Zo, dat is inderdaad een appart begin van de dag.
Maar hee, wat spannend dat Mickey misschien gaat bevallen! Wat kan je dan hyper zijn he! Hoe laat moet jij (Carina) naar de verloskundige-echomeneer-mevrouw?
Ik moet om 4 uur.
Verder ben ik hier druk bezig alles op orde maken. M ´n moeder is me al 2x komen helpen deze week. Superlief! Ben nu bezig alles wassen, wassen, wassen. We hebben als kraamkado van m ´n ouders een buggy-pot (zoiets) gekregen. Die hebben we op de wandelwagen gemonteerd. Zo kan m ´n zoontje ernaast zitten als ik met de baby en hem op pad ga. Super makkelijk!
Oja, meiden, ik heb weer heeeeel veel nieuwe foto ´s op de site geplaatst! Dus als jullie zin hebben....
Verder wilde ik nog wat zeggen-schrijven, maar weet niet meer wat. Lekker he, die dementie...
Hahahahah, heb nu de babyfoon aan omdat m ´n zoontje sinds deze week op z ´n nieuwe kamer slaapt, in een bedje ipv ledikant. Hoor ik m door de babyfoon tegen z ´n bob de bouwer foam-sticker aanpraten (had die net bij m in bed gelegd) Zo lief! Hoorde net al kussie, bob de bouwer!
Okee, weer heel veel nuttige info. Ga zelf ook even oop bed liggen voor een uurtje.
Schrijven wel weer!
Groetjes van mij