bezige bijtjes 2

hoi hoi

Heej aapje wat een vervelende berichten over je moeder, hoop dat alles snel beter gaat, en natuurlijk begrijpen we je dat  je nu veel bij je moeder bent en niet bij ons. Als je ons maar wel op de hoogte houd want het is best wel schrikken als je moeder of iemand zoiets heeft.
wel fijn dat de echo goed was, Hoever ben je precies met de berekeningen van de echo. Ongeveer zover als je zelf dacht, volgens mij gaan er altijd wel dagen af of bij, geen een kindje is hetzelfde als wat ze in de boeken schrijven.

carina, nou voor jou ook fijn dat je het hartje weer gezien heb, en ik begrijp dat je  nog steeds  ongeruste gevoelens heb, maar bij mij bewoog het kindje ook niet hoor bij 9 week en 2 dagen, Alleen het hartje en 1 keer het armpje, maar ik was dan ook een week verdre als jij nu met je echo, echt over 2 weken ga je ook een bewegingen zien.
En over je kortere tijd zwanger zijn, bij mij gingen er 5 dagen vanaf, en met de 20 weken echo kwamen die er weer bij.
Nou hoop dat je nu een beetje gerust gesteld ben, want wat ik al zei, geen een kindje is hetzelfde,
Op het nov forum voelde iedereen zn kindje al vanaf 15/17 weken, nou bij mij duurde dat ook tot de 20ste week, weer een feit van dat niemand hetzelfde heeft.

sientje, ga zo ef je foto's kijken.
Ja jeetje wat gaat het hard he, zo'n zwangerschap. Wat denk je zelf dat je krijgt, een jongen of een meid, of zegt je gevoel niks.
Nou nog even hard soppen en wassen endan ook van je verlof genieten he.

Nou toen ik vanmorgen opstond ging het ook niet echt vanzelf. Was zo moe, en werd ook maar niet fitter de hele dag, En die  BOODSCHAPPEN, dat was echt een ramp.
Was niet vooruit te branden in de winkel.
Vanmiddag gingen we voor de vriendin van mn vader voor een trouwjurk, die trouwen volgende jaar januari.
Wat is dat leuk zeg,   IK WIL OOK TROUWEN, maar helaas, mn vriend niet zo druk.
Dus kon alleen maar weg kwijlen bij die jurken.
We hebben een hele mooie uitgezocht.
Nou laat ik hoop hebben dat ik ook ooit nog zo'n mooie jurk aan mag.

Dat was mijn dag, morgen ochtend nog werken, en dan weer weekend.
heerlijk, en dan nog 1 week werken.
Tel de uren af, en mn vriend ging ook kijken of ie nog een gaatje had om een weekje vrij te nemen, dus dan zijn we lekker samen.

nou ga er weer vandoor.
liefs hunny

Hoi hoi,

Aapje, wat vervelend. Sterkte en ik hoop dat je moeder snel opknapt!

Carina, maak je geen zorgen. Zoals hunny al beschreef is geen kind hetzelfde! Het zou wel heeeeeeeeeeeel toevallig wezen als nu hetzelfde zich voordoet als vorig jaar. Dat gebeurt toch eigenlijk geen twee keer achter elkaar? Dat moet echt heeeeeeel toevallig wezen hoor! Soms bekijk ik wel meer dingen zo. Dan denk ik van, ojee, ik mankeer toch niets? Ik voel hier toch geen knobbeltje ofzo? Weet je wel, dat je iets ernstigs hebt. Maar als ik dan denk aan de dingen die ik al "mankeer", dan inderdaad lijkt het me sterkt dat daar nog iets ernstigs bovenop zou komen, toch? Positief bekijken!

Hunny, ow, wat lekker voor je! Nog een weekie!
Pas op de helf van volgende week wordt het weer mooi weer. Dus dan moet je nog even een dag of 2 met mooi weeer, maar dan heb je ook wel vakantie!!!! En dan hopen dat het echte zomer weer eraan komt! Gaan jullie trouwens nog weg?

Hier gaat het wel. Ben gisteren naar de verloskundige geweest. Het kindje is nog niet gedraaid. Nu moet het de volgende keer als ik heen ga gedraaid zijn (over 2 weken). Dan ben ik 36 weken. Anders wordt er voor de week erna een afspraak gemaakt in het ziekenhuis (in 37e week). Dan gaan ze het proberen te draaien. Althans, eerst gaan ze kijken of het gedraaid kan worden. Het kindje ligt al vanaf het moment dat ze de ligging kunnen bepalen in een stuit. Okee, het kan nog draaien, maar ik heb er een hard hoofd in. Al die tijd heb het zo gelegen. En dan zou het uitgerekend nu, nu het een van de minste ruimte heb nog gaan draaien?! Laten we realistisch wezen, de kans is heeeeel klein. Als ze het nie tkunnen draaien wordt er een afspraak gemaakt om het kindje te halen in week 38 of 39.

Ik zei al tegen m ´n vriend, dat als het niet gedraaid kon worden, er over een week of 5 al een kleine bij ons bij is! Was gisteren een beetje overstuur. Alles bij elkaar. Het gaat allemaal zoooo snel. Met een tweede gaat de tijd zoveel vlugger als bij de eerste! En dan de bevalling, soms ben ik bang dat er wat misgaat, dat ik er slecht vanaf kom. Maar als het een keizersnee wordt ben ik weer bang voor de gevolgen voor een ruggeprik...

Okee, het gaat heel veel keren goed. Maar soms als je onzeker bent komt stiekem de andere kant naar boven. Duurt niet lang,   maar ik heb me gister toch een potje gejankt. Ik moet er niet teveel bij stilstaan, maar het gaat zooo snel meiden...

Groetjes van mij

Hoihoi,

Sientje; ik hoop voor jou dat de baby nog draait maar zo te horen zit hij of zij zo heerlijk! Geniet je wel een beetje van je verlof?

Hunny; jij straks lekker vakantie! Heerlijk joh! Hebben jullie nog plannen?

Carina; ik zou me niet te veel zorgen maken, mijn vriendin is ook zwanger en die haar baby bewoog ook niet op de eerste echo hoor! Ik hoop zo voor jou dat je snel wat geruster zult zijn, al is dat natuurlijk heel moeilijk na wat jullie hebben meegemaakt.

Hier niet zo goed nieuws betreft mijn moeder. Ze lag al twee dagen op de longafdeling maar is vanmiddag weer terug gebracht naar de hartbewaking omdat het hartfilmpje er niet goed uit zag. Echt een domper natuurlijk, juist omdat gisteren gezegd was dat ze misschien dit weekend naar huis mocht, dat is nu ook weer van de baan natuurlijk. Dus zo maar weer naar het bezoekuur....
En door al die stress nu houdt ik helemaal niets meer binnen, alles wat ik eet komt er binnen een half uur weer uit. Nou adviseerde de verloskundige om gember capsules te proberen. Heeft iemand daar ervaring mee? Het schijnt te helpen tegen misselijkheid?

Tot snel, liefs aapje

@ aapje..
jeetje.. dat valt zeker tegen.. ik hoop dat het snel weer wat beter gaat emt je moeder.
weten ze al precies hoe het komt en wat ze eraan kunnen doen?
misschien een geruststelling.. mijn moeder heeft ook een ziekte aan haar longen. een verhoogde bloeddruk in haar longen. daar gaat het nu met medicijnen goed mee.

ik duim dat het allemaal wel me valt en ze na het weekend weer mee naar huis mag.

die capsules ken ik niet, maar als de vk het aanraadt, dan is het zeker de moeite waard om het te proberen.

@ sientje..
jammer dat de kleine niet gedraaid is. zou wel zo makkelijk zijn.
maar blijkbaar heeft de kleine het zo naar zijn/haar zin daar.
en jullie kindje is niet het eerste dat geboren wordt dmv een keizersnede!
(al moet ik zeggen dat ik op dit moment helemaal niet aan bevallen moet denken.

hier gaat het vandaag emotioneel wel wat beter. lichamelijk was ik vandaag alleen een wrak. ik heb zoveel respect voor meiden die gewoon   moeten werken deze periode. heb tot half 11 als een blok geslapen en veel meer dan de strijk en de hondjes uitlaten heb ik niet gedaan vandaag.
gelukkig vindt mijn lief het helemaal niet erg, hij weet immers hoe het komt.

bij mijn forumvriendinnetje mickey is een meisje geboren. Yinthe.
leuke naam he?! ik ben erg benieuwd hoe het verder gegaan is, want ze heeft heel snel even een mailtje gedaan...eigneiljk mag ze niet enes naar beneden typte ze.

dit weekend zijn we in brabant bij familie, dus ben er denk ik zondagavond pas weer...
groetjes!

Hoi hoi,

Aapje, wat vervelend allemaal zeg met je moederr! Weten ze ondertussen al wat meer?
Over die gembercapsules, ik heb ze ook gebruikt. Ik weet niet of het hielp, was evengoed misselijk. Maar misschien dat het erger was geweest als ik het niet in had genomen. Dus ik bleef het braaf slikken. Maar ik kan nu niet zeggen van goh, wat voelde ik me stukken beter erdoor!

Carina, lekker he, dat moe en futloos zijn! Wees gerust, straks is het over en heb je weer alle energie! Heb je trouwens al geinformeerd over draadloos internet, labtop en die gebruiken terwijl je zit op je schoot en zwanger bent? Ik weet het niet hoor. Maar weet nog wel dat iemand dat tegen me zei, dat ik voorzichtig moest zijn. Misschien was het een idee in het hoofd, maar misschien meot je er echt mee oppassen. Ik weet dat ik er deze zwangerschap wel mee rekening heb gehouden, dat ik niet teveel met een labtop op schoot zat en te internette.

Meiden, hier toch weer iets vreemds! Kreeg gisteren pijn in m ´n buik. Het leek wel of het kindje met een voetje in m ´n bekken aan het graven-trappen was. Het deed echt erg zeer. Als het langer had geduurd had ik de verloskundige gebeld. Nu kan het natuurlijk zijn dat het aan het draaien is! Ik ben zoooo benieuwd! Ga veel letten op waar ik de bewegingen voel in m ´n buik.

Oja, ik ga nu foto ´s plaatsen op de site van hoe de babykamer voorlopig is geworden!
M ´m moeder en ik hebben gisteren de babykamer zo goed als afgemaakt. Dus als jullie deze nog willen zien, over een uurtje staan ze op de site!

Groetjes van mij

hallo meiden

aapje gaat het al beter met je moeder?? en met jou, met al dat spugen. Hoop dat je je lichaam weer een beetje rustig kan krijgen al begrijp ik dat dat heel moeilijk is als je moeder in het ziekenhuis ligt. Die pillen ken ik niet, ook nog nooit van gehoord, ben zelf natuurlijk ook niet misselijk geweest.

carina, dus je heb toch nog wel behoorlijke kwaaltjes bij je zwangerschap, zo futloos op de bank enzo. Echte kwaal he, Hoop dat je daar dan wel weer wat rustiger van word.
En dit weekend bij je schoonouders op visite, is ook gezellig.
Over dat laptop gebeuren, met draadloos internet, ik doe dat altijd eigenlijk, want wij hebben niet anders.
Wel let ik er op dat ie echt op mn benen staat en niet op mn buik want ik lig ook nog wel eens liggend op  bed op bank te computeren.
Heb er nooit bij nagedacht dat het schadelijk kan zijn.

sientje, leuke babykamer, ziet er gezellig uit.
en je zoontje op de glijbaan zijn ook leuke foto's.
Hoop dat je babytje nog gaat draaien, zodat je toch natuurlijk kan bevallen.
Dat zou toch wel het mooiste zijn he.
Maar om je even gerust te stellen, ik heb wel eens een ruggeprik gehad, en ik zou het zo weer over doen, Ik vond het echt niet erg. Zag er toen wel heel erg tegen op, en natuurlijk voel je het, maar ik vond het echt niet zo erg als dat ik dacht.
Dus dat is dan weer een kleine troost voor je ruggeprik.

filiz, ben je nog lekker in het warme turkey, tjonge jonge, wij maar in het klote weer.
Hoe gaat het met je klussen, of lees je helemaal niet mee nu je op vakantie ben.

Nou ik had gister ook echt een klote dag. De nacht van don op vrij had ik zo verschrikkelijk maagzuur, en wat ik ook deed het ging niet weg en ik kon ook echt niet slapen.
Had op de hele nacht 1 uur geslapen, gister ochtend werken, en ik voelde me zo beroerd. Na het werk ben ik gelijk naar bed gegaan, met wat licht verteerbaar eten.
Had echt geen honger en was alleen maar misselijk.
Moest ook echt even behoorlijk huilen toen mn vriend uit het werk kwam, voelde me zo'n huppeloos hoopje.
Nou vanacht goed geslapen, geen zuur meer gehad, en had zelfs honger vanmorgen.
Daar kreeg ik gister op mn werk ook zo'n last van mn linker kant van mn rug, net boven mn bil, dat trap lopen bijna niet lukte, de pijn kwam echt uit het niks op
Ook dat is weg na mn goede nachtrust.
hehehe een goede dag vandaag

We zouden gaan bbq met mijn vriendinnen met aanhang, maar dat word gewoon pizza bestellen, ach is ook gezellig,
Nou geloof dat ik weer genoeg gekletst heb,
tot volgende keer.
liefs hunny

hoi hoi

net weer terug van een weekendje schoonfamilie.
moet er wel vreselijk van bijkomen, want heb altijd wat meer last van mijn huisstofmijtallergie als ik bij mijn schoonouders ben (nogal stoffig daar).

de verjaardag van mijn neefje was gezellig. we zijn hem niet zo veel meer nu we verhuisd zijn, maar die schade haalt hij altijd behoorlijk in als we er wel zijn.
een drukke dag voor mij dus.

vandaag op visite geweest bij vrienden. gezellig koffie gedronken (nou ja.. ikke thee)
zij is ook zwnager en ze verwachten begin janurari hun eerste kindje. je weet dus wel waar het regelamtig over ging hahaha

@ sientje..ik wist helemaal niet dat een laptop schadelijk kon zijn. maar zal er vanaf nu wat beter op letten. en het ook aan de vk vragen de volgende keer.

@ hunny.. vreselijk he.. dat maagzuur. en het schijnt alleen maar erger te worden hoe verder je zwanger bent.  

oja wat betreft klachtjes.. gisterenochtend eerst boven de wcpot gehangen voordat we naar brabant konden. en ik kan je vertellend dat je dan niet lekker in de auto zit die anderhalf uur...
vandaag gaat het gelukkig wel. heb ontdekt dat een broodje gezond goed werkt.

ik ga nog even wat bankzaken regelen en dan lekker mijn bedje in...
groetjes en tot morgen!

Terug
Bovenaan