bezige bijtjes 2

hoi aapje..
leuk dat je er weer even bent...
het hartje moet je kunnen horen hoor met 9 weken!
ik heb nu geen hartje gehoord, maar alleen gezien. ik denk dat we volgende week donderdag wel even mogen luisteren. ben dan bijna 9 weken...

als ik op het februari forum de eerste berichten lees over miskramen, dan krijg ik het spontaan benauwd. normaal ben ik degene met dat nieuws. normaal klopt bij mij het hartje niet meer. ik begin het nu wel erg spannend te vinden hoor!
het is net of ik nu pas begin te besefen dat het ook een keer goed zou kunnen gaan, dat ik toch een keer moeder mag worden. heel vreemd...

maar als ik dan net als nu met moeite een paar happen brood naar binnen werk, dan weet ik dat he tnog goed zit! en als mijn vriend me een dikke knuffel geef en mijn borsten zitten in de verdrukking... nou dan gil ik het bijna uit.

mijn moeder komt zo om de gordijnen in te korten.. dus ik zal ook wel met een zeem en sopje de ramen mogen doen....
groetjes

Goedemorgen meiden

Nou ik werd vanmorgen wel lekker wakker hoor, eerst een beetje uitslapen en toen ik op wilde staan voelde ik een hoop gerommel in mn buik, dus even mn buik bloot, Nou mn buik ging flink op en neer. Wat een super gezicht is dat zeg.
Helemaal na dinsdag werken, dan beweegt de baby niet zo druk omdat ik zelf te hard gewerkt heb en te moe ben denk, dus alsje dan zo wakker word.
Het moet een goeie dag worden, dat kan niet anders.

Ja jeetje he, dat van syl, erg moeilijke beslissing, maar misschien wel even goed een beetje rust.
Ik hooooop zo dat het gewoon mag gebeuren als ze lekker op vakantie zijn, ontspannen, gezellig samen, leuke dingen doen.
Nouja jullie snappen wel.
Duimen maar, want de kans is er wel dat het kan dus.

Mn babykamertje ben ik een paar weken geleden aan begonnen, met behangen dan.
De vloerbedeking kwam dan vorige week, dus rond de 20ste week was het meest kluswerk af.
Het kamertje hadden wij al veel langer uitgezocht maar al had het mis gegaan kon je dat afzeggen.
Mn kamertje komt over een week of 3, in mn vakantie.
Ze zeggen geloof dat je ongeveer 2 maanden van te voren klaar moet zijn, kan je ook nog voldoende luchten met al die verfluchten enzo.
Maar je leest ook 1 maand van te voren maar dat vind ik wel kort.
Wij zijn gewoon ruim op tijd klaar,
Maar als het kamertje klaar is, ga ik lekker neuzen naar geboortekaartjes.
Moet ook nog gebeuren.

aapje:Vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent, maar als het goed is kan je nu een beetje gaan aftellen naar de 12 weken en hopen dat het dan over gaat.
Spannend he, de echo.
Wanneer moet je precies??

Carina, een ledikantje van de ikea is toch goed, helemaal als je er zelf nog aan wil gaan klussen.
Het gaat er toch ook om wat je leuk vind en ik vind het al snel heel leuk.
Wij hadden zo mazzel met al die geld giften, maar wij wilde ook echt geen duur kamertje, alles is al zo duur.
Volgende week mag jij ook weer voor een echo he.
Nou het komt wel goed hoor, maar ik begrijp je gevoel op het feb forum als er nu verhalen komen met miskramen enzo
Ik denk dat jij nu degene bent die alleen maar leuke berichten mag typen.

Sientje, ben je al klaar met werken.
En hoe gaat het met je buik, heb je al een tijdje niet gehoord, alles toch wel oke.
liefs hunny

damesssssss
ff snel een berıchtje uı turkeyyyyyyy
sorry toetsenbord ıs anders dus sorry voor mıjn rare letters als ze er raar uıt komen

het ıs hıer heerlıjk warmmmmmmmmmm ppeh hey
maar we klussen lekker door hooor hahahahahha

nou dames ık spreek jullıe nog toedeleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Hoi hoi!

Tijdje niets geschreven, we zijn lekker een weekend weg geweest!
Was erg gezellig.

Hunny, leuk joh, dat jullie zo bezig zijn met het kamertje. Ik zal eerdaags even op hyves gaan kijken naar foto's! En wat leuk he dat bewegen in je buik! Hoe voel je je verder? Alle dingen al een beetje geregeld? Kraampakket enzo?

Carina, wat fijn dat je het hartje heb gevoeld! En ook fijn dat je binnenkort weer voor een echo mag. Lekker hoor! Hoe voel je je verder? Zo te lezen wel goed. En inderdaad, zolang je goed honger heb en zere borsten zit het nog goed! Wat ik nog weet van de eerste miskraam is dat ik ook opeens niet zoveel honger meer had. Maar dat was al na een week of 5,5. En inderdaad, het gaat goed deze keer!!!!

Aapje, jij ook goed zwanger zo te lezen?! De misselijkheid gaat vanzelf over. Hou er wel rekening mee dat het nog tot 16 weken kan duren. Merk je al iets van dat het minder wordt ofzo?

Filiz, lekker op vakantie meid! Jeetje, wel bezweet denk met al dat klussen in dat mooie weer? hahahaha, Geniet ervan!

Hier ook weer genoeg te vertellen! Hier komt het!

Ben donderdag weer naar de verloskundige geweest. Na 3 weken trappen in m'n buik, is het kindje weer een kwartslag gedraaid, terug! Dat was dus wat minder. Het ligt nu weer in een stuit. Tot 34 a 36 weken heeft het nog de tijd om te draaien, dus ik ben benieuwd. Volgende week donderdag moet ik weer heen, ben dan bijna 34 weken. Ik hoop zooooo dat het gedraaid is. Maarja, wat niet zo is, is niet zo. We zien het wel.

Nu zijn we druk bezig met geboortekaartjes, nu gaat het regelwerk voor ons beginnen. Wij naar die winkel waar we ook het kaartje voor onze zoon vandaan hadden. Die was 1 van de weinige die een bepaalde collectie had. Komen we daar aan, is de winkel opgeheven!!! Dat is dus balen. Ik heb gisteren wel een drukkerij gevonden in de buurt die ook die serie verkoopt. Ik heb het boek meegenomen. Wij gisteravond gekeken, maar we kunnen het niet vinden. Het kaartje van onze zoon was toch wel een van de mooiste. Er was nog wel een mooi kaartje, maar die was 1,95 per stuk, en dat zou ik er niet voor geven. Morgen gaan we naar de zaak toe en daar uitgebreid zitten kijken.

En ja hoor, vrijdag is het zover! Dan begint m'n laatste dag!!!!! Jahoeeeeeeee!!!!!
Ga tot een uur of 2 werken en heb dan m'n ouders en schoonouders uitgenodigd voor een gebakkie.

Wel merk ik dat ik nu echt aan verlof toe ben. Het lopen gaat echt met een (letterlijk) slakkengangetje. Ook ben ik erg moe en ga ik weer een middagrustuurtje inbouwen.
Ook ga ik me nu heerlijk bezig houden met de komst van een nieuw leventje.

Verder hoop ik dat de kamer van ons zoontje klaar is deze week, dat die alvast kan wennen. Ik zal wel foto's neerzetten op de site, kunnen jullie even spieken. Ik denk dat ik ze van het weekend ga maken.
Ook zal ik wel foto's maken van het kamertje waar onze zoon nu slaapt, dat de babykamer weer wordt. We hadden ook hele felle kleuren, echt dat lichtgevend groen, met lavendel blauw/paars, met oranje klamboe enzo. Echt heel gezellig.

Ook maar nu weer eens echt een buikfoto maken dit weekend! Want de tijd gaat maar door! Alweer bijna 33 weken!!!!!!!!

Verder heb ik het idee dat ik jullie nog heel veel moet bijpraten!
Mocht er wat te binnen schieten horen jullie het!

Ga nu weer verder met werken (zit in m'n pauze) en kijk vanavond weer!

Groetjes van mij

@ hunny.. dat lijkt me echt geweldig! zo wakker worden!
ik hoop dat ik dat over een aantal weken ook mag meemaken!

@ sientje.. heerlijk zeg! dat aftellen tot je verlof!

@ aapje.. jeetje iedere avond overgeven.. blegh! ik heb wel het gevoel dat ik moet, heb ook een paar keer staan braken, maar tot overgeven is het gelukig nog niet gekomen.

vandaag een mindere dag. een eetlust van niks, moe, gewoon blegh!
het is da tmijn moeder kwam om de gordijnen in te korten, anders had ik de hele dag niks gedaan.
mijn moeder zei dat ik me niet aan de misselijkhied moest overgeven en gewoon moest gaan eten. zucht! ik wou dat ik dat kon...

MEIDEN, DAAR GAAN WE DAN!!!!

De laatste werkdag voor een half jaar gaat in!!!!
Vanochtend even lekker gebak eten op m'n werk, en vanmiddag met ouders enzo.

Oooooo nog eventjes en ik kan heerlijk uitrusten!!!!!

Spreek jullie vanavond weer om te vertellen hoe het allemaal was!!!

ohhh sientje, bijna klaar met werken
Ohhhh dat wil ik oook
Ik moet nog tot 3 oktober, klinkt nog ver weg he, maar over 2 weken heb ik vakantie,
Wat tel ik de dagen af zeg. Nu vandaag moet ik smiddags beginnen om half 1, en dat is zo'n ramp. Eerst een beetje uitgeslapen, maar ik kom nu niet meer van de bank af, heb geen puf en vooral GEEN ZIN OM TE GAAN WERKEN.
Maar goed, het zijn maar 5 uurtjes.
Voor je het weet is het weer half 6.
Na mn vakantie van 3 weken, moet ik nog 7 weken werken en dan heb ik verlof, tot ongeveer eind feb, begin maart. Neem nog wat vakantie weken aansluitend op mn verlof.

En hoe was je afscheid, ben je nog verwent of iets of doen ze daar niet aan bij jullie.
En dan zo lekker gebakjes eten met je familie, nou gezellig hoor.

hoe is het met de rest.
ook alles oke,
hier wel, ik wacht op de zomer, Word zo gek van die klote regen.
Gister ging ik naar de braderie bij ons in de buurt, maar moest eerst wachten tot het droog werd, 16uur dus pas.
Ik wil gewoon zon, 22 graden, en gezellig weer.
Wat zit ik te zeuren he, dat komt echt omdat ik zo moet gaan werken hoor.
Nou morgen middag misschien nog ef naar de braderie, kijken of er al meer kraampjes staan als gister, en misschien wel wat met babykleertjes, ja die moet je toch ook in huis gaan halen.

nou tot vanaaf, morgen, andere keer.
liefs hunny

sientje! gefeliciteerd met je verlof!!!! of feliciteer je iemand dan niet? hmmz
in ieder geval hoop ik dat je lekker kunt genieten de komende weken.

heb je wel meer tijd om hier te komen kletsen... ghegheghe

Terug
Bovenaan