bezige bijtjes 2

hallo damessssssss
na lang niet hebben geschreven ben ik er weer.
Ik moest er even tussenuit voor mijzelf want vond het een beetje zwaar worden het zwanger worden gebeuren, je leest op de forum mensen die zwanger worden, ik hoor om mij heen dat mensen zwanger worden zonder dat ze het willen ppffffffffffffff

deze week heb ik gehoord dat mijn vriendin zwanger is van haar 2e, en we waren toevallig zelfde maand begonnen.
hartstikke leuk voor haar natuurlijk, maar wil ook. Hb nu 3 zwangere om mij heen :):):)
Morgen mijn nod dus, voel niets, zelfs geen pijnlijke borsten, net mijn temp gemeten hij gaf 37.5 aan  en heb heldere afscheiding in plaats van witte en heb pijnlijke eierstokken links en rechts
maar jah moet maar afwachten.

Heb niet alle verhalen kunnen lezen dames, dus mijn excuus hiervoor.

hallo damessssssss
na lang niet hebben geschreven ben ik er weer.
Ik moest er even tussenuit voor mijzelf want vond het een beetje zwaar worden het zwanger worden gebeuren, je leest op de forum mensen die zwanger worden, ik hoor om mij heen dat mensen zwanger worden zonder dat ze het willen ppffffffffffffff

deze week heb ik gehoord dat mijn vriendin zwanger is van haar 2e, en we waren toevallig zelfde maand begonnen.
hartstikke leuk voor haar natuurlijk, maar wil ook. Hb nu 3 zwangere om mij heen :):):)
Morgen mijn nod dus, voel niets, zelfs geen pijnlijke borsten, net mijn temp gemeten hij gaf 37.5 aan  en heb heldere afscheiding in plaats van witte en heb pijnlijke eierstokken links en rechts
maar jah moet maar afwachten.

Heb niet alle verhalen kunnen lezen dames, dus mijn excuus hiervoor.

Hoi hoi,

Hunny,   hoe is het ondertussen met je? En hoe is de uitslag van je urineondeerzoek?
En Filiz, jeetje hee, wat hou je ons nu in spanning! Vandaag toch je nod? Ik hoop zo voor je dat het raak is! Wel even een berichtje achterlaten he!

Hier is alles goed. Ik ga zo naar de fysio toe.
Donderdag ben ik weer naar de verloskundige geweest. Dat allemaal goed!
Het kindje ligt met z ´n hoofdje boven en de beentjes beneden. En loopt ook lekker op m ´n blaas af en toe te trappen. Hoop dat t nog wel gaat draaien, maar daar heeft het nog tot week 38 de tijd voor!

Hoe is het verder met iedereen?

Oja, moet zeggen dat het allemaal snel gaat hoor! Ben nu alweer 6 maanden! Moet volgende maand alweer achter de kaartjes aan, moet nog maar 7 weken werken, in totaal 20 dagen, binnen nu en een paar weken krijgen we alweer een intake gesprek van de kraamzorg, ik kan m ´n cadeaudozen gaan ophalen...

Het wordt weer allemaal (en is het natuurlijk ook) erug spannend!

Groetjes van mij

damesssssssssssss
hier nog steeds geen Hoop dat ze ook wegblijvennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
vandaag is dag 29, oooooooooo ik vind het zo spannendddddddddddd

hoi filiz.. ik duim voor je!!!

weten jullie of hoofdpijn past als klacht bij een eisprong?
sonds vorige maand viel het me op dat ik voor mijn eisprong hoofdpijn had. zo erg dat ik er misselijk van werd.
nu verwacht ik morgen of overmorgen weer mijn eitje en ben ik weer misselijk van de hoofdpijn...

hallo meiden

Zo alles goed met iedereen, Hier wel hoor, op mn vermoeidheid na, Ben erg moe op het moment, maarja het hoort erbij.
Verder ook wat last van groeipijnen en geen blaasonsteking, mn urine was goed.
Ach gewoon maar een beetje rustig aan doen.
Heb er nu tenminste weer 1 lange dag opzitten, en nu nog 2 te gaan, dan ben ik weer een dagje vrij.
Verder krijg ik al lekker een buikje, savonds zelfs heel erg opgeblazen, ben ik eens zo dik, haha

Nou filiz hoe is het bij jou, spannend zeg, ik duim voor je hoor.

sientje, ik moet inderdaad een foto maken, maar het komt er elke keer niet van.
Zodra ik hem heb doe ik hem mailen..
De tijd gaat wel snel he, jeetje en ook zo spannend allemaal
Zie je eigenlijk tegen de bevalling op

Carina, ik weet niet of hoofdpijn bij je ei hoort, maar als je het nu al een paar keer gehad heb zal dat best wel eens kunnen.
spannend he dat je nu weer voor het serieuse werk gaat.
Doe je best.

Nou hoe is het verder met syl??

tot hoors verder allemaal.
liefs hunny

ooooooooooo
damesssssss dag 30 en nog steeds nietssssssssss :):):)
ik durf gewoon niet te testen, al die maanden heb ik getest en was het negatief nu durf ik echt niet meer
en ik voel ook nietsssssssssss
af en toe duizelig maar dat kan door de warmte komen

Terug
Bovenaan