Hallo meiden
hoe gaat het ermee??
Ja filiz voor jou natuurlijk echt balen, hoe voel je je erbij, ben je erg verdrietig.
Hier gaat alles zn gangetje, Was vandaag lekker vrij, Ik ben vanmiddag naar babypark geweest en heb wat leuke spulletjes gekocht.
We hebben pas ook al het kamertje, en kinderwagen gekocht. Wist eigenlijk niet of ik dat al gezegd had. Jaaaaa ben op het moment wel vakar even in de war, hahaha, echt zwangerschapskwaaltje.
Met mn groeipijnen gaat het aardig, het is niet meer zo erg als vorige week, Wel ben ik echt moe, verschrikkelijk. Ik moet nu juist gaan opleven, waaaaaaroooom nou niet.
Nouja vind het ook niet erg, moet ook niet zeuren.
Syl ,dat met die klodder, ik weet het niet precies, Ik had altijd een paar dagen een behoorlijk wit verlies vlak voor mn eisprong en de laatste 2 maanden had ik denk ook van die draad trekkerige smurrie,
Maar een klodder heb ik nog nooit gehad.
Nou laten we hopen dat het allemaal geluk brengt, beetje klodders, en een andere kant van je eitje.
carina, hoe is het met je klussen, Lukt het een beetje,
Spannend he, misschien ben je haast wel weer zwanger, en als het dan ook nog blijft zitten met of zonder medicijnen, OOOhhhhh dat zou fantastisch zijn.
Nou ik ga zo naar de verjaardag van mn vader.
En van het weekend ga ik de laatste stukjes behang van de muur halen en het plafon even in de voorstrijk zetten.
Nou groetjes hunny