bezige bijtjes 2

Hoi hoi,

Filiz, balen meid! Jammer! Hopelijk is het de volgende ronde raak.
Hoe is het met je?

Carina, ja, ik ben wie je denkt dat ik ben! Ik heb je toegevoegd namelijk op hyves!
En ook voor Filiz, Syl en Hun, ik heb jullie als het goed is toegevoegd op hyves.

En ja, ik weet het, ik moet er ook wat aan doen... Ik krijg steeds te horen dat ik nu echt eens een plaatje of foto moet plaatsen... Je kent het wel, je neemt het je voor, maar er komt niets van....

Carina en Sylvia, wel leuk als jullie straks samen zwanger zijn! Ik ga zooooooo voor jullie duimen! Wat een spannende tijd joh!

Groetjes van mij

Zojuist belde mijn arts vanwege mijn vraag. Ze zei dat ik gerust vanmorgen even had kunnen langskomen voor een echo om te kijken of het eitje er nog zit ( weet ik dat voor de volgende keer ) maar dat als er reeds een eispring geweest zou zijn het eitje wel veel te klein zou zijn geweest en dus geen kans maakt.
Ze gaf aan de slijmverlies een dag of 2 voor de eisprong optreedt dus dan zit ik helemaal goed. Tja het is afwachten geblazen.

Sientje: Wat een leuke site zeg ! Ga hem nog eens goed bekijken ! En wat een mooi buikje !

Hunnybun: O wat leuk dat jullie een kamertje hebben gekocht: watis het geworden ? Ben erg benieuwd naar de foto's !!!

Carina: Spannend weer he ! Zou het super vinden als we samen zwanger konden zijn en tuurlijk met Filiz erbij.

Aapje heb ik laats ff gemaild. Ze is helaas nog niet zwanger. Ze zou op termijn ons nog eens bezoeken hiero.

Groetjes, Sylvia

hoi hoi,

met mij gaat het beter hoor :):):)
\
Sylvia, hoop dat je een eitje hebt meid

maare dames, ik ben de kluts kwijt op hyves, ik weet niet meer wie wie is, erg hee

kunnen de dames ff prive berichten wie wie is met nicknaam van hier,

mijnhersens willen niet mee werken

sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Hoi hoi,

Jeetje, Syl, morgen toch je IUI? Spannend joh! Ga voor je duimen!

En Filiz, stuur me maar even een mailtje op

sientje@live.nl

Dan stuur ik je de site even door! Hoe is het nu met je? Jij volgende week zeker je eitje?

Hier alles goed. Moe, drukke dag gehad en ga zo lekker naar bed.

Groetjes van mij

Hey hallo allemaal,

Gelukkig is er eindelijk ook eens wat goeds te melden vanuit deze kant !
Vanmorgen de derde IUI gehad: ging super goed. Deze keer had ik een mannelijke arts ( voor het eerst ): het was een hele aardige oudere man.
Hij zei na afloop dat het wel heel erg gemakkelijk ging bij mij. Moet zeggen dat de tip van mijn arts om voor de IUI te zorgen dat de blaas enigzins vol is goed helpt. De tweede keer had ik vooraf geplatst omdat ik het niet meer kon ophouden en toen was de inseminatie wat gevoleiger.
Maar goed.....nu het goeie nieuws ! Weten jullie hoeveel zaadcellen er deze keer waren ????? 8,3 Miljoen !!!!!!!!!!! Super he !!!
Het meeste wat we tot nu toe hebben gehad was 1,2 miljoen. Waaaaaauuuuuaaaaaw: we zijn super de super blij !!! Wil natuurlijk niet zeggen dat het daarom deze keer wel gaat lukken maar we zijn gewoon erg blij dat het ineens zo veel goeie zaadjes zijn.
Nu maar hopen dat het stiekem deze keer gaat lukken.
Fijn weekend allemaal ! Liefs, Sylvia
ps. Nu willen jullie misschien weten wat het geheim is. Mijn man is een week 5-6 geleden naar een genezer geweest en zei dat na ca 4 weken het goed zou komen......tja of je erin geloft of niet.....we zijn wel van 1,1 naar 8,3 gegaan ! En in Turkije zeiden ze dat johannesbrood het zaadaantal en kwaliteit verbeterd. Dit zit oa in zoethout: dus mijn mannetje heeft hierop goed geknabbeld en nu gaan we echt jonnasbrood bestellen. De arts moest wel een beetje lachen: hij dat het wel 12 weken duurt voordat je dan resultaat kunt krijgen omdat zaad zolang nodig heeft om te ontwikkelen, maar ja.......wat maakt het uit...we hebben hier een klein feestje !

Filiz: Ik sta op de hyves van Carina en Hunnybun: gewoon met Sylvia.

Hoi hoi,

Jeeeeeeeeetje Sylvia, wat spannend!!!! Zal het dan toch waar zijn, dat de derde keer raak is! Wat een heerlijk nieuws zeg! Wat een spannende tijd zeg! Dan zal je zien, zijn jij,Carina en Filiz tegelijk zwanger!!! Meiden ik ga zoooo voor jullie duimen.

En oja, ik heb weer nieuwe foto ´s geplaats! Heb vandaag een foto gemaakt van m ´n 27 weken. Dus hij staat er weer op! Ook heb ik weer wat in het dagboek geschreven.

Groetjes van mij

hey syl!

das goed nieuws zeg!!! dat meot toch wel goed gaan dan! (ik blijf positief!!!)
hoe voel je je nu? wanneer moet je weer bloedprikken en bellen enzo?

ik had gisteren weer wat geks. na mijn klodder slijm dinsdag eigenlijk geen slijm meer gehad. tot aan zaterdag ochtend. bij het afvegen weer wat slijmerigs. vreemd.
ook voel ik me sinds vandaag blegh! Mijn vriend grapte al dat ik dat vorig jaar ook had. en je weet wat dat toen was he carien ... zei hij er lachend achter.
toen  voelde ik me ook al bijna een week blegh. en toen bleek ik zwanger.

ik durf er niet op te hopen, maar wat zou het mooi zijn... iets meer dan 1 jaar na dato.

ik was aan het terugtellen dit weekend en bedacht me net dat iedere ronde die we geprobert hebben sinds we in zeeland wonen, het ook raak was.
de laatste 2 keer mochten we natuurlijk niet. het kan toch niet waar zijn dat de derde keer dat we proberen het weer raak is? het mag natuurlijk best, maar dan moet het wel blijven zitten!!!

dit wordt een lange week merk ik al! ik haal het me toch niet allemaal in mijn hoofd?
zucht!

meiden ik ga proberen te slapen....
tot morgen!
Carina

Terug
Bovenaan