bezige bijtjes 2

Hey Sientje, Heb vanalles gemist volgens mij.....heb je een eigen site ?
Leuk !! Mag ik het adres ? Kan ik lekker meespieken !

Vandaag naar het ziekenhuis gebeld en volgend week dinsdag mag ik bloedprikken voor de oestrogeenwaarde. Dinsdagmiddag kan ik dan weer bellen of ik de volgende dag weer moet bloed prikken of dat ik meteen door mag voor de echo.

Inderdaad Sientje.....vooraf had ik sterk het gevoel dat het 3-4 keer zou duren voordat het raak is. Laten we hopen dat dit uitkomt. Helaas weten we niet vooraf wanneer het eindelijk raak zal zijn.......Maar pfff af en toe ben ik wel een beetje bang, verdrietig en boos tegenlijk dat het misschien wel nooit zal lukken.
Maar als het raak is........dan moeten we gelijk hier de dakdekker gaan bellen want dan gaat het dak eraf !!! Hahahaha.

Zeg zwangere dames.....sturen jullie wel een geboortekaartje !?!?!
Hebben jullie al namen ? Hunnybun wil je weten wat het gaat worden ?
En Sientje...of vraag ik nu weer iets wat ik heb gemist......

Doei doei, Sylvia

Hoi hoi!

Als jullie een link naar de site willen, moeten jullie effe mailen op sientje@live.nl
Zo hou ik het in iedergeval op het jongegezinnenforum annoniem...
Hunny heb m al.

Als je abonnee wordt, dan krrijg je als ik m heb geupdate met een foto of een dagboekverhaal een mailtje. Zitten geen verplichtingen aan vast hoor! Kun je zo weer afmelden. Kijk maar of jullie dat leuk vinden. Ik hou m ´n buikfoto ´s er ook op bij!

We hebben zo goed als 2 namen.
En natuurlijk gaan we geboortekaartjes sturen!

Groetjes van mij

12.05 Filiz eisprong???????????????????            
                     Carina ongesteld geworden
13.05
14.05
15.05 Carina uitslag chromosomenonderzoek...
16.05
17.05
18.05
19.05
20.05 Carina bloed prikken bloedstollingsonderzoek
21.05
22.05 Sientje verloskundige
23.05
24.05
25.05
26.05 Filiz, 9e ronde, 2e kindje cycl. 28 dgn
27.05 Sientje 1e les zwangerschapscursus
28.05 Carina eitje???
29.05
30.05
31.05
01.06
02.06
03.06
04.06
05.06
06.06 Carina uitslag bloedstollingsonderzoek 16:30
07.06
08.06
09.06 hunnybun 3e keer verloskundige
10.06
11.06 NOD Carina ?
12.06

Zwanger:
Sientje,   uitgerekend 30 augustus
Hunny, uitgerekend  15   november

hoi hoi

6 juni mag ik naar de gyn, in de week dat ik eigenlijk pas had mogen prikken, krijg ik nu dus de uitslag.
ben zo blij dat ik dat 3 weken heb kunnen vervroegen!

@ sientje
ik heb je gemaild!!
ennuh.. ik wil natuurlijk ook een kaartje!!! kan ik alvast een ideetje opdoen.. want ik ga er nu wel steeds meer vanuit dat het ons gaat lukken...

@ sylvia...
jeetje meid.. ik had zo gehoopt dat je er geestelijk niet zoveel last van zou hebben...
maar ik snap je zo!
nu maar hopen dat je dinsdag goed nieuws krijgt en gelijk voor een echo mag...
je hebt het zo vaak tegen mij gezegd.. ik ga het nu ook tegen jou zeggen. ONZE tijd komt OOK nog wel!

hoi meiden

zo zo wat een verhalen weer,
nou eerst even reageren.

syl, hoe is het nou, als dan eenmaal je menstruatie gekomen is is het toch ineens heel defenitief he, dat het niet gelukt is dit keer.
Maar kop op, 3 rondes is een mooi aantal toch, ga voor je duimen en bidden dat het mag lukken de volgende ronde.
Dan kan je samen met carina zwanger zijn, dat zou nog eens leuk zijn he.

Carina, nou volgend weekend je eitje he, lekker klussen in je klus huis maar dan op een anders manier en andere plek en niet met verf en kwasten.
Gewoon lekker samen,
Je heb nog al heel wat bloed moeten afstaan, maar goed, als ze dan met een goede uitslag komen waar je wat aan heb, dan is het ook niet zo erg.
ik vind bloedprikken niet erg maar ik moest pas voor controle en ik had toch ook echt zweethandjes, maar die vrouw prikte zo goed dat ik niks voelde.

sientje ik ga zo even kijken op je site, ik zelf heb nog geen foto gemaakt van het weekend, ben nog niet echt veel dikker geworden en mn hoofd stond er niet zo naar.
Zal nu even uitleggen waarom,
Had donderdag na de gezellige avond met mn vriend natuurlijk roze afscheiding, nouja niet druk doen want dant kan na vrijen.
Vrijdag wat last van mn buik maar verder niks
Zaterdag nog steeds wat last van mn buik, (kan soms ook een paar dagen niet naar de wc, dus gaf dat ook de schuld) maar toen ik smiddags naar de wc ging had ik bruine afscheiding, oud bloed dus.
jeetje dat had ik niet verwacht en schrok dus echt, bruin oud bloed, buikkrampen, dat hoort niet dacht ik ,
Dikke tranen, maar ik had een bruiloft waar ik heen moest. Dikke poeder op mn gezicht en lachen maar.
Toen ik na anderhalf uur weer thuis was heb ik de vk gebeld en zij melde mij dat het geen kwaad kan en dat het bloed van het vrijen soms wel een week nodig heeft om er uit te komen en dus bruin word omdat het geen vers bloed meer is.
Krampen kan van spanningen komen en van het niet kunnen p..pen.

zondag nog heel de dag afscheiding, en krampjes, drukkend gevoel,
maandag gebeld dat ik het hartje wilde horen want ik was gewoon erg ongerust.
Ik mocht komen, en het hartje ging zo goed, nog beter als de vorige keer.
Echt heel blij, afschieding is ook weg, en krampen en drukkend gevoel kan groeipijn zijn, want ik ben heel goed gegroeid (baarmoeder zeg maar) of het kan blaasontsteking zijn, Daar moet ik donderdag even mn urine voor weg brengen.

Verder doe ik heel rustig aan op mn werk en thuis, dan moet het goed komen

zo wat een verhaal he,
ben nu klaar met het verhaal.
Vandaar geen foto gemaakt van het weekend, geen zin in gehad.

sientje doe je verder rustig aan met je rug,
wel doen hoor.

Nou ik ga nog even naar je buik kijken,
en dan slapen.

tot snel
liefs hunny

hallo damessssssss
na lang niet hebben geschreven ben ik er weer.
Ik moest er even tussenuit voor mijzelf want vond het een beetje zwaar worden het zwanger worden gebeuren, je leest op de forum mensen die zwanger worden, ik hoor om mij heen dat mensen zwanger worden zonder dat ze het willen ppffffffffffffff

deze week heb ik gehoord dat mijn vriendin zwanger is van haar 2e, en we waren toevallig zelfde maand begonnen.
hartstikke leuk voor haar natuurlijk, maar wil ook. Hb nu 3 zwangere om mij heen :):):)
Morgen mijn nod dus, voel niets, zelfs geen pijnlijke borsten, net mijn temp gemeten hij gaf 37.5 aan  en heb heldere afscheiding in plaats van witte en heb pijnlijke eierstokken links en rechts
maar jah moet maar afwachten.

Heb niet alle verhalen kunnen lezen dames, dus mijn excuus hiervoor.

Terug
Bovenaan