bezige bijtjes 2

het schijnt zo te zijn dat je als je met 8 weken een hartje ziet, er nog maar 5% kans is dat het misgaat.
maarja.. als je al 1 keer het hebt meegemaakt (met 9 weken kloppend hartje en daarna toch nog mis) dan voelt dat toch anders.

ik zal mijn adres even mailen...
groetjes Carina

heej carina,
wat een opluchting vanmorgen zeg, een hartje gezien en gehoord.
Zeiden ze ook nog iets over dat je kwaaltjes zo snel weg zijn.
En toch ook wel fijn dat je zo snel mocht komen, gister deden ze het dan wel niet, maarja voor een ziekenhuis, ben je nu toch heel snel gerustgesteld he.
Nou gelukkig maar,
En nu wel een klein beetje gaan genieten he, ook zonder die kwaaltjes.
Want er zijn zoveel vrouwen die helemaal geen kwaaltjes hebben.
Heb ik ook niet gehad, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik pas een beetje aan het genieten ben sinds ik ons kleintje voelt schoppen.
Maarja voel je het een paar uur niet,dan maak je je daar weer druk om.
ohhhh vrouwen, hahaha
Het komt helemaal goed, ik voel dat.

Hoe is het met aapje dr klachten, gaat dat al wat beter.

en filiz, jeeetje lekker op vakantie zeg.

Sientje, hoe is het vandaag, je eerste officiele verlofdag.
Ben je er al aan gewend, of heb je nu toch nog traantjes gehad.
Ik ga je zo of vanaaf ef mailen met natuurlijk mn adres, want ik wil wel een geboorte kaartje van het eerst forum babytje.

oja, dan nog even dit
Ik heb me vrijdag op mn werk onwijs verkletst tegen mn collega over het geslacht,
Ik voelde me zoooooo stom, dat ik besloten heb dat degene die het willen weten, mogen het weten.
Want ik zeg het liever,dat als ik elke keer mezelf een beetje dom vind dat ik me verkletst zeg maar.

maaar jullie willen het natuurlijk niet weten??????
\En het is natuurlijk nooit zeker, maar ik ga wel in mn vakantie nog een keer een geslachtsbepaling doen.
Ben ik toch weer een paar weken verder, en dan heb je toch meer zekerheid.

liefs hunny

Hallo almaal

Carina, wat fijn dat je het hartje weer gezien en gehoord hebt!! Ik snap wel dat je ongerust was. Ik hoop zo dat je snel wat meer van je zwangerschap kan gaan genieten!!

Sientje; wat leuk, geboortekaartjes!! Heb je iets helemaal naar je zin gevonden??
Ik zal ook m'n adres ff mailen. Het eerste bijtje die gaat bevallen!!

Hunny: WAT WORDT HET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ????????????????????
IK WIL HET OOK HEEEEEEEEEEEEEEEEL GRAAG WETEN!!!!!!

Filiz: Nog steeds genietend van een heerlijke vakantie?!

Hier alles nog hetzelfde. Gisteren stonden we op het punt om uit eten te gaan met m'n schoonouders en net voordat we weg gingen kwam mijn fruit van die middag er weer uit! En toch heb ik tijdens het etentje nog wat kunnen eten en het is er in gebleven! Ik voelde me wel opgelaten hoor! MIdden in een restaurant gaan kotsen leek me toch wat minder!

Verder groeit mijn buik enorm snel. Ik ben zelf de helft van een tweeling en mijn moeder zei: "mijn buik was net zo groot als die van jou nu" AAAARGH, ik had nog niet aan de mogelijkheid gedacht...... maar mischien zijn het er wel twee........
Zou ik wel ff aan moeten wennen hoor!!! Maar goed, als het maar (als ze maar ) gezond is (zijn) haha.
Overmorgen zullen we het weten, dan hebben we de eerste echo, Ben best wel nerveus en mijn mannetje slaapt al bijna niet meer van de zenuwen!!

Nou meiden, ik kijk in ieder geval straks nog ff als hunny zo vriendelijk is om ons uit de spanning te verlossen!!

hoi meiden
Jaaa het was wel heel gemeen he van mij, maarja ik zou vanaaf toch nog terug komen, want ik ben natuurlijk wat meer thuis dus wat meer tijd om te schrijven.
NOu hier komt het , als ze het goed gezien hebben, en wij ook dan word het een.

MEISJE.

Leuk he, ik dacht veel meer aan een jongen, en mn vriend was er van overtuigd dat het een meid zou zijn. We hebben met zn drieen echt 3 streepjes gezien, en geen piemeltje eraan, of het moet een heeeeeel kleintje zijn
Ohh zo leuk,  mn vriend  praat nu al over zn dochter, echt genieten hoor.
Laat voor de zekerheid nog wel een keer een geslachtsbapaling doen wat ik vanmiddag al schreef. Je gaat er toch heel erg naar toe leven, en als het dan een jongen zou zijn, is wel heeel vreemd ineens.

spannend aapje, bijna je echo, en jeetje stel je voor, een bezige bijtjes tweeling.
Dubbel feest.
Wel vervelend dat je nog steeds met dat spugen en misselijk zijn zit, maar het gaat echt over, zeggen ze.
Gaan jullie het bij de 20 weken vragen wat het word, het duurt nog wel een paar weken maar misschien weetje het al.

ik ga nu ef mn adres mailen sientje,
liefs hunny

Hunny, wat leuk!!!
Had ik het toch verkeerd gedacht!
Ik dacht echt dat het een jongen zou zijn, omdat anderen het aan de echo konden zien.

En wat leuk dat je vriend het nu over zijn dochter heeft!

En al lekker aan het fantaseren over hoe het straks zal zijn met een meid erbij?

Terug
Bovenaan