heej carina,
Wat een fijn nieuws, een kloppend hartje, dat is toch ook wel iets wat je heel graag wil horen als zwangere he.
En wat fijn dat je al weer zo snel mag voor de volgende echo.
Hebben ze nu ook gezegd hoever je zwanger ben, en zoja klopte dat een beetje met je eigen berekeningen
hoe gaat het met de andere meiden,
Sientje jij hebt bijna verlof he, Je laatste werkweek volgende week?? of zit ik er nu naast.
Heeerlijk lekker genieten,
Ga je wel geboortje kaartjes sturen naar je forum vriendinnen???
Aapje, dit weekend aan je schoonouders vertellen toch.
en hoe gaat het met je misselijk zijn, neemt het al af.
filiz, jij bent lekker op vakantie, goed klussen he.
Nou hier gaat ook alles goed,
Voel mn kindje nog steeds bewegen, de ene dat wat drukker als de andere maar het is zo bijzonder,
Ook geniet ik er zo van dat iedereen maar aan het raden en zoeken is wat het geslacht is.
De meningen zijn erg verschillend van jongen en meisje.
Zelf twijfel ik nog om nog een keer een soort pretecho te laten maken, om te kijken of ze het echt goed gezegd hebben.
Omdat het toch nooit 100% zeker is, en hoe verder je zwanger bent, hoe duidelijker het word.
Nu had die vrouw geen ene twijfel en heb ik het zelfs op de dvd staan maar het zal wel bij het zwanger zijn horen, dat twijfelen.
Ook vind ik een pretecho wel leuk, maar zooooooo duur.
Als je tenminste een echt filmpje wil enzo.
Kan wel een echo laten maken voor 35 euro, en dat is dan een kwartier, en dat gaat dan echt om korte vragen, zoals het geslacht, en de bepaling van de zwangerschap, hoe ver je zeg maar bent.
Dus misschien doe ik dat wel in mn vakantie, dan ben ik ongeveer 25/26 weken.
Wat zouden jullie doen,
Nou meiden,
tot hoors.
liefs hunny
Wat een fijn nieuws, een kloppend hartje, dat is toch ook wel iets wat je heel graag wil horen als zwangere he.
En wat fijn dat je al weer zo snel mag voor de volgende echo.
Hebben ze nu ook gezegd hoever je zwanger ben, en zoja klopte dat een beetje met je eigen berekeningen
hoe gaat het met de andere meiden,
Sientje jij hebt bijna verlof he, Je laatste werkweek volgende week?? of zit ik er nu naast.
Heeerlijk lekker genieten,
Ga je wel geboortje kaartjes sturen naar je forum vriendinnen???
Aapje, dit weekend aan je schoonouders vertellen toch.
en hoe gaat het met je misselijk zijn, neemt het al af.
filiz, jij bent lekker op vakantie, goed klussen he.
Nou hier gaat ook alles goed,
Voel mn kindje nog steeds bewegen, de ene dat wat drukker als de andere maar het is zo bijzonder,
Ook geniet ik er zo van dat iedereen maar aan het raden en zoeken is wat het geslacht is.
De meningen zijn erg verschillend van jongen en meisje.
Zelf twijfel ik nog om nog een keer een soort pretecho te laten maken, om te kijken of ze het echt goed gezegd hebben.
Omdat het toch nooit 100% zeker is, en hoe verder je zwanger bent, hoe duidelijker het word.
Nu had die vrouw geen ene twijfel en heb ik het zelfs op de dvd staan maar het zal wel bij het zwanger zijn horen, dat twijfelen.
Ook vind ik een pretecho wel leuk, maar zooooooo duur.
Als je tenminste een echt filmpje wil enzo.
Kan wel een echo laten maken voor 35 euro, en dat is dan een kwartier, en dat gaat dan echt om korte vragen, zoals het geslacht, en de bepaling van de zwangerschap, hoe ver je zeg maar bent.
Dus misschien doe ik dat wel in mn vakantie, dan ben ik ongeveer 25/26 weken.
Wat zouden jullie doen,
Nou meiden,
tot hoors.
liefs hunny