bezige bijtjes 2

nou hunny.. ja mag wel wat beter je best doen met je zonnedans...
hier is het weer de hele dag al regenachtig en blegh!

ik was vanmoiddag vrij, maar heb de hele middag besteed aan de bijkeuken opruimen en dweilen en boodschappen enzo.. nog meer blegh!

ik moet zo nog een stapeltje nakijkwerk verrichten, waar ik ook al geen zin in heb!
ik heb een klein baaldagje. maar dat hoort er af en toe bij.

morgen heb ik mijn functioneringsgesprek op het werk. ik werk er nu 'bijna 3 maanden. ik heb het er erg naar mijn zin en volgens mij is directie ook wel blij met mijn aanwezigheid. zo niet, dan hoor ik dat morgen vanzelf wel.

vandaag hadden  de kids een wrokshop met klankschalen. erg leuk!
tuurlijk moest juf ook meedoen... ik kreegn een klankschaal op mijn buik en dat vrouwtje sloeg hem aan.. jeetje dat voel je gewoon door heel je lijf joh!
de kkids waren naderhand superdruk, dus echt rustgevend werkte het niet voor de kinderen. ik had de eerste 10 minuten een beetje een zwaar hoofd ervan...

goed idee trouwens syl... zal het zeker overwegen dit weekend! hahaha

heey meiden,
even snel een teken van leven van mijn kant. Heb erg weinig tijd, erg druk met mijn werk en andere dingen.
Denk wel aan jullie allemaal en ga vrijdag wer ff goed de tijd nemen om helemaal bij te lezen en te reageren.
Ik ben nog druk aan de klus, ga maar ff wat langer door daar mijn cyclus erg schommelt.

Lieve meiden, tot vrijdag!!!!

ieuw...
had net weer een klodder slijm... in mijn onderbroek nog wel. dacht ff dat ik incontinent aan het worden was...
nog veel te vroeg voor een eitje, dus zal nog wel baarmoederslijm zijn...
zucht!

Aapje... tot vrijdag!

hafhsafeaojfh ejosfsdoaEFBHJSDFBJDLASGBJOASbGvjobagoj
EDJFHAOEJSGHOJDASGSDBHGLSDBGJLB

ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
DAT MOEST ER EVEN UIT HOOOR

heb net in de wc rood/rose achtig sluim weggeveegd, denk dat mijn ongieeeeeeeeeeeeeeeeeeee eraan komttttttttttttttttt
dat is dan 5 dagen te vroeggggggggggggggggg
niet normaaaaaalllllllllllllllll
sorry hoor dames, maar vind het niet leuk meerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

mopper nog maar lekker even verder hoor filiz!!!heb je dat altijd dat je ongi zich zo aankondigt? ik wil je geen valse hoop geven, maar zolang het nog geen bloed is....

hier een beetje een  dipje.. een sterk gevoel dat het toch niet gaat lukken, dus waarom er dan moeite voor doen.
dan belt schoonzus met het nieuws dat ze in het ziekenhuis is geweest en alles goed was.
en andere schoonzusje is vandaag weer bij de dokter geweest om bloed te prikken. morgen weet ze of ze zwange ris of niet. blegh!
ik baal als 2 stekkers

Hoi meiden

Nou even snel vertellen wat ik doe op een dag,
Of ik werk of ik zit op de bank of lig in bed.
Nou dat is een gezellige dag indeling he.
Ben niet misselijk, hoef niet te spugen, maar MOE, niet normaal. Als ik in de auto zit naar mn werk of van mn werk moet ik vechten om niet in slaap te vallen.
 Stom he, dat heb ik me nooit voor kunnen stellen hoe dat zou zijn.
Verder zijn mn ongi krampen een stuk minder geworden, Eigenlijk van het weekend helemaal niet, en toen had ik weer 2 dagen gewerkt en kreeg ik het weer snachts. Ik denk dat het toch ook wel daar mee te maken heeft, dat je het drukker heb als dat je wil.
En daar reageert mn lichaam dan op, Denk ik hoor.
Maar als ik dan die krampen voel, dan word ik daar zo bang van. Dinsdag moet ik naar de verlos, en ik denk dat ik toch voor een echo gaat vragen,

Carina, kop op he meid, Ik weet dat het moeilijk is, en eigelijk kan ik me niet voorstellen hoe het voelt, maar ik probeer het me in te denken, Maar blijft positief denken, (oei dat is heel moeilijk hoor denk ik).
Geniet lekker van je huisje, en dan komt het helemaal goed.

Syl, in welke fase zit jij nu van je behandeling, Heb je al een echo gehad, of ben je aan het prikken.
Hoe is het verder met je, sta je er wel een beetje positief tegen over.
Ik wel, het is me gevoel die zegt dat het helemaal goed komt met de bijtjes.

filiz, balen meid als die roze slijm een voorteken is van je menstruatie.
Maar wat carina ook zei, het hoeft natuurlijk niet.
Ik heb ook 2 dagen voor mn NOD een beetje bloed gehad bij het afvegen.
Dus ik blijf duimen.

Nou ik ga weer even tv kijken.
Ik heb de hele serie van medisch centrum west, dus dat is leuk om te kijken
Keken jullie dat ook vroeger.

liefs een heel vermoeide hunny

Terug
Bovenaan