bezige bijtjes 2

19.03: Prikles Sylvia
20.03
21.03
22.03:
23.03
24.03: Sylvia ongesteld geworden na 28 dagen ( eerste keer na kijkoperatie )
25.03
26.03
27.03
28.03
29.03
30.03
31.03:
01.04 Sientje 20 weken echo

Hunnybun eerste afspraak verloskundige

02.04 Filiz, 28 jaar, 2e kindje 7e ronde
Carina, afspraak gyn. wat gaat er gebeuren???
03.04 Sientje afspraak verloskundige.
Inwendige echo Sylvia ( dag 10 )
04.04
05.04
06.04 Aapje 26 jaar, 7e ronde eerste kindje
07.04
08.04
09.04
10.04
11.04
12.04
13.04
14.04
15.04
16.04:
17.04
18.04
19.04
20.04
21.04; NOD Sylvia na eerste IUI

agossss.
strijken om jezelf op te vrolijken... dat helpt natuurlijk ook niet!

woonde je maar dichterbij. .kon je gezellig met een bakje leut tegen me aan klagen..

ik heb de vloer weer ff met de stoomreiniger schoon gemaakt.. maar dat is echt water naar de zee dragen. want zodra ik een keer naar boven ben gelopen om bijv de was op te vouwen.. dan neem ik al het stof van boven weer mee naar beneden.. zucht
achja.. het komt vanzelf wel goed.. zodra het boven ook een beetje minder stoffig is...

heb net een flinke bos bloemen voor mezelf gekocht. dat doe ik bijna nooit, maar het vrolijkt me wel op... (syl.. tipje???)

ogh ja hunny bij de eerste was ik de derde maand zwanger, nu zitten we al op 7
ppffffffffffffffffffffff
nog een week dan weten we meer.................

Carina, misschien is het wel verstandig joh, om het te laten rusten, wel makkelijk gezegd dan gedaan maar goed, je hoeft natuurlijk niet van elkaar af te blijven hoor hihihiihihi

tja wachten... wat is de meerwaarde van wachten?
geestelijk blijft het toch spannend, eng en moeilijk.
dat zal over een paar maanden echt niet minder zijn.

lichamelijk voel ik me goed. ook 's avonds geen steken of krampjes meer.
dus waarom niet gewoon weer proberen??
alleen zal mijn insteek anders zijn.. niet joepie ik ben zwanger, maar meer van het eitje is bevrucht nu maar kijken wat het doet.
wat gereserveerder er tegenover staan... zou dat helpen????

Hahahahahahah Carina......wat een leuk tikje !!!
Nou heb jij ff pech dat ik niet naast de deur woon.....hihihihihi.
Was wel gezellig he.....konden we inderdaad lekker bij elkaar op bezoek.....

Toen ik serieus aan de strijk wilde beginnen was het al 16.30 uur dus ben ik maar vakliteratuur gaan lezen en daarna het eten koken.
Morgen heb ik cursus plus klanten....dus het strijken wordt iets voor donderdag of vrijdag: dan komt er weer een lading bij....yoepie....not.....

Hey maar Carina ik heb de ultieme tip voor jou.........ga je graag shoppen ?
Nou dan heb je twee vliegen in een klap. Als je je vruchtbare periode wilt ontlopen komt hier DE tip:
Ga lekker shoppen en koop het meest foute en lelijke lingeriesetje wat maar te vinden is.Vergeet vooral geen steunkousen te kopen ! Eet in de stad in zeer knoflookrijke maaltijd en overgiet jezelf met de parfum die je man afgrijselijk vindt.
Vervolgend ga je even langs de school waar je werkt en vraag de kinderen van groep 1 je 'mooi' op te maken met alle felle kleuren die maar voor handen zijn....verf dus....
Vraag de kinderen van groep 2 je de haren te kappen en klaar is Carina.
Ik denk dat je man dan die avond niet zo heel erg veel zin heeft...............hihihihihihihihhahahahahahaha

Bah bah bah....niveau daalt....maar ik heb wel lol.

Maar nu alle gekheid op een stokje.....ik denk dat het inderdaad heel erg wijs is als je er zo over denkt zoals je beschreef. Stel het lukt weer om zwanger te raken, maak dan een klein sprongtje in jezelf en kijk wat het verder doet....hopen moet je zeker maar probeer nuchter te blijven.......
Ik gun het jullie zo !!!! Ik hoop echt dat jullie de volgende keer heel nuchter die eerste 3 maanden gaan beleven en dat jullie daarna meters hoog de lucht in springen omdat alles goed is en jullie dan echt kunnen gaan genieten.
En dan spring ik hier met jullie mee eengat in de lucht !!!!!!
Dat huis van jullie is super mooi. Hyves is een uitkomst: dan kunnen we de foto's vanaf het zuiden des lands bekijken, maar liever komen we live kijken onder het genot van beschuit met muisjes !!

Liefs, Sylvia

Hoi meiden
 Wat zijn jullie druk geweest vandaag.
Nou ik ben ook heel druk geweest met werken, Want jeetje het val zo tegen
Inderdaad Carina, je denk bij al die zwangere vrouwen, stel je niet zo aan, maar ik voel me echt uitgeput, Heel de dag maar geeuwen, en overal bij zuchten, niet normaal eigenlijk.
Maar kop op, morgen heel de dag werken, donderdag vrij en vrijdag alleen de ochtend,
Dan is mijn week al weer voorbij en ben ik al weer 7 weken zwanger vrijdag.
Gaat snel he.
Verder gister bijna flauw gevallen, stond gewoon brood te smeren maar dag ging niet helemaal goed.
Gek dat je lichaam zo gaat doen, maar gelukkig nog niet misselijk en ook niet spugen.
Even afkloppen, klop klop klop.

Syl, vervelend zeg dat het nou allemaal net niet uit komt en dat je ongi ineens na 28 dagen moet komen, Maarja je moet maar zo denken het is voor een goed doel.
Maar die vakantie is natuurlijk ook wel heeeeeel erg lekker, zou ook wel een weekje zon en strand willen hebben.
Nou laten we hopen dat het voorjaar snel komt, want wij willen ook aan de tuin gaan beginnen.
En echt duidelijkheid heb je niet gekregen bij het vrouwtje, Nou mijn gevoel zegt wel dat het goed komt, misschien niet bij de eerste behandeling, maar het komt.

Mn huid moet ik zeker goed gaan behandelen, had nooit zo heel veel last van pukkeltjes maar nu, ze schieten als bolletjes uit de grond omhoog, hihihi.

Carina, ik ga zo nog even kijken bij je foto's, ben erg benieuwd,
Ik koop ook nooit bloemen voor mezelf maar als ik het dan doet zijn ze lekker duur en super moooi, en dan ben ik zo blij dat ik het gedaan heb.
Het maakt je vrolijk.

filiz, op het wachtbankje, tis nog maar kort na je ei maar heb je er al een goed gevoel bij,
Wat kan het toch gek zijn he dat je bij de eerste 3 maanden er over doet en dat het nu na 7 maanden nog niet wil lukken,
Wat zou dat toch zijn.
ik duim

aapje hoe is het bij jou.

Nou ik doe nog even met al mn laatste engergie de zon-dans, want ik wil geen sneeuw meer,
Ik wil 25 graden met zon.
Zon zon zon.

morgen komt de moeders voor moeders,
jullie horen me.

liefs hunny

Terug
Bovenaan