ook die buisjes vaak ziet als ze voor trombose moet laten prikken. dat is natuurlijk ook een probleem in de bloedstolling, dus logisch dat dat dezelfde buisjes zijn.

zometeen even bellen voor een afspraak.. ben benieuwd!
groetjes

Hallo Allemaal,

De dip en de tranen zijn toch nog gekomen. Het hele weekend ( ben zaterdag ongesteld geworden ) branden de tranen al maar gisteren hield ik het niet meer droog. Alles bij elkaar werd me gewoon ff te veel. Heb het er nog een beetje moeilijk mee. Er zijn zo van die dagen dan zie je het even niet meer zitten en zie je alleen maar het geluk van anderen. Daarbij laten onze 'goeie' vrienden ons nu vallen als een baksteen. 9 maanden hebben we met hun meegeleefd en nu hebben zij een kleintje. Het zijn mensen die alles in het leven positief zien, dus ja wat wij nu meemaken past niet in het ideale plaatje...jammer. We zijn heel erg teleurgesteld in hun, want echte vrienden steunen elkaar toch door dik en dun ?!

Eerst reageerde ik cool toen de uitslag kwam maar zodra ik ongesteld wordt dringt het blijkbaar pas door en komen alsnog de tranen. Op het moment ben ik ff verdrietig, boos, teleurgesteld en zie het even niet meer zo positief dat het nog ooit gaat lukken.
Het gaat vast en zeker weer over na een dag of twee. Ben blij als ik deze fase weer gehad heb !
Vanmiddag kan ik weer bellen wanneer ik weer mag starten met bloedprikken en/of de echo. Ik hoop zoooo dat de 3de poging zal gaan aanslaan. Als deze niet aanslaat zal ik meer hormonen moeten gaan gebruiken en krijgen we het IVF gesprek.

Het valt niet mee af en toe. Good days en bad days. Hoop dat die bad days snel weer plaats maken voor de good days !

Hunnybun: Weer een beetje bekomen van de schrik ? Gaat alles goed ?

Carina: Wat een super mooi gedicht ! Ik kreeg tranen in mijn ogen. Als ik de laatste twee regels weg laat dan past het ook bij mijn man en mij: zijn wij minder als we geen kind kunnen krijgen ?
Wat een hoop buisjes bloed zeg ! Gelukkig hoef ik er nu maar steeds een per keer, maar ik moet wel een keer of 4-5 per maand gaan, mits  de eitjes goed rijpen dan mag ik door voor de echo.
De vorige keer heb ik even gehuild toen ik belde en ik hoorde dat ik nog een keer bloed moest gaan prikken. Mijn arm deed zeer en ze moesten op een andere plek prikken.

Sientje: Haha 30 aug uitgeteld......dan hou het nog maar een dagje op....dan ben ik jarig !

Groetjes, Sylvia

Hoi hoi,

Sylvia, wat balen dat het niet gelukt is. Maar je weet het he, wat je gevoel altijd al zei, is dat het in 3x lukt. Dus de volgende keer is het misschien wel raak! Rustig aan en geef het een plaatsje. Trouwens, had je nu pas gelezen dat ik de 30e uitgerekend ben of kwam je erachter dat je dan jarig bent? ;-) Hahahahaha. Wees maar gerust, zelf heb ik het gevoel dat ik ongeveer 10 tot 12 dagen overtijd ga lopen... Ik denk dat het kindje tussen 8 en 10 september komt. Zoeits. We zulleln zien!

Carina, wat fijn dat het bloedonderzoek goed was! Waarvoor ga je nu bloedprikken? En wat lekker dat jullie er de eerstvolgende gelegenheid weer voor gaan! Wat moet dat wweer de kriebel geven zeg!

Hunny, jij gaat alweer op naar de 4 maanden! Jeetje, wat gaat het snel he! Hoe zit het met je buikfoto ´s? Heb je nog gezien dat ik de site heb geupdate? Heb er ook weer buikfoto ´s opgezet.

Meiden, ik ga vanaf nu af aan weer proberen lekker de site bij te houden.
Bij mensen hier in de buurt was ook een kindje op komst, en zij had die site ook goed bijgehouden. En wat is het dan toch spannend om zo rond de tijd dat ze uitgerekend is elke dag effies te spieken met hoe het ervoor staat! Echt leuk!
En natuurlijk ook de ontwikkelingen van m ´n zoontje goed bijhouden.

Hier gaat het allemaal wwel goed. Het kindje groeit goed. Sinds 1,5 week gaat het hard achteruit met m ´n rug. Ik zei vorige weeek nog tegen m ´n collega dat ongeveer over 1,5 week het moment begon waarbij ik met m ´n zoontje bijna niet meer kon lopen. Nu had ik echt het gevoel dat ik er veel beter inzat. Zit ik ook wel, maar toch. Ik doe (bijna) elke dag braaf m ´n oefeningen, zorg dat ik loop om het soepel te houden. En nu, nu begint het weer. Vorige week ook weer om half 1 naar huis gegaan omdat ik de trap niet meer opkwam op het werk. En aangezien de wc boven is...
Nu gaan we vandaag verhuizen naar een ander gebouw waar alles lekker op 1 verdieping is. Heb vrij genomen, want het was toch maar waachten en wachten en wachten.

Maar goed. We zijn nog elke dag very happy. Ik weet dat m ´n rug enzo overgaat en je krijgt er iets moois voor terug. Wel had ik gisteren zeg maar m ´n acceptatie-dag. Was erug chaggie, huilerig enzo. Gisteren ben ik toch maar gaan accepteren dat ik niet zoveel meer kan als ik zou willen. Dus dat hebben we ook weer gehad. Vanavond zou m ´n zwangerschapscursus beginnen, maar die is net afgebeld en begint volgende week. Donderdag ga ik weer naar de verloskundige. Ik zal de lijst even bijwerken.

Zo, dat was weer een update!

Groetjes van mij

12.05 Filiz eisprong???????????????????            
                     Carina ongesteld geworden
13.05
14.05
15.05 Carina uitslag chromosomenonderzoek...
16.05
17.05
18.05
19.05
20.05 Carina bloed prikken bloedstollingsonderzoek
21.05
22.05 Sientje verloskundige
23.05
24.05
25.05
26.05 Filiz, 9e ronde, 2e kindje cycl. 28 dgn
27.05 Sientje 1e les zwangerschapscursus