bezige bijtjes 2

Hoi meiden!

Spannende dag hier, en ook bij Carina.
Ik moet op 4 uur naar de verloskundige. Ben zoooo benieuwd hoe het kindje ligt!
Volgens mij is het nog niet gedraaid, ik weet het bijna wel zekeer. Wel heb ik het idee dat het weer een kwartslag gedraaid is. We zullen het zien. Ben zo benieuwd en wat ze gaan doen als het nog niet helemaal goed ligt!

Nou, tot later vanmiddag!

Groetjes sientje

ja sientje dat is zeker spannend!
ze kunnen het kindje toch een beetje helpen te draaien?

ik ben vanmorgen de dag goed (ahum) begonnen.
eerst natuurlijk de wc bezoeken zodra de wekker van mijn vriend ging.
net terug op bed en toen werd ik me toch misselijk.
overgeven terwijl je maag leeg is.. blegh..

dan denk je een beetje bijgekomen te zijn, kreeg ik me toch een buikpijn. maar blijkbaar werkt het met mijn stoelgnag zo dat ik 2 dagen niet kan en dan een dag diarree heb.
en toch schrik ik wel van die buikpijn en de drang om te poepen. dat had ik bij mijn eerst miskraam ook. vreselijk

net  nog even een niesbui weggewerkt en dan hoop ik dat de rest van de dag rustig mag verlopen.

mijn forumvriendinnetje mickey stuurde me het bericht dat waarschijnlijk de bevalling begonnen is... zo spannend! kreeg er helemaal kippenvel van. en dat terwijl ik haar nog nooit gezien of gesproken heb. maar al wel vanaf dag 1 (januari 2007 ongeveer) hier kletsen...

een apart begin van de dag dus.
tot straks...

Zo, dat is inderdaad een appart begin van de dag.
Maar hee, wat spannend dat Mickey misschien gaat bevallen! Wat kan je dan hyper zijn he! Hoe laat moet jij (Carina) naar de verloskundige-echomeneer-mevrouw?
Ik moet om 4 uur.

Verder ben ik hier druk bezig alles op orde maken. M ´n moeder is me al 2x komen helpen deze week. Superlief! Ben nu bezig alles wassen, wassen, wassen. We hebben als kraamkado van m ´n ouders een buggy-pot (zoiets) gekregen. Die hebben we op de wandelwagen gemonteerd. Zo kan m ´n zoontje ernaast zitten als ik met de baby en hem op pad ga. Super makkelijk!

Oja, meiden, ik heb weer heeeeel veel nieuwe foto ´s op de site geplaatst! Dus als jullie zin hebben....

Verder wilde ik nog wat zeggen-schrijven, maar weet niet meer wat. Lekker he, die dementie...

Hahahahah, heb nu de babyfoon aan omdat m ´n zoontje sinds deze week op z ´n nieuwe kamer slaapt, in een bedje ipv ledikant. Hoor ik m door de babyfoon tegen z ´n bob de bouwer foam-sticker aanpraten (had die net bij m in bed gelegd) Zo lief! Hoorde net al kussie, bob de bouwer!

Okee, weer heel veel nuttige info. Ga zelf ook even oop bed liggen voor een uurtje.
Schrijven wel weer!

Groetjes van mij

Jeetje, nog een dag of 43 zie ik op de banner.... Man, man, man, wat gaat de tijd snel. Volgens mij ben ik nu een dagje korter hoor. Maar goed, nog minder dan 50 dagen!

hallo meiden,

Hier ff een berichtje van mij.
Gisteren de echo gehad en alles was goed, het kindje bewoog lekker, zwaaien met armen en benen, gaaf om te zien. Hartje klonk zo mooi, vond het erg ontroerend!!
De echo foto's probeer ik het weekend op hyves te zetten.

Verder gaat het allemaal niet zoals ik wil. Met de zwangerschap gelukkig wel, maar met mijn moeder niet.
Die is eergisteren met spoed opgenomen in het ziekenhuis met verschillende long embolieen (bloedpropjes in de longaders) en hartfalen. Ze lag tot gisteren avond op de hartbewaking maar nu op de longafdeling.
Ben echt vreselijk geschrokken!! Ga zo weer op bezoek. De komende dagen zal ik dus niet zo veel op het forum zijn. Hoop dat jullie dat begrijpen.

Liefs aapje

hei meiden
ben net terug uit het ziekenhuis en van het boodschappn doen.

we hebben de eerste foto van ons kleintje in handen.
bijna identiek aan de echo die we vorig jaar hadden.

het hartje klopt, dat hebben we duidelijk kunnen zien.
de grootte vond ik wat minder fijn.. 8 weken en 3 dagen. ipv de 8 weken en 6 dagen die ik had moeten zijn na de eerste echo.
de gyn vond het neiut verontrustend omdat de eerste echo nog zo klein was, dat het moeilijk meten is dan.

vorig jaar hadden we ook een goede echo, maar was het kindje ook wat kleiner dan de datum die ik zou moeten zijn toen.
dus je snapt het.. ik ben nog niet gerust. vooral niet als ik nu net lees dat bij aapje de kleine al behoorlijk aan het bewegen was.

over 2 weken mag ik weer terug. maar dan niet bij de gyn maar bij de verloskundige. dan krijgen we weer een echo. ik denk dat ik het pas vertrouw als dan alles goed is.

groetjes

Terug
Bovenaan