bezige bijtjes 2

hallo allemaal,

Hoe is het met iedereen?
Sientje, lekker genieten he van je verlof. Als het weer nou ook nog even meewerkt.... dat zou helemaal lekker zijn natuurlijk.

Van mij even een kort berichtje, moet werken vandaag.. hoera!!!....................
Vandaar dat ik al zo vroeg achter de computer zit. Ik moet om 7:00 beginnen. Heb zo geen zin en was nog zo moe toen ik net opstond.
Maar ja, duty calls.
Meiden ik wens jkullie een heel fijn weekend, ik hoop dat het weer nog wat beter wordt!

Liefs Aapje

Goeiemogen,

Lekker hoor hunny, jij strakies heerlijk vakantie! En die   weken werken gaan echt zo voorbij (behalve misschien de laatste 2 weken..., alhoewel die bij mij wel snel gingen).
Heb je al wat babykleertjes? En hoe is het met het kamertje?

Carina, hoe is het ondertussen met jou? Volgende week mag je toch weer voor een echo? Dan alweer 8 of 9 weken?

Aapje, werkze vandaag! Beter dat het rotweer is, dan dat het super mooi weer zou zijn, en jij aan het werk moest... (probeer er ook maar een positieve draai aan te geven...)

Hier is alles lekker. Heb nog niet echt het besef dat ik niet meer hoef te werken. Had wel verwacht dat ik jankend in de auto zou zitten, helemaal niets! Met m ´n zoontje ging ik eerst thuis een potje janken. Nu heb ik dat helemaal niet. Ben eigenlijk nog een beetje bezig of ik niets vergeten ben enzo. Verwacht dat het na het weekend wel rustiger is.

Wat ik ook al eerder had geschreven is dat het kind in een stuit lag. Toch zit ik er wel een beetje mee. Wat niet is, is niet zo, maar toch. Ik heb liever een natuurlijke bevalling dan een keizersnee. Gisteren was het weer onwijs aan het bewegen. Ik hoop dat het een beetje gedraaid is. En ach, anders heb het vast zo moeten zijn.

Nou, toedeloe!

@ aapje.. jij ook een prettig weekend!!! toch nog lekker gewerkt vandaag?

@ sientje... donderdag weer de echo.. als ik zolang kan wachten! waarom lees je zo...
hoelang heeft de kleine nog om te draaien? zo te horen gaat hij/zij nu nog flink tekeer.
wie weet is het de volgende keer wel goed en ku n je gewoon bevallen...

mijn dag begon boven de wcpot. de eerste keer deze zwangerschap. ik kreeg een kruimel cracker in mijn keel en moest hoesten. tja toen was het gedaan.. alles (een halve cracker) kwam eruit.

sindsdien heb ik geen last gehad van kwaaltjes. een beetje van mijn borsten, maar niet echt veel. nu heb ik wel een nieuwe sprotbh aan. die goed ondersteunt, dus dat kan ook daardoor komen.
ik ben er helemaal onzeker van. zou alles nog wel geod zijn? de eerste keer had ik ook nergens last van. geen krampen, geen bloedverlies en toch was de kleine gestopt met groeien. als ik me morgen nog zo onzeker en bang voel, dan bel ik naar het ziekenhuis!
ik ga dan echt niet tot donderdag wachten.

groetjes een toch wel beetje bange Carina

hoi meiden..

ik ga straks naar het ziekenhuis. ik krijg tussendoor een echo.,
mijn klachtjes zijn namelijk sinds gisteren bijna helemaal weg.
ben dus nogal ongerust...

zou alles wel goed zijn?
half 12 is het zover.. het moment van de waarheid, duimen jullie mee dat alles goed is?

alles was gelukkig goed.
we zagen een klein hoopje mens.
de grootte is nog moeilijk te bepalen zo vroeg, daarom is er altijd later nog een echo, maar volgens de echoscopiste was het groot genoeg.

we hebben het hartje ook gehoord. en ik zag het weer knipperen.

de afspraak van donderdag blijft gewoon staan. en dan krijg ik ook een fotootje mee.
maar ben blij dat nu alles goed was. mijn hart klopte in mijn keel.

groetjes Carina

Jeetje Carina, wat heerlijk zeg!
Wat moet jij opgelucht zijn!

Ze zeggen toch, dat als je met 6 weken een goed hartje ziet kloppen de kans dat het misgaat heel klein is?
Alles komt goed meid! Dit keer gaat het goed!

Terug
Bovenaan