bezige bijtjes 2

hallo meiden,

Carina, gelukkig voel je je lekker zwanger!! Bijgekomen van de schrik?

Dit weekend hebben we het mijn ouders verteld.
Ze kwamen eten en toen hebben we ze allebei een muffin met slagroom en roze en blauwe muisjes gegeven.
Het muntje viel snel! Mijn vader sprong op om ons te feliciteren en mijn moeder was meteen in tranen van geluk.
Komend weekend nog mijn schoonouders!
Verder voel ik me erg zwanger, vooral moe en misselijk. Maar die misselijkheid is niet 's morgens, dan gaat het juist wel. Maar het lijkt als ik moe wordt om een uur of 2 's middags, dan begint het en tegen de tijd dat het avond is kan ik bijna niets meer eten zonder te spugen. Raar he?
Nou ja, ben nog steeds zielsgelukkig met mijn zwangerschap dus wil ook niet klagen maar die misselijkheid valt me wel zwaar.....
Liefs Aapje

Hoi hoi,

Carina, al een beetje bijgekomen van de schrik? Dat moet vast schrikken zijn geweest!
Maar vertrouw ook op je gevoel. Misselijkeg, hongerig, helemaal op en top hoort het bij een lichaam dat zwanger is! Hebben jullie het al aan je ouders verteld?

Hunny, kom maar op met die verhalen hoor! Vind ik wel gezellig!
Vertel maar!

Aapje, wat fijn dat het goed met je gaat. En wat leuk he, je ouders vertetllen van de zwangerschap! En ja, die misselijkheid, het is echt verschrikkelijk! Weet niet of je er een tijdje terug wat van heb meegekregen, maar ik heb een tijd niet geschreven omdat ik te misselijk was. Liep ook in de ziektewet. Na 12 weken was het verdwenen! (na een week alles eruit te hebben gekots in combi met nog een spuug virus...) Ik heb altijd gezecht, ik heb liever last van m ´n rug dan misselijkheid! Ik   kon m ´n zoontje niet eens langer dan 2 seconden aankijken (niemand trouwens). Vond het echt erg. Had ook het idee dat ie het niet leuk vond van mama...

Nee, misselijkheid is erg! Het hoort erbij zeggen ze, maar je mag er gerust over klagen hoor!

Hier gaat alles z ´n gangetje. Nog twee weken werken, in totaal 5 dagen! Jeetje, het gaat echt zoooo snel! Heb zooooo ´n zin in m ´n verlof!

Groetjes van mij

heej meiden

Carina, wat fijn dat alles weer oke is, ben wel opgelucht hoor.
En ik weet wel dat je mn verhalen wil horen, maar ik wilde gewoon eerst ef jou ding afwachten, want ik moest er best wel aan denken hoor.

Nou wat ik wilde zeggen is dat ik mn kindje lekker voel schoppen, heerlijk gevoel,
Gisteravond zag ik zelf mn buik bewegen, wat een super gevoel en gezicht zeg.
Verder zet ik foto's op de hyves als ik mn meubeltjes heb, dus over een week of 5 zet ik foto's erop, en wat betreft mn behang, dat hadden we al uitgezocht voor dat ik wist wat het word.
Dus dat heeft niet met het geslacht te maken. We hebben bloemenbehang, Hele grote appetjes groene en aqua blauwe met grijze bladeren er tussen.
En dat hebben we op 2 muren en op de andere 2 muren hebben we gewoon effe appeltjes groen. Lekker felle kleurtjes hoor.

sientje oooh je bent bijna klaar met werken, wat heerlijk.
Kan ook niet op mn vakantie wachten..

Aapje vervelend zeg die misselijkheid, hoop dat je er snel van af bent, Doe je ook al heel de dag door proberen om de paar uur kleine beetjes te eten, crackertjes ofzo, of kaakjes.
Omdat je misselijkheid vooeral smiddags komt als je moe word. Je zal het best wel al doen hoor, maar ik denk ef mee.
Leuk van je ouders, super blij, en leuk die mufins.
Zouden jullie willen weten wat het gaat worden.

Filiz, jij gaat woensdag toch op vakantie.

liefs hunny

@ sientje
wij hebben het al snel aan mijn moeder verteld. niks speciaals eigenlijk. als je 3 keer in een half jaar verteld dat je zwanger bent... dan is het nieuwe er toch een beetje af.
als je begrijpt wat ik bedoel.

mijn schoonouders weten het sinds afgelopen weekend.. ook meer tussen neus en lippen door verteld. ik was net op de wc toen mijn vriend het aan ze vertelde en ze heeft mij niet eens gefeliciteerd ofzo.
op zulke momenten ben ik blij dat we weer in zeeland wonen!

@ hunny.. leuk die felle kleuren! wij gaan ook iets met groen doen.. dat waren we vorig jaar al van plan en we hadden toen al wat spulletjes die we nu ook nog willen gebruiken.

dat schoppen lijkt me zo bijzonder! vooral als je het ook nog eens kan zien....

ik ga weer lekker niksen! haha
groetjes

heej carina
Heeeel veeeel plezier en succes morgen, ene wel gewoon slapen hoor, dan ben je morgen lekker uitgerust.
groetjes hunny
Morgen kom ik kijken hoe het was.

hier ben ik dan eindelijk...

na een kort gesprekje, kregen we de echo

een klein wit dotje, met een knipperend stipje.. het hartje!

ik ben helemaal blij! over 2 weken (17 juli) mag ik weer voor een 2de echo. als ik zolang kan wachten. als ik me onzeker voel oid. dan mag ik altijd bellen.

groetjes!!!

oja.. ik heb heerlijk geslapen gisteren!

Terug
Bovenaan