bezige bijtjes 2

hallo
Zozozo jullie houden het spannend meiden, De ene met een hele goede vangst van dr vriendje, Dan bedoel ik het sperma he,
En de andere een beetje bah bah en bah, een beetje raar en dus misschien wel zwanger.
Ohhh wat zou het een feestje zijn he, samen zwanger.
Nou laten we dan met zn allen duimen.

Hier verder alles goed. Ik had wel foto's gemaakt van mn buikje maar ik vind ze niet leuk genoeg om op de hyves te plaatsen
Zal eens een keer kijken of ik ze kan sturen via de mail.
Maar op de foto had ik nog niet veel verschil met 10 weken foto en nu, ruim 16 weken.
As. maandag ga ik weer naar de verloskundige.
Even het hartje weer horen, heb er erg zin in.

sientje ik ga even kijken naar je buikje op je site.
Ben erg benieuwd.
27 weken alweer he, Wat gaat het toch snel.
Ik kan niet wachten tot ik vakantie heb, dat is eind juli, en dan 3 weken vrij.
Lekker uitrusten, en dan na de vakantie nog maar een week of 6 a 7 en dan verlof.
Ohhhh heeeerlijk de hele winter thuis.

filiz, hoe gaat het met je, na de rode duivels.
Ben je er weer een beetje overheen.

Nou ik ga ef tv kijken en niet te vergeten naar sientjes site.

liefs hunny

pfff ik kan niet meer wachten zeg! nog 3 nachtjes tot de uitslag en nog 7 nachtjes tot mijn nod...

whaaaaaaaaa

en net deze week denk ik van alles te voelen.
zucht!

HELP CARINA DE WEEK DOOR!!!!!

hoe is het met de rest van de meiden?

EN MIJ OOOOOOOKKKKK.......!!!!!!!!

Hey Carina en alle anderen....hier zit er nog eentje ongeduldig te wachten en te wachten en te wachten en te.......had ik al gezegd dat ik zit te wachten en te wachten en te wachten ?
Hey wisten jullie al dat ik zit te wachten en te wachten en te wachten ?
Hahahahaha.....ja ja typ maar wat vol....heeft Carina veel te lezen en gaat er weer een minuutje om.
Volgende week donderdag kan bloed laten prikken en krijgen we de uitslag. We zijn erg benieuwd. Ik ga er maar weer uit van niet. Ben benieuwd of ik vanaf het weekend wat anders dan anders ga voelen en/of zien. Mijn gevoel zegt dat het weer niet is gelukt.
Ik voel vanalles maar ja dat komt door de pregnyl: het zou nu nog veel te voeg zijn om iets te kunnen merken.

Zucht.......ik moet maar afwachten. Ooooo hoop het zoooo erg. Het mag nu toch wel eens raak zijn. Maar ja......men zegt dat je gevoel vaak goed zit en die zegt heel erg nuchter: Sylvia, helaas het is weer niet raak.

Wacht.....wacht.....wacht.....oooo was het maar een dikke week later.......wacht....wacht....

HEEELLLLUUUUUPPPP !!!!!

xxx Sylvia

hahaha syl... erg he! ik kom vast vreselijk wanhopig over!
boeien!

ik durf het niet te zeggen, maar mijn gevoel zegt geen nee...
een aanhoudend gevoel onderin mijn lies. een soort kriebelig steekje. en dat een groot gedeelte van de dag.
verbeeld ik het me? het kan toch niet gelijk weer?  nee joh.. zeg ik wijs. je kunt nog niks voelen...

ik ben benieuwd syl! ik kan dinsdag testen (of een dagje eerder ) en jij weet het donderdag...

heb deze keer niet eens gekeken wannee rik dan uitgerekend zou zijn, dat heb ik de andere rondes altijd wel gedaan.
kon ik maar vanbinnen kijken, kon mijn baarmoeder me maar vertellen wat er gaande is of niet.

Hey Carina: Ik heb je gezegd dat ik het gevoel heb/had dat het weer meteen raak is bij jullie.
Jee zeg wat een spanning.....ik ben zoooo bang dat ik strakjes als enige over blijft. Kunnen jullie allemaal gezellig kletsen over zwanger zijn en de baby's en ik zit hier dan nog, nog steeds on-zwanger.....snik.
Ik word een beetje depri.
Bah ik wil nou ook wel echt eens eindelijk ! Heb er nu echt genoeg van.
Steeds maar horen van anderen dat ze zwanger raken en ik vang steeds weer bot.
BAH BAH BAH !! Zucht........

Kon iemand me maar vertellen of en wanneer het  bij ons ook eens eindelijk raak zal zijn.
Konden we inderdaad maar van binnen kijken.

Bleeeeeee.....ik ben nu een beetje sip. Straks zijn jullie allemaal zwanger en ik niet..........

Snif snif. Hoop snel weer positieve kracht te krijgen. Op dit moment kan me ff niemand opbeuren vrees ik.

Liefs, Sylvia

ik heb je toch niet met mijn gevoel in de put gepraat he?
dat was niet mijn bedoeling!

simds de eerste miskraam voel ik veel meer daar beneden. sinds die miskraam voel ik ook mijn eitje enzo.
ik weet niet wat het is, maar er is daar iets gaande... ik weet ook niet of het iets goeds is natuurlijk...

wat zou het mooi zijn als we alletwee met goed nieuws komen volgende week!
en anders blijven we lekker samen kletsen en  verder oefenen en wachten en proberen en zuchten en huilen en lachen om elkaars gekkigheden!

morgen een ochtendje met de klas.. de schoolfotgraaf komt! yiehaaaaaa maar niet heus!
als ik ergens een hekel aan heb.....

heeej meiden
Nou het lukt jullie aardig om de tijd vol te typen naar elkaar he.
Deze dag is al weer voorbij, dat ging snel he.
Nou ik weet hoelang die wacht tijden kunnen duren, verchrikkelijk, ik vond het echt het verschrikkelijkste van het alles.
En het duuurt duuurt en duuuurt zo lang
Nou ef denken, kan ik wat leuks zeggen om de tijd weer wat sneller te laten gaan.
Uhhh, ik ga niet over mn zwanger praten.
uhhhh
syl kop op meid, echt jou tijd komt ook, Ik heb zo'n heel stom voorgevoel dat jullie allebei zwanger zijn, en dat het vooral lekker blijft zitten waar het zit.
Is denk mn positieve zwangerschapsgevoel ofzo, maar goed, ik voel het zo
Nou het is zo volgende week.
En als het dan volgende week is hoef ik daarna nog maar 6 weken te werken.
Na deze week nog 7 weken, maar voor dat syl bloed mag prikken is de week al weer voorbij, dan nog maar 6 weekjes,
Heerlijk vakantie.
3 weken lang
Ga niks bijzonders doen.
Lekker genieten van mn neefje op nichtje die binnen nu en korte tijd geboren word,   en dan veel wandelen, want dat is goed voor me

Nou genoeg gekletst.
Weer een paar minuten voorbij.
Meiden, toy toy toy, en veel succes.
En kijk eens naar mijn duiimen
voor jullie
liefs hunny

Terug
Bovenaan