bezige bijtjes 2

oooohhhhhh filiz wat spannend,
Zou het dan eindelijk zo zijn, ik hooooooop het zooooo voor jullie.
Wel een keer testen he, maar doe maar rustig aan hoor.

Syl, ik weet niks van waardes van bloed, dus ik kan niks anders doen dan hopen en duimen voor je.
Ik ga van het weekend een foto van mn buikje op de hyves zetten.
Ik heb trouwens morgen over 4 weken de 20  weken echo, Dat gaan snel he.
dus over 4 weken ben ik al op de helft.

carina, druk aan de klus

sientje, van de week mail ik de foto van mn buikje, en zet ik hem ef op hyves.

groetjes hunny

hsdflKJfhlSf.jfh;SOf;;fh;IF;ifj: mijn berichtje mooi getypt zonder eerste te kopieeren....is tie niet geplaats........grrrrrrrr.
Dus take II:

En weer niet dus take III.......het forum is weer op dreef.

Helaas helaas het lukt niet om het berichtje te plaatsen.....gelukkig hebben Hunnybun en Carina hyves dus mail ik ff het berichtje.

Laatste nieuws hier. Vandaag bloed laten prikken voor oestrogeen waarde. Jee zeg het wordt steeds pijnlijker dat prikken.
Zojuist ff gebeld en mijn waarde is al 8,9: dat schijnt al heel erg hoog te zijn....weet iemand iets van waardes af ?
Morgenvroeg heb ik de echo en dan krijg ik te horen wanneer te spuiten en de IUI. De pregnyl heb ik al in huis.
Denk zelf dat ik vrijdag de IUI zal hebben. Spannend !!!!
Maf wel he dat je de ene maand op dag 13 en de andere op dag 17 de IUI hebt.....

Filizzzzz.....oeoeoeoeoeoe....wat spannend !!!

Carina: Jee zeg daar vraag je me wat, ik let er nooit zo op. Wel merk ik een naderender eisprong aan mijn afscheiding die dan meer wordt. Afgelopen weekend was het zover dus die bloedwaarde verbaast me niks.
Wat hebben jullie trouwens een leuk hondje ! Erg lief ! Heb ff op je hyves gespiekt.
Hoe gaat het trouwens met het huis ?
Wel super he dat jullie er weer voor kunnen gaan. Heb het gevoel dat het snel gaat lukken bij jullie.

Hunnybun: Haha al echte zwangerschapskwaaltje; jaja dat hoort erbij.
Heb je nog een buikfoto's op je hyves ?! Ben erg benieuwd.....zeg maar gerust nieuwsgierig.

Sientje: Heb je ook een hyvessite of een andere site ?

Groetjes, Sylvia

ps. Dit was mijn berichtje welke ik niet kreeg geplaatst.

En dan nu het allerlaatste nieuws hiero: vandaag voor de echo geweest. Deze keer zit er een eitje aan de rechterkant ( laten we hopen dat dat geluk brengt ! ). Morgenavond moet ik de spuit zetten en zaterdag is de derde IUI: deze keer een mannelijke arts.
Morgen komt er wel een vriending op visite dus moet ik spuiten als ze hier is, maar ja het is niet anders. Ze weet toch niet wanneer ik steeds precies moet spuiten en wanneer de IUI is.
12 juni hebben mijn man een ik een afspraak bij de arts: das net voor mijn volgende NOD. We krijgen dan een gesprek hoe het verder gaat na de derde poging: ik zal dan meer moeten gaan spuiten en we krijgen de info over IVF.
Een hele domper zo'n gesprek maar ja het moet. We hopen heel erg dat het bij het gesprek blijft maar we moeten reeel blijven daar het zaadaantal minimaal is en dus de kans op slagen klein....zucht.
Over twee weken weten we weer of het wel/niet is gelukt.

Gr. Sylvia

halllllllllooooooooooooo

so vandaag toch de stoute schoenen aangedaan
 en een teste gedaan,
maar helaas hij was negatieffffffffffffffffffff
hasighsoghsohgojsdhgojshgojsh
ik baal er van en nog steeds geen ongie, begin wel rugpijn te krijgen dus denk dat hij onderweg is dag 31 vandaag, heb even naar de maanden teruggekeken, en mijn langste cyclus was 37 dagen in januari, ppfffffffffffffffffff
ik weet het niet meer hoor........

Sylvia, heel veel succes meid, hoop dat het echt lukt joh,  straks gaan de zwangeren   bevallen en wij hebben nog niets

voor mij lijkt het op naar ronde 10

Hoi hoi,

Jeetje Filiz, toch is het spannend hoor! Wel balen dat de test negatief was, maar zolang ze er niet zijn...

Carina, heb je inmiddels je eitje al gehad? En, op het juiste tijdstip geklust? Spannend weer he!

Hunny, hoe is het met je groeipijnen? Fijn he! Vooral als je je ´s   nachts in bed omdraait en even een rare beweging maakt... Ach, hoort er allemaal bij. Slaap je wel een beetje ´s avonds? Wel lekker dat je geen blaasontsteking had. Hee, maar wat spannend je 20 weken echo! Willen jullie weten wat het wordt?

Syl, spannend, zaterdag je IUI. Krijg je ook iedere keer te horen hoe het zaadaantal was? Krijg je dat dan ook na je IUI te horen zaterdag?

Hier is alles goed.
Heb dinsdag de eerste les van m ´n zwangerschapscursus gehad. Was leuk. We zijn met z ´n 6-en waarvan 2 in verwachting zijn van de tweede. We hebben oefeningen gedaan en gepraat, info gehad, enz. Leuk hoor.

Verder gaat de tijd snel zeg! Als ik deze week klaar ben met werken, hoef ik nog maar 6 weken te werken!

Groetjes van mij

Oja, even over sites.

Naar welke hyves site moet ik gaan om jullie toe te voegen?
En hoe weet ik wie wie is? (hahahaha, straks voeg ik een wild vreemde toe!)<<BR>
Oja, Sylvia, als je onze site wil moet je me even mailen op sientje@live.nl
Dan stuur ik je m door!
Op deze site zet ik ontwikkelingen van ons zoontje, hoe het met de zwangerschap gaat, foto ´s van ons, ons zoontje, m ´n buik, enz.

Groetjes!

En meteen even updaten...

29.05
30.05
31.05
01.06
02.06
03.06
04.06
05.06
06.06 Carina uitslag bloedstollingsonderzoek 16:30
07.06
08.06
09.06 hunnybun 3e keer verloskundige
10.06
11.06 NOD Carina ?
12.06 Sientje verloskundige
13.06
14.06
15.06
16.06
17.06
18.06

Zwanger:
Sientje,   uitgerekend 30 augustus
Hunny, uitgerekend  15   november

Hallo allemaal,

Filiz: Dat zou super jammer zijn als het weer niet is gelukt; ronde 10...jeetje zeg das ook al weer een poos: schiet niet echt op he met ons ?! Maar wie weet....zolang je nog niet echt ongesteld bent....misschien heb je wel te vroeg getest. Laten we het hopen.

Sientje: Ik ga je mailen en geef je dan ff mijn hyvesadres door.
We vragen steeds bij de IUI naar het aantal zaadcellen. De eerste keer was 0,9 miljoen en das echt minimaal en de tweede keer was het 1,1 miljoen. We zijn erg benieuwd hoeveel het er deze keer zijn.
Nu komt mijn eitje van rechts dus wie weet brengt dat meer geluk: laten we het hopen.
Heb deze keer wel veel meer last van buikkrampen dan toen het links zat en vandaag iets geks...lees maar ff verder.

Vanavond moet ik de spuit weer zetten en zaterdag is IUI poging 3.
Ik ben benieuwd ! Dan even een vraagje aan jullie allemaal. Ik merk dat mijn eisprong eraan zit te komen want ik verlies veel slijm. Ik was 10 minuten geleden naar de wc geweest en voelde daarna iets geks. Ging weer naar het toilet en zag iets wat ik nog nooit heb gehad: een mega flinke klodder wit slijm ! ( sorry voor de details ). Wat betekend dit ? Een naderende eisprong of treedt tie nou op ? Ik heb meteen gebeld maar de dame aan de lijn kon me niet helpen. De arts belt me morgenmiddag even op zodat ik het kan vragen. Ik neem aan dat de arts weet wat ze doet en dat ik nu niet te laat ben. Gisteren was mijn ei 16 mm. Een eitje groeit 2mm per dag en dus zou zaterdag inderdaad mijn eisprong zijn. Maar toch....wil het graag even weten.
Hebben jullie hier ervaring mee ? Carina....lees bij jou dat jij ook een klodder slijm verliest....kun jij me verder helpen ? Het was echt onwijs veel bij !!

Gr. Sylvia

29.05
30.05
31.05: Sylvia 3de IUI
01.06
02.06
03.06
04.06
05.06
06.06 Carina uitslag bloedstollingsonderzoek 16:30
07.06
08.06
09.06
hunnybun 3e keer verloskundige

10.06
11.06 NOD Carina ? Sylvia gesprek arts over hoe verder plus info IVF
12.06
Sientje verloskundige. Sylvia uitslag zwangerschapsbloedonderzoek

13.06 NOD Sylvia ? Neeeee.....blijf weg jullie gemene rode duivels !!!!!
14.06
15.06
16.06
17.06
18.06

Zwanger:
Sientje,   uitgerekend 30 augustus
Hunny, uitgerekend  15   november

Terug
Bovenaan