bezige bijtjes 2

hoi rimke,
wat lief dat je even komt inbreken...
tja een eigenwijs kindje. het kan ook niet anders met 2 eigenwijze ouders!

het viel de echoscopiste ook op dat de baby erg laag lag. ook dat maakte het kijken niet makkelijker.
ik denk dat ik dinsdag toch even aan de verloskundige vraag of dat geen kwaad kan. en of ik rekening moet houden met andere kwaaltjes.. zal toch wel vervelender in mijn bekken zitten dan?! ook verklaart het het feit dat ik soms ineens moet plassen... ik voel het niet aankomen, ik heb dan ineens het gevoel dat ik op springen sta.
tja wat wil je als de kleine er bovenop lig/ springt!

Hoi Carina

Ik had het ook dat de kleine in een andere houding moest gaan liggen. Volgensmij moest ik toen meer op m ´n zij liggen. gelukkig had ze toch nog goed kunnen kijken.

Nou, volgende week terugkomen. Maar in iedergeval ben je voor de helft goedgekeurd! En, heb je stiekem niets gezien kwa geslacht?.... Hahaha

haha nee.. we hebben niets kunnen zien. we hebben ook maar heel kort even een beentje voorbij zien komen...
de kleine lag nogal lekker in een kommetje.. dus de beentje ook nog eens heerlijk bij elkaar.. ik vermoed dat zelfs de echoscopiste het gisteren niet had kunnen zien.

we had ze iets gezien bij 1 van de ingewanden van het kindje. het kon geen kwaad, maar kwam wel meestal voor bij een bepaald geslacht.
ik twijfel of ik erop moet gaan googlen. op zich hoeft het niet dat geslacht te zijn, maar de kans is dan wel groter... ach zeker weten doen we het pas als de kleine geboren wordt.

hebben jullie er al eens van gehoord dat je buik het niet zo toelaat om een mooie echo te maken? we hebben iedere keer een wazig beeld als we een echo via de buik hebben.
vandaar dat de 12 wekenecho inwendig gedaan was.
dat was nu natuurlijk geen optie meer. we overwegen nu geen pretecho meer te doen. want als het beeld dan toch niet mooi is....

groetje sweer!

Van Mees moest de echo van 11 weken en 4 dagen (nekplooi) ook inwendig. Ze kon het anders niet goed zien. Ook kon ze nu van Jip zien met de 20-weken echo dat ik al eerder was bevallen omdat de buikwand weker was ofzo. Echt ongelovelijk hoe ze dat kunnen zien toch?

We krijgen zo kraamvisite, dus ik ga snel weer verder. Jullie kennen dat wel, alles even netjes op orde...

Toedeloe en tot vanmiddag!

he Carina,

Geen zorgen over maken joh, die van mij heeft ook altijd laag gelegen. Ik moest ook vaak vanuit het niets plassen, hahahaha!! Ze kon het tijdens de 20 weken echo ook allemaal niet zo heel goed zien, en ik heb daar dus echt 3 kwartier gelegen! Hoera!
Komt allemaal goed, lekker nog een keer naar jullie ukkie kijken! Alleen maar leuk!
Ga lekker genieten en met een eigenwijs kleintje is niets mis, lekker bijdehand, dan is er al een hoop gewonnen in deze wereld moet je maar denken!

Kus Rimke

Terug
Bovenaan